Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä puoluetta aiotte äänestää ja miksi?

Vierailija
14.04.2015 |

Itse ajattelin keskustaa.  Olen aika kokematon näissä vaalijutuissa..

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1175

KD:tä tai persuja. Vain niitä, joile tuo em linkin takaa löytyvä asia on tärkeä!

Vierailija
2/43 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piraatteja äänestän. Suurin osa heidän aatteistaan lähellä omiani. Vapaus ja vastuu, perustulo, tasa-arvo, ympäristö nyt joitakin mainitakseni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin itsenäisyyspuoluetta. Mietin myös piraatteja mutta päädyin tähän. Mitä tahansa muuta kuin kd, persut, KOK tai keskusta.

Vierailija
4/43 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta on oikein hyvä valinta Ap. Sitä mekin aiotaan miehen kanssa äänestää.

Vierailija
5/43 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ennen äänestin Kokoomusta, mutta nyt vaihdan Keskustaan, koska se on minulle ainoa oikea vaihtoehto.

Persuja ja vasemmistoa en voisi edes kuvitella äänestäväni ja entäs vihreät? No hyi hitto!

Vierailija
6/43 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän tunnustaa, että äänestin Perussuomalaisia vuoden 2011 vaaleissa. Luulin heidän olevan tavallista ihmistä lähellä oleva puolue. Nyt kun heidän todellinen luontonsa on käynyt ilmi, olen kauhuissani. Miten äänestikin tuollaisia hirviötä, jotka toivovat tavallisille suomalaisille aivan hirvittäviä asioita (esim Halla-ahon hartaat toiveet oikeiden naisten raiskauksista). Olen syvästi järkyttynyt ja toivon kaikkien meidän naisten ja hyvien miesten puolesta, että Perussuomalaiset eivät koskaan tule johtamaan tätä maata. Äänestän perussuomalaisvastaista kepulaista.

Vierailija
7/43 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Vihreitä. Ovat perustulon kannalla.

Vierailija
8/43 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:59"]

Aina ennen äänestin Kokoomusta, mutta nyt vaihdan Keskustaan, koska se on minulle ainoa oikea vaihtoehto.

Persuja ja vasemmistoa en voisi edes kuvitella äänestäväni ja entäs vihreät? No hyi hitto!

[/quote]

Komppaan sua. Veit sanat suustani, sillä samoin syin äänestän tulevien vaalien ylivoimaista voittajaa  Keskustaa.

Vierailija
9/43 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Piraatteja. Kok, Kesk, SDP ja PS veisi minun äänelläni jonkun vanhan jyyrän eduskuntaan. Vihr, RKP, Vas, yms. eivät minun alueellani tarjonneet sopivia ehdokkaita. Lisäksi etenkin vasemmistopuolueiden politiikka ei ole minua varten, eli heitä ei voisi äänestää vaikka olisikin hyvä ehdokas. Muutos ja Piraatit ja piraateista löytyi sopivin ehdokas.

Vierailija
10/43 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä, koska heidän arvonsa ovat lähimpänä omiani. Jos on epävarma, hyvä neuvo on miettiä mikä puolue on sinusta kaikista pahin ja sitten äänestää sitä vastaan. Itse en ikinä äänestäisi keskustaa, kristillisdemokraatteja tai perussuomalaisia/muutos2011.

Vierailija
11/43 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piraatteja. Lähinnä omia aatteita.

Vierailija
12/43 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja. yrittäjyys, byrokratia, pakkoruotsi ja maahanmuutto ajoivat tähän vaihtoehtoon. Miksi muuten sinä valitsit Keskustan? Mikä heidän ajamista asioista ratkaisi?

Vierailija
13/43 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän persuja, koska haitallinen maahanmuutto on pakko saada kuriin mahdollisimman pian.

Vierailija
14/43 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

RKP:tä koska Haglund ei Venäjää kumartele! Suoraselkäinen poliitikko joka torjuu suomettumista. Toivottavasti RKP on hallituksessa vastakin ja saa puolustusministeriön johdettavakseen.

Vierailija
15/43 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliittoa. Oikeat (vasemmistolaiset) arvot, empatia ja ihmis-, ei talouskeskeisyys.

Vierailija
16/43 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/43 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestin jo ennakkoon ja Keskustaa. Keskusta on oikeasti keskellä poliittista puoluekenttää. Siinä on ripaus Kokoomuksen kaltaista oikeistolaisuutta ja yksilönvapautta. Toisaalta taas vasemmistolaista heikoimmista huolehtimista ja solidaarisuutta. Lisäksi Keskustan pj. Juha Sipilä on luonnollinen, eikä yritä esittää jotain sellaista, mitä ei aidosti ole.

Vierailija
18/43 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ennen äänestänyt vihreitä mut nyt oon ehkä kääntymässä demarien puolelle. 

t. DI pääkaupunkiseudulta, jonka kaverit äänestää kaikki kokkareita

Vierailija
19/43 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisia. Maahan muutto ja rahan työntäminen ulkomaille sim.kreikka ja lähetystyö lopetettava

Lisäksi maataloutta ja yrittäjyyttä tukevat.

Vierailija
20/43 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:06"]Perussuomalaisia. Maahan muutto ja rahan työntäminen ulkomaille sim.kreikka ja lähetystyö lopetettava

Lisäksi maataloutta ja yrittäjyyttä tukevat.
[/quote]

Ups siis maahanmuutto