Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä ollut vartijan kanssa tekemisissä?

Vierailija
13.04.2015 |

Ja jos olet niin mikä tilanne oli ja millaiset ajatukset vartija jätti?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:27"]Olen ollut montakin kertaa. Panemme usein erään vartijan kanssa S-marketin vartijakopissa.
[/quote] :-D

Vierailija
2/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavan vaimo on vartija, joten silloin tällöin tulee oltua. Vartijan ammatissaan kanssa olin kerran tekemisissä, kun meni hermo toistuvin vääriin hälytyksiin kaupoissa ja kävelin sitten kerran vartijan luo, jos voisi selvittää mikä ihme mun kassissani piippaa. Testailtiin aikamme ja lopulta syylliseksi löytyi ulkomailta ostetun halvan puhelin hintalappu. Kiva vartija oli:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä mieltä palstalaiset olette vartijoista? Ap

Vierailija
4/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tulee mieleen eräs vartija sairaalassa :D :D Kuljeskeli aina päivystyksen oven lähellä ja kun pihaan sitten ajoi ambulanssi kiireellä, tyyppi soitteli kavereillen puheluja, että sai esittää toiminnan miestä. Keskeytti puhelut sanomalla "nyt on tilanne päällä, pakko lopettaa!" Eikä tyyppiä todellakaan tarvittu mihinkään, kun potilaan hoitivat lääkärit ja sairaanhoitajat!

Ei ollut kauaa töissä.

Vierailija
5/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:29"]Tuttavan vaimo on vartija, joten silloin tällöin tulee oltua. Vartijan ammatissaan kanssa olin kerran tekemisissä, kun meni hermo toistuvin vääriin hälytyksiin kaupoissa ja kävelin sitten kerran vartijan luo, jos voisi selvittää mikä ihme mun kassissani piippaa. Testailtiin aikamme ja lopulta syylliseksi löytyi ulkomailta ostetun halvan puhelin hintalappu. Kiva vartija oli:)
[/quote]
Ääh autocorrect. Ei halpa puhelin vaan halvan putelin.

Vierailija
6/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:21"]Olen. Monta kertaa. Mustelmilla yleensä :D
[/quote] Voitko kertoa tilanteesta enemmän? Kiinnostaisi tietää :-P Ap
[/quote]

Pöllinyt itiksestä kaiken näköstä. Kerrankin kannettiin puoli itäkeskusta sellaisessa lukkoasennossa kädet ihan mutkalla, sinne vartijakoppiin.
[/quote] Niin mutta mitä mieltä olit vartijoiden kohtelusta, oliko ansaittua vai liioittelua? Ap
[/quote]

Vähän liioiteltua. Kummiskin sanoin heille että en ole lähdössä karkuun, ei voisi vähempää kiinnostaa. Olin tuolloin 14-15 v.

Vierailija
7/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

amiksessa meillä oli turvakurssi ja yhtenä kertana siellä kävi ihan oikea (niin meille kerrottiin) vartija kertomassa juttuja. Sit se opettaja joka opetti kurssilla taisi olla entinen vartija?

ja sit kun olin kaupassa töissä niin vartijat kävi joka päivä random kellonaikaan hakemassa edellis päivän kassan, ajoivat sellasta siistiä autoa!

Vierailija
8/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:27"]

Mun avopuoliso on vartija...

[/quote] oho loput teksti hävis jonnekin.. 12 vuotta yhdessä ja kolas tulossa..

Vierailija
9/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut montakin kertaa. Panemme usein erään vartijan kanssa S-marketin vartijakopissa.

[/quote]

Kaupunki?

Vierailija
10/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:32"]

Olen ollut montakin kertaa. Panemme usein erään vartijan kanssa S-marketin vartijakopissa.

[/quote]

Kaupunki?

[/quote]

Jyväskylä

Vierailija
11/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:29"]Heh, tulee mieleen eräs vartija sairaalassa :D :D Kuljeskeli aina päivystyksen oven lähellä ja kun pihaan sitten ajoi ambulanssi kiireellä, tyyppi soitteli kavereillen puheluja, että sai esittää toiminnan miestä. Keskeytti puhelut sanomalla "nyt on tilanne päällä, pakko lopettaa!" Eikä tyyppiä todellakaan tarvittu mihinkään, kun potilaan hoitivat lääkärit ja sairaanhoitajat!

Ei ollut kauaa töissä.
[/quote] Ei jumalauta :-D Ap

Vierailija
12/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:29"]

Heh, tulee mieleen eräs vartija sairaalassa :D :D Kuljeskeli aina päivystyksen oven lähellä ja kun pihaan sitten ajoi ambulanssi kiireellä, tyyppi soitteli kavereillen puheluja, että sai esittää toiminnan miestä. Keskeytti puhelut sanomalla "nyt on tilanne päällä, pakko lopettaa!" Eikä tyyppiä todellakaan tarvittu mihinkään, kun potilaan hoitivat lääkärit ja sairaanhoitajat!

Ei ollut kauaa töissä.

[/quote]oikeastaan vähän jopa söpöä lol :D

Vierailija
13/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:31"]

amiksessa meillä oli turvakurssi ja yhtenä kertana siellä kävi ihan oikea (niin meille kerrottiin) vartija kertomassa juttuja. Sit se opettaja joka opetti kurssilla taisi olla entinen vartija?

ja sit kun olin kaupassa töissä niin vartijat kävi joka päivä random kellonaikaan hakemassa edellis päivän kassan, ajoivat sellasta siistiä autoa!

[/quote]

Apua, ma kualen! Kauheata tekstiä :D

Vierailija
14/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälytys kaupan kassalla,ihan ok jätkä oli.
lompakossa oli vanha tarra mikä laukaisi hälytyksen,vartija sanoi että joskus vanhat hintalaput aktivoituvat itsestään ja aiheuttavat hälyjä.

Vierailija
15/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella oli ihania vartijoita <3 M oli tosi huumori, meil synkkas. Siviilis oli vähä ällö.

Vierailija
16/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tästä on noin 12 vuotta aikaa. Vietin monta yötä tön vartian luona. Pantiin kuinnkanit. Iso sillä oli, sattui aika paljon.

Vierailija
17/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:31"]

[/quote]

Apua, ma kualen! Kauheata tekstiä :D

[/quote]älä kuale! :D

Vierailija
18/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadulla olin ottamassa valokuvia kadun suuntaan joskus yhdeksän aikaan illalla. Yhtäkkiä käsi vääneettiin taakse ja paiskattiin katuun ja kamera pois kädestä ja kadulle rikki. Soitin poliisit niin paljastui että oli kadun toisella puolella olevan ravintolan portsari. Siinä kohdassa oli pankki ja pankkiautomaatti ja paljon valvontakameroita (olin k.o. rakennuksessa töissä) mutta securitas ei suostunut antamaan tallenteita muille kuin poliisille ja poliisi ei suostunut niitä pyytämään. Sanoivat että saisin olla tyytyväinen kun en saanut sakkoja järjestyksenvalvojan vastustamisesta.

Vierailija
19/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä.

-vartija-

Vierailija
20/58 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mua aina seurailee vartija kun olen kaupassa.

Se on naapurin pikkupoika, josta tuli isona vartija. Ja jutellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä