Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovellussuosituksesi menkkojen merkintään puhelimessa? Mikä on paras?

Vierailija
13.04.2015 |

Olisiko sellaista, mihin saa itse halutessaan merkitä ovulaation? Tai kai sen kaikkiin saa jonain muistiinpanona.
--
Juu, olen myös tietoinen, että tiedot saattavat vuotaa puhelimestani (no pun intended). Kestän sen.
--
Anroid minulla, mutta saa toki suositella muitakin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän "Oma kalenteria". Saa merkattua oireita, painon, yhdynnät, huomautuksia, mielialaa, lämpöä yms. Ihan kaikkea. Laskee ovulaation ja seuraavien kuukautisten alkamisajan.

Vierailija
22/31 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:35"]

Sellainen, kun "kuukautiskiertokalenteri", pinkki kirja jossa valkoinen kukka. Sinne saa merkata jopa mielialat, ovulaatiot ja kaikki ja ennsutaa seuraavan oviksen sekä menkat. Ja ilmottelee ennen kuukautisia, että hei, parin päivän päästä alkaa... suosittelen lämpimästi :)

[/quote]

Joo, tämä sama minulla. Puhelimessa nimellä "Oma kalenteri". T. 14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan se vielä lähettää tekstarin ukolle, boyfrendille, panokamulle jne että nyt olisi kuuma torttu kosteana ja sopii yrittää :-)

Vierailija
24/31 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:36"]

Mulla on sellanen kuin Period Tracker. Sen saa myös Androidille, itse käytän iOS-versiota. On ollut ihan toimiva, ja siihen saa myös ovulaation merkittyä. En ole muita vastaavia kokeillut, joten en tiedä paremmasta :D

[/quote]

Mulla tää sama androidilla, toimii ja saa paljon merkintöjä mm. sen ovulaation. Ja tiedot voi varmuuskopioida, joten jos vaihtaa puhelinta tms niin tiedot säilyy.

Vierailija
25/31 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla my cycles. En tiedä onko paras, mutta vaikutti selkeältä kun hain eri sovelluksia. Siihen merkitään kuukautiset ja sovellus laskee automaattisesti todennäköisimmän ajan raskaaksi tulemiselle ja muistuttaa siitä (muistutukset valitaan itse). Käytän sitä käänteisesti muistuttamaan, että milloin pitää olla erityisen huolellinen kondomin kanssa. Omia merkintöjä sovellukseen voi tehdä monenlaisia.

Vierailija
26/31 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:35"]Sellainen, kun "kuukautiskiertokalenteri", pinkki kirja jossa valkoinen kukka. Sinne saa merkata jopa mielialat, ovulaatiot ja kaikki ja ennsutaa seuraavan oviksen sekä menkat. Ja ilmottelee ennen kuukautisia, että hei, parin päivän päästä alkaa... suosittelen lämpimästi :)
[/quote]

Tää on paras!!! :)

Vierailija
27/31 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on FMC. Paras ja selkein kaikista kokeilemistani ja kaikki olennaiset ominaisuudet löytyvät.

Vierailija
28/31 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

My Calendar, Oma kalenteri, Kuukautiskiertokalenteri. Nää on kaikki sama sovellus :D pinkki kirja missä kukka. On mahtava. Löytyy kokoajan uutta :) ja saa widgettejä alkunäyttään jotka näyttää esim. päivät menkkoihin tai ovulaatioon.
Tää kyllä tulee auttamaan jos joskus tarvitsee käydä lapsettomuustutkimuksissa, on ainakin kaikki yhdynnät merkattu ylös :)

Vierailija
29/31 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä Clue. Helppo käyttää ja monia eri toimintoja :)

Vierailija
30/31 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebuukkiin ilmotat aina tarkat tiedot. Pysyy tallesa!

Vierailija
31/31 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku Period Diary, kuvakkeessa saparopäinen tyttö kalenterin takana. Pidän sovelluksen yksinkertaisuudesta, kun en tarvitse sitä muuhun kuin kierron kalkuloimiseen ja muistutukseen päivää ennen menkkoja. Toki siinä on muitakin ominaisuuksia, mutta ne eivät ole niin silmillä, että niistä olisi haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme