Fitnesspäiväkirjat LIVE KESKUSTELU
Kommentit (660)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:42"]Pinkeät trikoot, pylly, pylly, pylly, reidet, pylly, pylly, pylly. Tämä on niin naurettavaa touhua! Banaani! Oh yeah! Banaani motivoi. Mä saan syödä banaanin! Vmp vmp vmp vmp vmp vmp
[/quote]
Loppuromahdus?
Mä oon Koivissston Nanna ja mä ssseurussstelen Karalahden Jeren kansssa...
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:04"]Nää AV-mammojen analyysit on ihan parhaita! On pakkomielteitä, syömishäiriöitä, sairauksia, perfektionisteja yms. Niitähän ei tavallisten mammojen joukosta löydy, eihän? Mutta kun se nyt sattuu olemaan fitness, niin kyse on sairaasta harrastuksesta. Kommentteja lukiessa herää mielenkiinto siihen, miltä nää kommentoijat itse näyttää. Pakko vetää se kateus-kortti esiin, koska se löyhkää niin helvetin vahvasti monissa viesteissä. :D Ja ei, en harrasta "fitnesstä" mutta en ymmärrä tätä järjetöntä ulinaa ja av-mammojen analyysejä.
[/quote]
Ihan samanlainen av-mamma sinä olet kuin muutkin. Turha asettaa itseään jollekin alustalle. Itse nielet kaiken ilman kritiikkiä, ja vaikutat hyvin typerältä ja nuorelta. Jäkimmäinen onneksi korjaantuu itsestään.
Kävisitte itse välillä vaikka lenkillä tai salilla sen sijaan että haukutte koko ajan niitä ihmisiä jotka huolehtii kehostaan. Vois teilläkin negailijoilla muuttua asenne.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:33"]
Kävisitte itse välillä vaikka lenkillä tai salilla sen sijaan että haukutte koko ajan niitä ihmisiä jotka huolehtii kehostaan. Vois teilläkin negailijoilla muuttua asenne.
[/quote]
jep. Ihme öhöttelijöitä täällä. Salille ja vähän rennompi asenne, kauheasti kiristää kun muut treenaa
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:33"]
[/quote]
Kai sä tajuat nyt hei kultsi millä palstalla oot? Tää on av palsta. Täynnä paskaa!!!!
Haluaisin nuolla Venlan hikisiä varpaita...
apua, en tienny kuka tuo eevi teittinen on, ja kun sen naama pamahti ekaa kertaa ruutuun, katoin että onko se kira kosonen :D ja kappas vain, ystäviähän se ovatkin... molemmista välittyy kyllä täysin sama, julma, kylmä kuva.
Eevi oli mielestäni todella pehmeä (=löllerö) ja ihan tavallisen sunnuntailenkkeilijän näköinen kun siinä rullan päällä jotain venytteli, ai muka fitness-ammattilainen?!
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:33"]
[/quote]
Kai sä tajuat nyt hei kultsi millä palstalla oot? Tää on av palsta. Täynnä paskaa!!!!
[/quote]
Huomattu on kyllä että paskaa tuntuu olevan... oma elämä näillä haukkujilla nimittäin!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:00"]343-344-345 :D varmaan jännää kirjotella itselleen vastauksia. Ei tartte hirvee neropatti olla, että tajuaa ton sun yksinkirjoittelus. Vaikka ihan katsomalla noita vastausaikoja. Ei siinä mitään, huvinsa kullakin :D
[/quote]
Kyllä, mulla on just niin köyhä elämä et kommentoin itse itselleni :D sä se vasta neropatti olet :D
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:06"]
Miten voi Venla jaksaa vaan jankata tuota HÄN KILPAILEE VAIN ITSEÄÄN VASTAAn.. joo taidettiin kuulla tuo jo ensimmäisessä jaksossa. eikö se osaa puhus mistään muusta kun hänen omista niin erikoisista tavoitteistaan kun haluaa tehdä näköjään niin suurta eroa hänen ja muiden sarjan naisten välillä
[/quote]
Mitä järkeä on mennä kisoihin kilpailemaan vain itseään vastaan? Sen voi tehdä ilman lavalle menoa. Lavalle mennään kisaamaan muiden kanssa ja voittamaan. Ihme selittelyä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:06"]
Miten voi Venla jaksaa vaan jankata tuota HÄN KILPAILEE VAIN ITSEÄÄN VASTAAn.. joo taidettiin kuulla tuo jo ensimmäisessä jaksossa. eikö se osaa puhus mistään muusta kun hänen omista niin erikoisista tavoitteistaan kun haluaa tehdä näköjään niin suurta eroa hänen ja muiden sarjan naisten välillä
[/quote]
Mitä järkeä on mennä kisoihin kilpailemaan vain itseään vastaan? Sen voi tehdä ilman lavalle menoa. Lavalle mennään kisaamaan muiden kanssa ja voittamaan. Ihme selittelyä.
[/quote]
Venlahan ei kai aio osallistua kisoihin?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 01:33"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:06"]
[/quote]
[/quote]
Venlahan ei kai aio osallistua kisoihin?
[/quote]
Mari on ainut kisaaja
Eikö ihmisillä ole muuta elämää kuin joku kuntosali tai liikunta???????? Liikun itsekin, mutta kohtuus kaikessa. Urheilu, liikunta, ei muuta elämää, kaikki menee liikunnan ehdoilla. Sairasta. Yleensä laihduttajat hurahtavat liikkumaan sairaasti ja ruuan kalorien toljottamiseen, ei mitään järkeä. Liikuntaa voi harrastaa normaalisti ja syödä normaalisti. Eikä kamalat, isot lihakset ole edes kauniit. Ei minulla nuorena naisena olisi edes aikaa tuollaiseen liikuntaan.
Mä oon Koiviston Nanna ja mä seurustelen Karalahden Jeren kanssa...
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:41"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 01:02"]
Venla on tosi symppis, mutta mun mielestä toi ens jaksosta vilautettu prässienkka on vähän ittensä huijaamista..
[/quote]
Kommentoin tänne keskusteluun aikaisemmin Venlan vajaasta "pyllistys"kyykystä smithissä. Siis oliko se loppujakson prässi se enkkaprässi? :D Siitähän puuttui puolet liikkeestä! Ei mikään ihmekään tietysti jos on ladattu 300 kiloa. Eihän siinä voimat riitä. Tuollainen itsensä huijaaminen käy vaan raskaaksi nivelille. Prässissä pitäisi päästää kelkka niin alas, että polvet tulee syliin.
Minä pidän Venlasta myös. Ei ole mitään häntä vastaan ja varmasti on kovassa kunnossa. Tuollaisilla 300 kg prässeillä on vaan vähän huono lesota kun ne ei ole tehty kuten pitää.
[/quote] näin!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:01"]
Eikö ihmisillä ole muuta elämää kuin joku kuntosali tai liikunta???????? Liikun itsekin, mutta kohtuus kaikessa. Urheilu, liikunta, ei muuta elämää, kaikki menee liikunnan ehdoilla. Sairasta. Yleensä laihduttajat hurahtavat liikkumaan sairaasti ja ruuan kalorien toljottamiseen, ei mitään järkeä. Liikuntaa voi harrastaa normaalisti ja syödä normaalisti. Eikä kamalat, isot lihakset ole edes kauniit. Ei minulla nuorena naisena olisi edes aikaa tuollaiseen liikuntaan.
[/quote]
Yleistystä tuo sun laihduttajiin liittyvä komemntti. Lisäksi liikalihavuus ja siitä johtuvat ongelmat on isompi ongelma.
Kenellekään noista tv-sarjan naisista ei ole mitään isoja lihaksia.
Jos treenaa 1-2 tuntia päivässsä (aamulla n. tunti ja illalla toinen tunti) esim. viitenä päivänä viikossa ei se ole mitenkään mahdotonta nuorelle naiselle. Siihen jää vielä 2 treenitöntä päivää.
Pinkeät trikoot, pylly, pylly, pylly, reidet, pylly, pylly, pylly. Tämä on niin naurettavaa touhua! Banaani! Oh yeah! Banaani motivoi. Mä saan syödä banaanin! Vmp vmp vmp vmp vmp vmp