Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kerrohan mikä siinä on niin kamalaa jos 30v mies

Vierailija
13.04.2015 |

seurustelee 20v naisen kanssa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että nainen joutuu olemaan rupsahtaneen ukon kanssa.

Vierailija
2/6 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vietin tänään hieman aikaa 16v tytön kanssa ja en huomannut hirveästi eroa itseni ikäisiin naisiin. Olisin aivan hyvin voinut kuvitella samalta näyttävän naisen naisystäväkseni ja minusta tuntui, että hän ujosteli minua vähän, koska piti minua jollakin tavalla varteenotettavana. Jos olisin saanut olla enemmän yksin hänen kanssaan, olisin varmaan luonut vähän flirttaavaa katsetta ja yrittänyt selvittää hänen tunteitaan enemmän. Ajattelin tietysti myös seksiä hänen kanssaan ja olen ylpeä siitä, että sanon sen näin, koska se on rohkeaa, viriiliä ja rehellistä. Näin kolmekymppisenä mies alkaa olla sinut oman seksuaalisuudensa kanssa ja oikea nautinnon nuoruus vasta alkaa pitkän häpeän jälkeen.

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:11"]

Se että nainen joutuu olemaan rupsahtaneen ukon kanssa.

[/quote]

Sekoitat nyt naisen ja miehen. Miehet komistuu ja naiset rumenee.

Vierailija
4/6 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään. Minä menin alle kaksikymppisenä naimisiin 34-vuotiaan kanssa. Eipä tuota kukaan ainakaan päin näköä mitenkään kommentoinut. Enpä tosin olisi muiden mielipiteistä välittänytkään.

Vierailija
5/6 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa siinä on vaan se että sä jankkaat tätä samaa täällä koko ajan. Hankkisit elämän.

Vierailija
6/6 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:15"]

Itse vietin tänään hieman aikaa 16v tytön kanssa ja en huomannut hirveästi eroa itseni ikäisiin naisiin. Olisin aivan hyvin voinut kuvitella samalta näyttävän naisen naisystäväkseni ja minusta tuntui, että hän ujosteli minua vähän, koska piti minua jollakin tavalla varteenotettavana. Jos olisin saanut olla enemmän yksin hänen kanssaan, olisin varmaan luonut vähän flirttaavaa katsetta ja yrittänyt selvittää hänen tunteitaan enemmän. Ajattelin tietysti myös seksiä hänen kanssaan ja olen ylpeä siitä, että sanon sen näin, koska se on rohkeaa, viriiliä ja rehellistä. Näin kolmekymppisenä mies alkaa olla sinut oman seksuaalisuudensa kanssa ja oikea nautinnon nuoruus vasta alkaa pitkän häpeän jälkeen.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

näyttävän, no sun ajatukset nyt tiedetään olevan 3v naisen tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi