Alkoholimorkkis!
Voi että ahdistaa, kun on vielä kova morkkis viikonlopusta. Otin alkoholia.käyttäydyin typerästi, nolasin itseni. Olen melkein viisikymppinen nainen ja äiti. Otin antabuksen, olen joskus saanut niitä kaverilta. Auttakaa, lohduttakaa!
Kommentit (5)
Älä sure, naapurin Jorma toimi vielä typerämmin mutta ei se häntä haittaa!
Apua saat jos haluat, lohdutusta et! Pään silittely ei sua auta!
Noh, äkkiä ne unohtuu, tuskinpa viikonlopun tapahtumia kukaan enää miettii paitsi sinä.
Mutta nythän olisi hyvä tilaisuus oppia, vai mitä? Päätä, että ei enää ikinä tuollaista morkkista! Vähennä tai lopeta alkoholin käyttö kokonaan vaikka sen antabuksen avulla, ellei muuten onnistu. Mutta kannattaisi varmaan käydä lääkärillä ja pyytää oma resepti?
Ei auta pään silittely, ei! Tää on ihan kamala tunne. Onneksi en juo läheskään joka viikonloppu, mutta villiinnyn jotenkin alkoholista. Voi ei. Tänään oli hilkulla, etten ostanut olutta, ajattelin, että jos se helpottais tätä karmeaa morkkista. Mutta otin sen antabuksen. Ja viikonloppuna on juhlat, mutta otan tuon pillerin... Ap.
Et oo ainoo, oon 19v ja koko kaupunki tintee mut känniääliönä:-D Kyllä sitä joka viikonlopou joku kännis sekoilee.