Tilasin ajan vasektomiaan
Ihan vain siksi, ettei vaimoni tarvitse käyttää hormonaalista ehkäisyä. Lapset tehty eikä lisää haluta. Vaimoni on syönyt pillereitä lähes parikymmentä vuotta, joten koen että seuraavat parikymmentä vuotta (okei, loppuelämä) on minun vuoroni huolehtia ehkäisystä. Miksi vain toisen pitäisi ”uhrata” kroppansa yhteisen nautinnon eteen?
M45
Kommentit (32)
Entäs sitten kun eroat ja otat sen 25-vuotiaan ja haluatte tehdä omia lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, iso päätös. Mutta onhan elämässä toki muutakin kuin seksi.
Omituinen kommentti. Sen jälkeen, kun oma seurustelukumppanini kävi vasektomiassa, pystyimme nimenomaan irst... irrottelemaan täysillä ja seksiä oli enemmän kuin koskaan elämässäni. Paljon helpompaa ja spontaanimpaa sekstailla ilman kumia kuin sen kanssa!
No ei kai kukaan hullu vakituisessa parisuhteessa kumia käytä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihan miehenä itse kirjoitin. Vaimo toivoi että saisi pitkästä aikaa kokea olevansa ns. luomuna, ja seksikin saattaisi kuulemma tuntua paremmalta. Seksielämä on tosin jo nyt hyvin aktiivinen, eikä tosiaan haluta yhtään vahinkoa, koska tilanne ei olisi reilua mahdollista lasta kohtaan.
Ymmärräthän, että vaimosi saattaa haluta aivan eri tyylisiä miehiä lopetettuaan hormonaalisen ehkäisyn. Näin kävi meillä ja ero tuli.
Tämä on muuten todellinen riski eikä vain pelottelua. Naisilla miesmaku vaihtuu kun siirrytään hormonaalisesta ehkäisystä muuhun tai toisin päin. Tiede on todistanut.
Jos mun mies olisi tehnyt vasektomian, olisin ollut entistä halukkaampi. Mulle ei ole löytynyt sopivaa ehkäisyä, eli ollaan menty kondomilla ja keskeyttämällä. Silti yksi vahinko joka piti hoitaa pois.
Ei ole yksistään naisen asia huolehtia ehkäisystä. Jos mies haluaa seksiä mutta ei lapsia niin piuhat poikki ehdottomasti. Se ei vaikuta suorituskykyyn.
Mun mies kävin vuosi sitten, koska pelkäsi eniten sitä että olisi vielä jossain villityksessä sitten hairahtunut tekemään lisää lapsia juuri kun edelliset on saatu kasvatettua täysi-ikäisiksi. Seksi pelaa edelleen hyvin ja omalla kohdallani entistä paremmin kun ei tarvita muuta ehkäisyä.
Voi kunpa minunkin mieheni tajuaisi mennä. Ei halua lapsia mutta ei halua ottaa vastuuta ehkäisystäkään. Pitänee mennä itse sitten.
Minä tein sterilisaation heti kun olin saanut pojan ja tytön. Tiesin, etten enempää lapsia halua, vaikka olin nuori.
Vierailija kirjoitti:
Minä tein sterilisaation heti kun olin saanut pojan ja tytön. Tiesin, etten enempää lapsia halua, vaikka olin nuori.
Teetin, en itse tehnyt.
☺️
mikset vaan hae k-rokotetta? ajaa saman asian
Vasektomiasta ei ole kuin hyvää sanottavaa. Bonuksena vaimon mielialojen vaihtelut vähenivät huomattavasti pillereiden lopettamisen jälkeen.
Olisipa minunkin mieheni mennyt. Saattaisimme olla vielä naimisissa.
Ymmärräthän, että vaimosi saattaa haluta aivan eri tyylisiä miehiä lopetettuaan hormonaalisen ehkäisyn. Näin kävi meillä ja ero tuli.