Kolmas pyörä sänkyyn? (Asiallisia vastauksia)
Olemme olleet mieheni kanssa naimisissa 10 vuotta. Uskollinen, lämmin ja kaikin puolin hyvä suhde. Nyt yhtäkkiä mieheni ehdottaa, että meidän pitäisi saada kolmas pyörä sänkyyn, joku isomunainen mies.
Olen niin yllättynyt että en voi kuin ihmetellä. Sitten kun vihdoin keskustelemme asiasta niin mies sanoo että "koska hänellä on niin pieni penis, täytyy minun kerran edes kokeilla miltä iso tuntuu". Ok, miehelläni on pieni mutta ei ole minua koskaan haitannut.
Kieltäydyin alustavasti, mutta tavallaan asia kiinnostaa kun mieskin oli ideastaan niin varma... Pyytäisinkin teiltä neuvoa, mitä tehdä?
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:09"]
En suosittele. Kuka hyvä aviopuoliso oikeasti tuollaista nyt haluaa...ei se ainakaan sinun takia sitä tee vaan itsensä takia. Toki jos kestät sit naisenkin kolmantena pyöränä niin ei muuta kuin toimeen vaan...
[/quote]
Kyseessä on oikeesti maailman paras ja ihanin aviomies. Jäi vaan sellainen kuva että se on keksinyt tämän koska jotenkin pelkää että muuten kyllästyn siihen. Se osaa joskus olla aika epävarma, vaikka muuten onkin määrätietoinen ja päättäväinen. Mietin vaan sitä että onko tämä koko ajatus tuomittu epäonnistumaan vai voisiko se olla ns. win-win -tilanne, josta molemmille jää lopulta hyvä mieli?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:09"]
En suosittele. Kuka hyvä aviopuoliso oikeasti tuollaista nyt haluaa...ei se ainakaan sinun takia sitä tee vaan itsensä takia. Toki jos kestät sit naisenkin kolmantena pyöränä niin ei muuta kuin toimeen vaan...
[/quote]
Kyseessä on oikeesti maailman paras ja ihanin aviomies. Jäi vaan sellainen kuva että se on keksinyt tämän koska jotenkin pelkää että muuten kyllästyn siihen. Se osaa joskus olla aika epävarma, vaikka muuten onkin määrätietoinen ja päättäväinen. Mietin vaan sitä että onko tämä koko ajatus tuomittu epäonnistumaan vai voisiko se olla ns. win-win -tilanne, josta molemmille jää lopulta hyvä mieli?
[/quote]Sua alkaa tekee sitä patukkaa vaan enemmän mieli ja kohta juoksetkin pitkin kyliä sen patukan perässä. Eropaperit valmiiks jos etenette asiassa.
Ei se ole tuota mitenkään yhtäkkiä keksinyt. Hänellä on tuollainen fantasia luultavasti ollut pidempään ja haluaa toteuttaa sen. Etsi vaikka noita cuckold aiheisia tarinoita ja löytyy ihan suomeksikin materiaalia. Vaatii varmaan aika paljon harkintaa lähteä ehdottamaan tuollaista.
Saattaa tulla ikävyyksiä ja mielipahaa , eikä onnellista loppua ! Päädytte vielä poliisit sarjan aiheeksi ! Hankkikaa vaikka kaalimadosta jotain leluja !
Kyllä teidän lainen parisuhde kestää kokeilun. Se voi joko onnistua tai ei. Sitä ei tiedä ennen kuin kokeilee. Puhukaa ja puhukaa asiasta. Itse kannustan ihmisiä kokeilemaan ja varsinkin kun tilanne on turvallinen.
Ois kiva kuulla onko asia edennyt?
Iso dildo? Mä olen joskus haaveillut toista naista kuvioon mukaan. Ajatuksen tasolla kiinnostavaa nähdä mies duunaamassa toisen naisen kimpussa. Mutta todellisuus..onko se sittenkään mukavaa tai oikein. Voisi kuitenkin olla parempi toinen pari touhuamassa siinä vierellä. Onko kellään kokemusta sellaisesta?
Meillä homma toimi hyvin. Sain kaksi upeaa orgasmia hyvin varustetulta mieheltä ja mieheni kuvasi tämän. Nykyään rakastellessamme, molemmat katsovat tuota otosta ja voin sanoa, että mieheni ja minä nautimme suunnattomasti
Olisi kiva tietää miten aloittaja pariskunta eteni?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 08:48"]
Olisi kiva tietää miten aloittaja pariskunta eteni?
[/quote]
Ehdottomasti. Yleensäkin olisi mielenkiintoista tietää, että mitä "kyselijöille" kuuluu. Siis että palaisi siihen omaan ketjuun kertomaan, että kuinkas sitten kävikään. Enkä nyt tarkoita vain tätä aihetta vaan ylipäänsä.
-Niksu
No niin, nyt olen suostunut vihdoin ehdotukseen ja huomenna on tulossa isomunainen adonis kuulemma käymään. Saa nähdä miten käy =) Hieman jännittää. AP
Viestiä sitten tänne, että miten sujui ja oliko todella iso paremman tuntuinen kuin miehesi pieni
Kestääkö suhteemme jos tuntuu mielettömän hyvälle se ISO?
Tolta reissulta ei ole paluuta, jos oma mies on minimuna.
T. Isoterska