Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavoitteena olla 30 päivää masturboimatta

Vierailija
13.04.2015 |

Yritän olla 30 päivää masturboimatta. Eilen alkoi selibaatti. Olen siis mies, ja tarkoituksenani on nähdä miten se vaikuttaa suorituskykyyni. Esim. Kuntosalilla pitäisi tulla paremmin kehitystä ja lihaskasvua, kun elimistössä on enemmän testosteronia kun kassit ovat ns. täynnä. Olen myös lukenut että naiset tuntevat vetoa miehiin joilla korkeat testosteronitaso kun mies on naisen lähellä. Johtuu kai siitä, että kun mies on kauan selibaatissa niin seksuaalivietti on korkeampi, joka sitten huhkuu ulospäin. :) Pisin aika jonka olen ollut on 8 päivää, nyt yritetään kauemmin.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan.

Vierailija
2/46 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvinsa kullakin :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea koitokseen. Itse hyppisin seinille. Tv. Nainen

Vierailija
4/46 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerä tavoite,

terveisin äitiäsi vanhempi nainen.

Vierailija
5/46 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:03"]

Yritän olla 30 päivää masturboimatta. Eilen alkoi selibaatti. Olen siis mies, ja tarkoituksenani on nähdä miten se vaikuttaa suorituskykyyni. Esim. Kuntosalilla pitäisi tulla paremmin kehitystä ja lihaskasvua, kun elimistössä on enemmän testosteronia kun kassit ovat ns. täynnä. Olen myös lukenut että naiset tuntevat vetoa miehiin joilla korkeat testosteronitaso kun mies on naisen lähellä. Johtuu kai siitä, että kun mies on kauan selibaatissa niin seksuaalivietti on korkeampi, joka sitten huhkuu ulospäin. :) Pisin aika jonka olen ollut on 8 päivää, nyt yritetään kauemmin.

[/quote]

muistaakseni testotasot nousee ensimmäiset 7 päivää jonka jälkeen tippuvat entiselleen tai eivät ainakaan nouse. Ja tuo nousukaan ei todellakaan ole niin suuri (normaalisti), että siitä sen kummempaa eroa oikeasti olisi esim lihaskasvuun. 

Psykologinen efekti voi toki olla jos kovasti siihen uskoo. Ehkä parempi olisi tehdä vaikka 6-7 päivän taukoja ja sitten 1-2 päivää fäpätä.

Jos haluat testotasoa nostaa, niin mikäli elintavat ovat kunnossa ja ruokavalio jne, niin eipä siihen muuta keinoa juuri ole kuin ulkoinen testosteroni.

Vierailija
6/46 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma :D Minäkin olen elänyt selibaatissa vapaasta tahdostani jo kolme kuukautta ja akne on hävinnyt lähes kokonaan :)

Vierailija
7/46 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että masturbointi ei laske testotasoja. Eli todennäkösesti et huomaa sen suhteen mitään muutosta. Olo saattaa olla jossain määrin energisempi muuten, ainakin itselläni kävi näin jo parissa viikossa. Syytä en osaa sanoa.

Vierailija
8/46 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole jo vaarallista?

Vierailija
9/46 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisit sinäkin jotain merkityksellistä. Jestas miten on pienet elämät mammoilla, kun itsehyväilystä kieltäytyminen saa kiksit aikaan. Maailmassa olisi aika paljon muutakin tehtävää.

Vierailija
10/46 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:10"]

Paitsi että masturbointi ei laske testotasoja. Eli todennäkösesti et huomaa sen suhteen mitään muutosta. Olo saattaa olla jossain määrin energisempi muuten, ainakin itselläni kävi näin jo parissa viikossa. Syytä en osaa sanoa.

[/quote]

Tuohan se salaisuus juuri on, että energiatasot nousevat kun on kauan selibaatissa. Ruokavalio on myös kunnossa, kaloreita tulee n. 4000/kcal pvä ja proteiinia 2g/painokilo.

Vierailija
11/46 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräät yöllisiin siemensyöksyihin niin kuin teininä :-D

Vierailija
12/46 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Itse olin aikoinaan masturboimatta n. 2 vuotta. Kestin kyllä. T. Mies

Vierailija
13/46 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa.

En kyllä ymmärrä muutakaan nautintokielteisyyttä.

Vierailija
14/46 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:14"]

[/quote]taitaa olla jo maailmanennätys.

[/quote]

Vierailija
15/46 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:10"]

[/quote]

[/quote]
Oliko sitten muuta seksiä? Miksi ihmeessä? :O

Vierailija
16/46 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:03"]

[/quote]

Minä olen ollut 2 viikkoa murrosiässä ja se teki kipeää. Normaalisti runkkasin koulussa oppitunneillakin. Minut tunnettiin siitä ja olin ylpeä siitä. Terveydenhoitaja kuitenkin sanoi että jospa yrittäisin pitää vähän taukoa että palovammat paranee peniksestäni. No eihän ne mihinkään parantunut.

Vierailija
17/46 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietääkin olla!

Vierailija
18/46 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:03"]

[/quote]

Minä olen ollut 2 viikkoa murrosiässä ja se teki kipeää. Normaalisti runkkasin koulussa oppitunneillakin. Minut tunnettiin siitä ja olin ylpeä siitä. Terveydenhoitaja kuitenkin sanoi että jospa yrittäisin pitää vähän taukoa että palovammat paranee peniksestäni. No eihän ne mihinkään parantunut.
[/quote]
Saitko terkkarilta jotain salvaa penikseen?

Master of masturbation :D

Vierailija
19/46 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:14"]Heräät yöllisiin siemensyöksyihin niin kuin teininä :-D
[/quote]
Mulla kävi näin alta kahessa viikossa. Oli yllättävän kivulias kokemus.
8

Vierailija
20/46 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:15"]Outoa.

En kyllä ymmärrä muutakaan nautintokielteisyyttä.
[/quote]
Itse en nää tuota nautintokielteisyytenä vaan omien rajojensa kokeilemisena. Tällainen kokeilu ei vahingoita ketään, ei edes kokeilijaa itseään, ja kehittää itsekuria. Nautintokielteisyyttä olisi se että oltas masturboimatta koska Jumala käskee taikka koska se on muutenvaan väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän