Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiamiespostin huonpalvelu

Vierailija
14.04.2015 |

Kannattaako asiamiespostin huonosta palvelusta laittaa palautetta Postille? Eli hukkuuko jonnekin "ei kiinnosta" -mappiin vai ottavatko yhteyttä asiamiespostiin? Kyseessä valitettavasti paikka, jossa joudun asioimaan ja vielä itse omistaja on se tylyin, inhottavin. Palautetta siis sinne suoraan ei voi antaa. Tai voisin, jos haluaisin, että paketit mahdollisesti katoaisivat. 

Ajattelin, että siirryn postittamaan paketit & kirjeet toiseen postiin. Omat pakettini kyllä tulevat aina tuohon törkeään postiin. Saako asiamiesposti jonkun korvauksen tjsp. paketeistani?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita palautetta postille, sieltä otetaan yhteyttä asiamiespostiin.
T: asiamiespostissa töissä ollut ja noita palautteita nähnyt

Vierailija
2/2 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä asiamiespostissa ja siellä taas oli meno se, että Postia ei tuntunut kiinnostavan, toimiiko homma asiamiespostissa ja kauppaketjua ei myöskään kiinnostanut postin palvelut, kunhan nyt joten kuten toimii.

Jos kyse on itse palvelusta (koet, että palvelu on epäystävällistä) niin silloin kannattaa valittaa ketjulle.

Toisaalta tuollaisessa paikassa työskentely tekee ihmisestä myös tuollaisen, paikassa, jossa olin töissä, oli jatkuvasti postin puolesta jo paljon töitä, kiire, työ oli vaativaa. Esimerkiksi asiakkaan kadonnutta pakettia ei voida hakea aina sillä sekunnilla, jos huomataan, että sitä ei löydy, kun on jonot kassalla ja postissa. Myös jos paketti on kadonnut niin sitä ei voida välttämättä selvittää asiamiespostista käsin vaan pitäisi olla yhteydessä Postin asiakaspalveluun.

Omalla kohdalla asiamiesposti tappoi aika hyvin palveluhalukkuuteni, koska ketjun puolelta ei kannusteta hyvään asiakaspalveluun vaan asenne on se, että postipalvelut ovat aina pois myymälän muilta töiltä. Ja sitten taas Postissa tieto eri asioista on hajautunut eri paikkoihin, mikä johtaa siihen että asiakasta pompotellaan mutta myös postin työntekijää pompotellaan, kun pitäisi selvittää jotain asiaa ja sinut yhdistetään kolme kertaa jonnekin postin numeroon, jossa työntekijä saattaa sanoa, että lue tämä asia postin verkkosivun ohjeesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi