Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tässä järkee elää?

Vierailija
28.12.2021 |

Niin onko tässä järkee elää jos on yksinkertainen heikkolahjainen.. ei omista kavereita.. on yksinäinen.. ei saa koskaa parisuhdetta ja elämä on vaa pahaa mieltä ja ongelmia täynnä ja velkaa ja kaikkee.?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen päälle mielenterveysongelmia pahoja.. ihmiset ei koskaa missää halua mulle jutella.. oon vaa päivät yksinäni

Vierailija
2/53 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita kyllä saa, kun hakeutuu harrastuksiin, vapaaehtoistyöhön tai opiskelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavereita kyllä saa, kun hakeutuu harrastuksiin, vapaaehtoistyöhön tai opiskelemaan.

Mä en saa ku en oo normaali.. ihmiset ei halua mulle jutella ees netissä nykyään.. kai ne pitää mua sairaana ja sekopäänä

Vierailija
4/53 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei monessa asiassa ole järkeä. Mutta on mahdollista että huomenna tilanne on erilainen ja eri näkökulma siihen asiaan. Joskus voi kokeilla randomisti missä onnistuisi, vaikka ei saisi kaikkea. Sinullekin on ystäväehdokkaita, kun löydät missä olisi sopivia.

Vierailija
5/53 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvä omistaa kavereita, joten älä sitä sure.

Vierailija
6/53 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, minäkin luulin nuorena etten koskaan löydä ketään mutta niin vain löytyi töistä mies. Velatkin ollaan hoidettu pois vähitellen.

En sano, että mitään Eedenin paratiisia olisimme löytäneet, kun kuitenkin täytyy elää tässä yhteiskunnassa. Mutta olemme kumminkin melko tyytyväisiä elämään kun emme ole muista riippuvaisia.

Älä siis menetä toivoasi, kun mekin kaksi äärimmäistä nössöä ja introverttia olemme löytäneet toisemme niin kyllä sinäkin voit löytää partnerin. Sitä ei koskaan etukäteen arvaakaan, mistä se toinen löytyy.

Vierailija
7/53 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voin olla oksettava ja kehitysvammainen?

Vierailija
8/53 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SANNAN HAISUPEPPU KOURIN JA KYYLÄÄN NAISIA VIEN METSÄÄN AAHHH TARVIN NAISTA

Vierailija
9/53 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuu kelpaamaan naisille koskaan ja mulla on helvetisti ongelmia elämässä.. niin ei tässä ole mitää järkee.. velkaaki on aivan hitosti

Vierailija
10/53 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ylikselle kirjoitteleen.

Vierailija
11/53 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaita ihmisiä täälä sairaat jutut.. voi luoja mitä ihmisiä

Vierailija
12/53 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä elämässä ole mitää järkeä enää.. mites muut?

Vierailija
13/53 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Allu roskikseen.

Vierailija
14/53 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIks mun pitäs mennä roskikseen.. mulla on vaikee elämä ja kerron siitä avoimesti?

Vierailija
15/53 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen samat tuntemukset. En ole mikään fiksu yksilö, ei ystäviä, ei naisia, harrastukset alkaa olla sillä tasolla, ettei niistä saa enää mitään elämyksiä ja uutuuden viehätystä. Onneksi ei sentään ole velkaa mihinkään suuntaan. Välillä tuntuu siltä, että minulta vaaditaan aivan liikaa siihen nähden mikä olen. Arvasin, että jossain vaiheessa alkoholi vie minusta voiton, nykyään en oikein pysty olemaan vapaa-aikaani selvänä.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
16/53 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti Allu, mee hoitoon.

Pari kuukautta suljetulla osastolla vois tehdä ihan hyvää.

Vierailija
17/53 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en saa ku en oo normaali.. ihmiset ei halua mulle jutella ees netissä nykyään.. kai ne pitää mua sairaana ja sekopäänä

Sä olet ihan normaali, näkee sen sun kirjoittelustakin. Ja nytkin me jutellaan sun kanssas täällä. Harmi ettei oo ääntä. Elämä on lahja.

Vierailija
18/53 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok eli Allu ei ollutkaan se Kampissa tapahtuneen keissin henkilö, kuten joku epäili.

Vierailija
19/53 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok eli Allu ei ollutkaan se Kampissa tapahtuneen keissin henkilö, kuten joku epäili.

Ei ollut, ei. 😒

Vierailija
20/53 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti Allu, mee hoitoon.

Pari kuukautta suljetulla osastolla vois tehdä ihan hyvää.

Miksi ihmeessäö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän