Tilasin ajan vasektomiaan
Ihan vain siksi, ettei vaimoni tarvitse käyttää hormonaalista ehkäisyä. Lapset tehty eikä lisää haluta. Vaimoni on syönyt pillereitä lähes parikymmentä vuotta, joten koen että seuraavat parikymmentä vuotta (okei, loppuelämä) on minun vuoroni huolehtia ehkäisystä. Miksi vain toisen pitäisi ”uhrata” kroppansa yhteisen nautinnon eteen?
M45
Kommentit (32)
En mää uhrauksista tiedä, mutta itse kävin siksi, ettei rouva ala enää ruinata lisää muksuja.
On niitä hormonittomiakin ehkäisymuotoja.
Ihan kuin olisi naisen kirjoittama. No oli tai ei, hyvää vasektomiaa sinne, ei tänne.
Kyllä ihan miehenä itse kirjoitin. Vaimo toivoi että saisi pitkästä aikaa kokea olevansa ns. luomuna, ja seksikin saattaisi kuulemma tuntua paremmalta. Seksielämä on tosin jo nyt hyvin aktiivinen, eikä tosiaan haluta yhtään vahinkoa, koska tilanne ei olisi reilua mahdollista lasta kohtaan.
Hyvä päätös. Minäkin kävin vasektomiassa kolmannen lapsen jälkeen. Riitti meidän perheen osalta nää synnytystalkoot.
Minäkin varasin juuri ennen kuin kuopus syntyi. Meni muuten melkein vuosi ennen kun pääsin peruutuspaikalle (!) toimenpiteeseen nyt kesällä. Se tuntui pitkältä ajalta kun ei sitten viitsitty enää mitään hormonaalista ehkäisyä siihen väliin hommata. Muutoin oli helppo ja nopea toimenpide, ainoastaan ajatus vihloi kun kirurgi kertoi kaiken maailman kassinmurskausvitsejä operoidessaan.
Hyvin sopi minulle myös. Olisi pitänyt tehdä jo pari lasta aiemmin.
Pääasiallinen syy oli että en luota 100% puolison aborttihaluihin jos jollain ihmeellä vahinko sattuisi.
Toissijainen syy on etten itse mene pilaamaan loppuelämääni mahdollisen seuraavan puolison kanssa lisääntymällä.
Noh, iso päätös. Mutta onhan elämässä toki muutakin kuin seksi.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin varasin juuri ennen kuin kuopus syntyi. Meni muuten melkein vuosi ennen kun pääsin peruutuspaikalle (!) toimenpiteeseen nyt kesällä. Se tuntui pitkältä ajalta kun ei sitten viitsitty enää mitään hormonaalista ehkäisyä siihen väliin hommata. Muutoin oli helppo ja nopea toimenpide, ainoastaan ajatus vihloi kun kirurgi kertoi kaiken maailman kassinmurskausvitsejä operoidessaan.
Yksityiselle pääsee parissa viikossa.
Minun ei tarvitse. Vaimo laittoi jalkansa yhteen, kun lapsiluku tuli täyteen.
Itse en tekisi samoin mutta arvostan kyllä, tosin olen lasten teko iässä ja lapsia ei vielä ole.
Vierailija kirjoitti:
Omituinen kommentti. Sen jälkeen, kun oma seurustelukumppanini kävi vasektomiassa, pystyimme nimenomaan irst... irrottelemaan täysillä ja seksiä oli enemmän kuin koskaan elämässäni. Paljon helpompaa ja spontaanimpaa sekstailla ilman kumia kuin sen kanssa!
Kymmenisen vuotta sitten yksityisellä tehty, eikä ole hetkeäkään kaduttanut.
500 euroa maksoi.
Kolmannen muksun jälkeen minulle riitti siittäminen.
Se on yhtä vapauttavaa molemmille siis sekä naisille että miehille.Naiset saa sen 40- vuotiaana kunnallisessa muuten yksityisessä ja ehkäisy pillerien syöminen loppuu siihen.Ei vaikuta mitenkään seksiin kummallakaan kyllä miehellä toimii ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä sinun pitää opiskella asioita ettet elä omissa fantasioissa ilman tietoa. Miehelle tehty ehkäisy ei vaikuta seksiin kuten kuvittelet näitä eunukkeja haaremeissa tai Thaimaan ladytoy jonka vehkeet on leikattu. Ei liity kyllä mitenkään uskontoon lääketieteellinen tekninen toimenpide. Naisille myös tehdään vastaavia eikä liity uskontoon mitenkään vaan ehkäisyyn.
Onko sama kuin lobotomia? Itsellä aika ensi viikolla lobotomiaan. Vaimo sanoi että se on sama kuin vasektomia mutta vaan eri nimellä
Itse tein viime vuonna. Kokemattoman aikuisen miehen oli ihan turha haaveilla enää lapsista kuitenkaan niin pistettiin nyt johdot ihan huvin vuoksi poikki. Ainakin siellä tuli hetkeksi sellainen olo, että olen niin kuin muutkin miehet ja ehkä ne lääkärit jopa luulivat, että olen kokenut.
M27 & poikuus edelleen tallella.
Eihän vaimosi enää edes raskaudu ja varsinkaan parin vuoden jälkeen. Otat riskin, ettei enää pili pelitä.
Vaihdoin transnaisiin. Ei tarvii vasektomiaa kun ei raskauden pelkoa. Lisäksi saan aina suikkaria ja naalia. Win win tilanne isojen tissien, pitkien hiusten ja pepun rakastajalle.
Hyvä päätös! Minulla on jo viisi vuotta omastani.