Onko tässä järkee elää?
Niin onko tässä järkee elää jos on yksinkertainen heikkolahjainen.. ei omista kavereita.. on yksinäinen.. ei saa koskaa parisuhdetta ja elämä on vaa pahaa mieltä ja ongelmia täynnä ja velkaa ja kaikkee.?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Kavereita kyllä saa, kun hakeutuu harrastuksiin, vapaaehtoistyöhön tai opiskelemaan.
En minä ainakaan ole saanut
taidan vaa unohtaa naiset ja mennä terapiaa ja töihin.. ei tästä vaa tuu mitää.. ei kumppania koskaa löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tässä elämässä ole mitää järkeä enää.. mites muut?
Älä anna periksi. Itse olen myös yksinäinen, ihmiset välttelee seuraani. En kuitenkaan luovuta elämässä. Käy täällä palstailemassa ja kirjoittele juttuja mitä havannoit elämässä. Toivon sinulle hyvää ja parempaa uutta vuotta.
Ei ihmiset musta tykkää kai olen sitten epävakaa persoona ja sen takia olen yksin.. ja ei naiset kiinnostu
Elämä on vaa menny sekasin vaikka töitä sain.. hemmetisti velkaa.. joka penni menee palkasta ei riitä ees elämsieen enkä jaksa tehdä lisävuoroja kun työ kuluttaa mut loppuun.
Naisen saa Aasiasta! Suosittelen sullekin. Jopa työtön MT-potilas saa aasiasta naisen, sen kun käy hakemassa oman kaunottarensa.
Tokihan talousasiat pitää olla kohtalaisen kunnossa, edes ne toimeentulotuet, että on varaa ruokaa ostaa. Sielläpäin aasiassa kun ne köyhät joutuu roskia tonkimaan hengen pitimeks, niin siihen nähden suomalainen toimeentulotuki on kuin lottovoitto.
Siis miehet! Kuivatkaa kyyneleenne ja suunnatkaamme nokkamme kohti parempaa huomista! Katse kohti aurinkoa ja hymyjen maata ja morsmaikun hakuun Aasiasta!
Emmä halua mitää aasialaista naista.. olen itse suomalainen ja suomalaisen haluan.. unohda vaa naiset.. oon tässä miettiny ettei oo mitää saumaa vaikka käy töissä ei juo alkoholia.. ei naiset kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Naisen saa Aasiasta! Suosittelen sullekin. Jopa työtön MT-potilas saa aasiasta naisen, sen kun käy hakemassa oman kaunottarensa.
Tokihan talousasiat pitää olla kohtalaisen kunnossa, edes ne toimeentulotuet, että on varaa ruokaa ostaa. Sielläpäin aasiassa kun ne köyhät joutuu roskia tonkimaan hengen pitimeks, niin siihen nähden suomalainen toimeentulotuki on kuin lottovoitto.
Siis miehet! Kuivatkaa kyyneleenne ja suunnatkaamme nokkamme kohti parempaa huomista! Katse kohti aurinkoa ja hymyjen maata ja morsmaikun hakuun Aasiasta!
Ei kiinnosta ei tippaakaan sellaiset naiset.
Taidan sitte vaihtaa terapeuttia jos en saa apua.. ja syön noita lääkkeitäni.. unohdan naiset ku ei tästä tuu mitää en oo normaali ja oon köyhä pahasti velkaantunut.. vanha auto... oon naisten silmissä aika nolla.. vakituinen työ toki vaan on.
Ei oo rahaa maksullisiin ei oo rahaa tehdä mitää on niin paljo velkaa.. että nyt vaa töitä ja istua kotona.
Siihen päälle pään ongelmat.. oon jääny ihan yksin.. roikun äitissä.. en jaksa enää itteenikää.. tuntuu etten oikeeta apua saa.. emmä tajua mikä mua vaivaa.. mietin vaa naisia.. eihän niitä ei ees ne rumat lihavatkaa musta kiinnostu
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä Allu?
On, pelkästä kirjoitustyylistä huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä Allu?
Olen allu ja turha tänne enää ruikuttaa.. hyväksyä se että on vain työpaikka ja perhe.. muuten on yksin.. ei ketää kiinnosta mun elämä.. turha mennä mihkään.. hki olen myös ilmaa.. koska ei niitä naisia kiinnosta.. eikä oo kavereita
Palkasta menee joka penni.. ei voi osta amitää ja tehdä.. on niin pohjalla ja hemmetin isot velat ja joutu ihan nollille+ sitte tää yksinäisyys vielä tässä
Tää on niin kallista tää elämä ettei tässä ole mitää järkeä.. nyt joka penni laskea ei voi tehdä mitää ja ei kiinnostakkaa yrittää naisia velkaantuneena ja rahat aina loppu ja palkasta velkoihin menee kaikki.
Parempi nyt vaa keskittyä liikuntaa.. töihin ja käyn terapiassa ja luultavasti vaihdan terapeuttia.. mulla on niin pahat pään ongelmat.. yksinkertaisuutta ei saa koskaa pois
Mä olen ihan ilmaa naisille rupsahtanut 36v kaljamaha... ihan ilmaa olen huomannut kaikille naisille suomessa.
Mietin poistaisko tinderit ja ihan kaikki ja eläis vaa yksin.. etsimällä mikää ei onnistu.. baaritki unohdan kaikki.. kerta en kelpaa tälläisenä niin ei huvitakkaa enää mikää.. en tarvi läheisyyttä oon yksin
Joo adios turha näitä uusia ruikutusketjuja tehdä.. rupeen vaikka paremmin pelaamaan.. en jaksa enää.. keskityn johki muuhun.
Älä anna periksi. Itse olen myös yksinäinen, ihmiset välttelee seuraani. En kuitenkaan luovuta elämässä. Käy täällä palstailemassa ja kirjoittele juttuja mitä havannoit elämässä. Toivon sinulle hyvää ja parempaa uutta vuotta.