Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä ollut vartijan kanssa tekemisissä?

Vierailija
13.04.2015 |

Ja jos olet niin mikä tilanne oli ja millaiset ajatukset vartija jätti?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:03"]Joo, mua aina seurailee vartija kun olen kaupassa.

Se on naapurin pikkupoika, josta tuli isona vartija. Ja jutellaan.

[/quote] Muakon seurailee vaikka en oo mitäön väärää ees tehnyt :-D Ap

Vierailija
22/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tuli mulle täysin vieraassa ja isossa ostoskeskuksessa vastaan 3-vuotias pikkutyttö joka itki. Sain tytöstä selville, että eksyi äidistä kaupassa, lähti etsimään ja eksyi vielä pahemmin. Pyysin vastaantullutta vartijaa neuvomaan mut infotiskille, että saatais tyttö takaisin äidilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:00"]

Kadulla olin ottamassa valokuvia kadun suuntaan joskus yhdeksän aikaan illalla. Yhtäkkiä käsi vääneettiin taakse ja paiskattiin katuun ja kamera pois kädestä ja kadulle rikki. Soitin poliisit niin paljastui että oli kadun toisella puolella olevan ravintolan portsari. Siinä kohdassa oli pankki ja pankkiautomaatti ja paljon valvontakameroita (olin k.o. rakennuksessa töissä) mutta securitas ei suostunut antamaan tallenteita muille kuin poliisille ja poliisi ei suostunut niitä pyytämään. Sanoivat että saisin olla tyytyväinen kun en saanut sakkoja järjestyksenvalvojan vastustamisesta.

[/quote]wtf??

Vierailija
24/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:27"]

Olen ollut montakin kertaa. Panemme usein erään vartijan kanssa S-marketin vartijakopissa.

[/quote]

Kaupunki?

[/quote]

Jyväskylä
[/quote]

Onko sillä nainen ja liuta lapsia?

Vierailija
25/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin puhelinjohdon ja se laukaisi turvaportin joka vitun kerroksessa kun yritin poistua kaupasta. Vartija saattoi ulos. Kiva kun oli pakko sen jälkeen mennä kotiin kun en viitsinyt mennä toisiin kauppoihin sen penteleen johdon kanssa. Onneksi se ei ole sellanen tavara mitä yleensä kuljetetaan ympäri. Ei ollut mikään tarrakaan vaan vartija sanoi että se on jotenkin se johto itsessään joka aiheuttaa hälytyksen.

Vierailija
26/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:14"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:32"] [quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:27"] Olen ollut montakin kertaa. Panemme usein erään vartijan kanssa S-marketin vartijakopissa. [/quote] Kaupunki? [/quote] Jyväskylä [/quote] Onko sillä nainen ja liuta lapsia?

[/quote]

Ei, hän on vapaa! 

Vierailija
27/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissäni sairaalassa.Huumehörhöt tulevat välistä lääkevarkaisiin.Kerrankin saivat saalikseen pari pussia käsidesiä.Mitähän sillä sitten ikinä tekivätkään.

Vierailija
28/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:20"]

Töissäni sairaalassa.Huumehörhöt tulevat välistä lääkevarkaisiin.Kerrankin saivat saalikseen pari pussia käsidesiä.Mitähän sillä sitten ikinä tekivätkään.

[/quote]

Varmasti putsasivat käsiään.

Vierailija
29/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:14"]Ostin puhelinjohdon ja se laukaisi turvaportin joka vitun kerroksessa kun yritin poistua kaupasta. Vartija saattoi ulos. Kiva kun oli pakko sen jälkeen mennä kotiin kun en viitsinyt mennä toisiin kauppoihin sen penteleen johdon kanssa. Onneksi se ei ole sellanen tavara mitä yleensä kuljetetaan ympäri. Ei ollut mikään tarrakaan vaan vartija sanoi että se on jotenkin se johto itsessään joka aiheuttaa hälytyksen.
[/quote]
Mun työpaikalla kirppiksellä tuo oli ihan hirveä riesa. Se sijaitsi elektroniikkakaupan vieressä ja siellä kävi kauheesti ihmisiä jotka oli tulossa sieltä joku roikka laukussa ja hälytti tullessa ja mennessä. Lopulta alettiin järjestää säilytys laukuille, että ei tarvi epäillä jokaista johdon kantajaa ja alkaa tutkia, kun tiedetään että se on se johto. Siihen sai halutessaan jättää sen sisään tullessa huutavan pussin. Meidän kun oli vähän paha alkaa todistaa mikä tavara on varastetua, niin melko turhaa laukkujen tarkastus. Hälyttimelliset jutut oli myynnissä niin että me nähtiin ne, eli niitä oli aika turha edes alkaa nyysiä, mutta ainahan se huutava hälytin piti silti tarkistaa, että miksi se huutaa.

Vierailija
30/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsuudenkodissa oli susikoira, lasketaanko se?

Vierailija
31/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on tullut paikalle kun olen hakenut kuormaa kyytiin varastohallista. Hälyt eivät ole menneet pois päältä jostain syystä, vaikka olen ne kuitannut ja vartija on kurvannut paikalle. Toisella kerralla oli hieman liian virkaintoinen vartija ja mua rupes oikeasti naurattamaan, kun piti oikein henkilöllisyys todistaa ja allekirjoittaa joku perhanan lappukin. Niinkuin ei olis riittänyt että mulla oli avaimet siihen paikkaan ja olin firman autolla paikan päällä. Tiesivät tasan tarkkaan että halli on meidän firman omistama ja paikassa ei todellakaan ole sellaista kamaa, että sitä pystyisi millään muulla kuin rekalla sieltä viemään.

Vierailija
32/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunki avopuoliso on vartija, ja joskus myös naidaan jossain sen työkohteella ! Securitaksen piirivartijan tumma haalari, leveä vyö pamppuineen, vyötäröllä kilisevät avaimet ja rätisevä radiopuhelin.... ah.

Vierailija
33/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:32"]

Pari kertaa on tullut paikalle kun olen hakenut kuormaa kyytiin varastohallista. Hälyt eivät ole menneet pois päältä jostain syystä, vaikka olen ne kuitannut ja vartija on kurvannut paikalle. Toisella kerralla oli hieman liian virkaintoinen vartija ja mua rupes oikeasti naurattamaan, kun piti oikein henkilöllisyys todistaa ja allekirjoittaa joku perhanan lappukin. Niinkuin ei olis riittänyt että mulla oli avaimet siihen paikkaan ja olin firman autolla paikan päällä. Tiesivät tasan tarkkaan että halli on meidän firman omistama ja paikassa ei todellakaan ole sellaista kamaa, että sitä pystyisi millään muulla kuin rekalla sieltä viemään.

[/quote]lol :D

Vierailija
34/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käräyttänyt muutaman myymälävarkaan ja kerran tarvitsin apua kun rikoin pari pulloa vahingossa parkkihallin lattialle.

Oikein asiallisia ovat olleet, kuinkas muuten.

Vierailija
35/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:41"]Minunki avopuoliso on vartija, ja joskus myös naidaan jossain sen työkohteella ! Securitaksen piirivartijan tumma haalari, leveä vyö pamppuineen, vyötäröllä kilisevät avaimet ja rätisevä radiopuhelin.... ah.
[/quote]

"Köyhän naisen poliisi"

Vierailija
36/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:27"]

Mun avopuoliso on vartija...

[/quote]Oletko ollut tekemisissä hänen kanssaan? Vai onko suhteenne ihan platoninen?

Vierailija
37/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:41"]Minunki avopuoliso on vartija, ja joskus myös naidaan jossain sen työkohteella ! Securitaksen piirivartijan tumma haalari, leveä vyö pamppuineen, vyötäröllä kilisevät avaimet ja rätisevä radiopuhelin.... ah.
[/quote]

"Köyhän naisen poliisi"
[/quote]

Ei poliisit oo kiinnostavia. Ne mm. työskentelee pareittain ja on vaaleammat asut. Sitäpaitsi jo sana "vartija" on jotenki pelottavan kiihottava.

46

Vierailija
38/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks turkulaine vartija tul aamuyäst ihan munasillas työpaikalles. Kaveri kysyvä ett kui sää tollai tänn tuut? Munasillas oleva vastas:
- Mnää oli illal yksil kutsuill, ja kahrentoist aikka sammusiva valo, ja joku huus, ett ny äkkiste vaattee pois ja hommiin. Ja tääl mä ny oon.

Vierailija
39/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vartijan kanssa tekemisissä joka päivä. Mieheni on vartija. Ihan prismassa työskentelee.

Vierailija
40/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:41"]Minunki avopuoliso on vartija, ja joskus myös naidaan jossain sen työkohteella ! Securitaksen piirivartijan tumma haalari, leveä vyö pamppuineen, vyötäröllä kilisevät avaimet ja rätisevä radiopuhelin.... ah.
[/quote]

"Köyhän naisen poliisi"
[/quote]

Ei poliisit oo kiinnostavia. Ne mm. työskentelee pareittain ja on vaaleammat asut. Sitäpaitsi jo sana "vartija" on jotenki pelottavan kiihottava.

46
[/quote]

Kyllä hyvännäköinen poliisipartio sais mut pidättää, laittaa rautoihin ja pamputtaa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän