Mitä puoluetta aiotte äänestää ja miksi?
Itse ajattelin keskustaa. Olen aika kokematon näissä vaalijutuissa..
Kommentit (43)
Tälläkertaa en mitää, mutta toivoisin jonkun äänestävän puolestani perussuomalaisia.
En kerkeä hankkimaan henkilöllisyystodistusta vajaassa viikossa.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:22"]
Tälläkertaa en mitää, mutta toivoisin jonkun äänestävän puolestani perussuomalaisia.
En kerkeä hankkimaan henkilöllisyystodistusta vajaassa viikossa.
[/quote]
Sen saa poliisiasemalta ilmaiseksi samantien, tarvitset vain 2 passikuvaa.
Meinasin äänestää demaria. En vielä tiedä ketä ehdokasta, mutta puolue on sataprosenttisen selvä. Paras mahdollinen.
Muutos2011, maahanmuutto on saatava kuriin ja oma kansa laitettava vihdoinkin etusijalle. Me tarvitsemme muutoksen!
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:34"]Meinasin äänestää demaria. En vielä tiedä ketä ehdokasta, mutta puolue on sataprosenttisen selvä. Paras mahdollinen.
[/quote]
Demaria? Siis puoluetta, joka vie viimeisenkin leivän suomalaisen duunarin pöydästä. Taidat olla kaukana työväenluokasta. Äänestä Muutosta, ajattele parastasi!
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:32"]Vihreitä, koska heidän arvonsa ovat lähimpänä omiani. Jos on epävarma, hyvä neuvo on miettiä mikä puolue on sinusta kaikista pahin ja sitten äänestää sitä vastaan. Itse en ikinä äänestäisi keskustaa, kristillisdemokraatteja tai perussuomalaisia/muutos2011.
[/quote]
Höhlä.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:51"]RKP:tä koska Haglund ei Venäjää kumartele! Suoraselkäinen poliitikko joka torjuu suomettumista. Toivottavasti RKP on hallituksessa vastakin ja saa puolustusministeriön johdettavakseen.
[/quote]
Niin ja Haglung haluaa tänne myös miljoona pakolaista. Hyi, kuvottava tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:34"]Meinasin äänestää demaria. En vielä tiedä ketä ehdokasta, mutta puolue on sataprosenttisen selvä. Paras mahdollinen. [/quote] Demaria? Siis puoluetta, joka vie viimeisenkin leivän suomalaisen duunarin pöydästä. Taidat olla kaukana työväenluokasta. Äänestä Muutosta, ajattele parastasi!
[/quote]
En voisi ikinä äänestää de facto natseja. Onneksi suurin osa suomalaisista on kanssani samaa mieltä.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:51"]Vasemmistoliittoa. Oikeat (vasemmistolaiset) arvot, empatia ja ihmis-, ei talouskeskeisyys.
[/quote]
Siis vihaat suomalaisia? Nykypäivän vasemmisto on täynnä suomalaisvastaisuutta. Mistä vihasi oikein kumpuaa?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:11"]Häpeän tunnustaa, että äänestin Perussuomalaisia vuoden 2011 vaaleissa. Luulin heidän olevan tavallista ihmistä lähellä oleva puolue. Nyt kun heidän todellinen luontonsa on käynyt ilmi, olen kauhuissani. Miten äänestikin tuollaisia hirviötä, jotka toivovat tavallisille suomalaisille aivan hirvittäviä asioita (esim Halla-ahon hartaat toiveet oikeiden naisten raiskauksista). Olen syvästi järkyttynyt ja toivon kaikkien meidän naisten ja hyvien miesten puolesta, että Perussuomalaiset eivät koskaan tule johtamaan tätä maata. Äänestän perussuomalaisvastaista kepulaista.
[/quote]
Jätitkö lääkityksesi ottamatta aamulla? Nähtävästi haluat niitä raiskattuja ja kärsiviä naisia. Myös Keskusta kannattaa vapaata maahanmuuttoa. Sitten ihmetellään taas 4 vuoden päästä, että "oho, tilanne vain paheni".
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:34"]Meinasin äänestää demaria. En vielä tiedä ketä ehdokasta, mutta puolue on sataprosenttisen selvä. Paras mahdollinen. [/quote] Demaria? Siis puoluetta, joka vie viimeisenkin leivän suomalaisen duunarin pöydästä. Taidat olla kaukana työväenluokasta. Äänestä Muutosta, ajattele parastasi!
[/quote]
En voisi ikinä äänestää de facto natseja. Onneksi suurin osa suomalaisista on kanssani samaa mieltä.
[/quote]
Tuskin on sinun kanssasi kovinkaan moni samaa mieltä. Miten joku voi olla noin idiootti? Haluat väkisin tänne ongelmia, jotka tulevat kolmannen maailman maahanmuuton takia!
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:40"]
Äänestän persuja, koska haitallinen maahanmuutto on pakko saada kuriin mahdollisimman pian.
[/quote]
Onko tämä ainoa syy? Käsittämätöntä idiotiaa. Ikään kuin se sinun köyhyytesi ja kurjuutesi ratkeaisi maahanmuuton "kuriin" saattamisella. Kyllä ne on muut asiat, jotka tarvitsee laittaa kuriin.
Niin, ja itse äänestän sosiaalidemokraatteja.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:25"]
[/quote]
RKP koska kannatan edistyksellisyyttä.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:35"]
Muutos2011, maahanmuutto on saatava kuriin ja oma kansa laitettava vihdoinkin etusijalle. Me tarvitsemme muutoksen!
[/quote] Voit rassata persereikääsi kerrankin kunnolla niin tulee Muutos sitten siihenkin asiaan.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:25"]
[/quote]
RKP koska kannatan edistyksellisyyttä.
[/quote]
Lienee ironiaa? Taantumuksellisempaa puoluetta saa hakea. Eliitin puolue, ei tavallisen ihmisen asialla.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:34"]
Meinasin äänestää demaria. En vielä tiedä ketä ehdokasta, mutta puolue on sataprosenttisen selvä. Paras mahdollinen.
[/quote]
Oootko ihan hullu? Kannatatko 9e / pv orjatöitä?
Sdp. Vasemmistolainen, mutta ei kommari.