Fitnesspäiväkirjat LIVE KESKUSTELU
Kommentit (660)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:21"]
Tyypillistä toimintaa, että joku nauraa täällä "pakko-oireille".
[/quote]
Kerrotko, että missä on naurettu?
mun mielestä tää on yllättävän hyvä ohjelma. hauska nähdä, miten noi elelee ja saa kroppansa toimimaan.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:21"]
[/quote]
Kerrotko, että missä on naurettu?
[/quote]
1 tyyppi jaksanut kyllä ihan riittävästi siitä ilkkua. Löytyy kyllä tästä ketjusta
Onko vastaavia ulkomaalaisia ohjelmia?
Nanna vaikuttaa symppikseltä :)
Jere saisi laittaa elatusmaksut kuntoon.
Mä en tykkää Venlasta yhtään. Mari on suosikkini!
Nanna: "Ohoh, on tullu vähän NAUTITTUA"
Siis eikö elämä ole juuri nauttimista varten? Miksi tuo "harrastus" määrittää ja oikeastaan pilaa koko noiden elämän? Ne treenaa ja syö mitä käsketään, niin, kisoja varten. No, miksi ne menee kisoihin? Mitä ne siitä saa? Pääsee näyttämään "tuloksia"? Miksi ei voi syödä normaalisti ja treenata silti? Miksei voi koskaan nauttia ruoasta ja elämästä? Miksi he haluavat elää kurinalaisesti? Mitä varten? Ketä varten?
Mä en ymmärrä tuota Venlan hehkutusta. Venlan osiot on kaikki todella tylsiä lukuunottamatta niitä, joissa Markku mukana selittämässä jotain hauskaa.
Eevistä kyllä pidän, jotenkin symppis vaikken kaikkea hänen puhetta allekirjoitakkaan
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 08:16"]
Siinä mainoksessa pisti kyllä vituttamaan kun se yks eukko kyykkäili samaan aikaan ku työns lastenvaunuja. Eikö niillä oo muuta elämää?
[/quote]
Ei herranjestas kaikesta te jaksattekin ärsyyntyä! :D Ihan naurattettavaa! Eiköhän täällä useamman mamman kannattaisikin kyykkäillä samaan aikaan ku lapsiansa hoitaa, niin paljon on ylipainoisia ja huonokuntoisia aikuisia Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 08:16"]
Siinä mainoksessa pisti kyllä vituttamaan kun se yks eukko kyykkäili samaan aikaan ku työns lastenvaunuja. Eikö niillä oo muuta elämää?
[/quote]
Ei herranjestas kaikesta te jaksattekin ärsyyntyä! :D Ihan naurattettavaa! Eiköhän täällä useamman mamman kannattaisikin kyykkäillä samaan aikaan ku lapsiansa hoitaa, niin paljon on ylipainoisia ja huonokuntoisia aikuisia Suomessa.
[/quote]
Hemmetin typo, siis tietysti naurettavaa piti kirjoittamani.
Aika hienon näkönen kämppä Marilla ja Jontella pk-seutulaisiksi. Jontte palomies ja räppäri.. mikä Mari on? Millä rahalla tuo kämppä? :D Ja joo oon mä vähän kade, jos noin helpolla (Mari) elelee tuolla..
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:01"]
Aika hienon näkönen kämppä Marilla ja Jontella pk-seutulaisiksi. Jontte palomies ja räppäri.. mikä Mari on? Millä rahalla tuo kämppä? :D Ja joo oon mä vähän kade, jos noin helpolla (Mari) elelee tuolla..
[/quote]
Olisko kaupungin vuokrakämppä...?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:01"]
[/quote]
Mistä voit tietää, miten vaikealla tai helpolla elelee ja mistä rahat revitty.
Mun mielestä se Marin talo on vähän kolkko ja mustavalkoinen (ainakin olohuone, keittiö ja eteinen). Eli ei osu omaan makuuni. Pääasia kuitenkin, että asukkaat itse tykkäävät ja viihtyvät!
Nimeni on Nanna Koivisto, olen 27-vuotias sporttinen nainen ja asun Ruotsissa, Jönköpingissä yhdessä tulevan aviomieheni Jere Karalahden kanssa.
....
onhan se hienoa että ollaan ylpeitä seurustelukumppanista
Mä tykkään kanssa tosta Venlasta eniten. Mutta on jotenkin tylsä, ehkä niin tavallisen ihana ja vois olla mun kamu, tykkään.
Sarjaa tykkään katsoa muiden takia ehkä eniten koska ne on vähän outoja. Nanna, miks on ton vanhan ukon kanssa joka on ihan luuseri, no toki hyvä lätkäpelaaja mut ei mitään muuta hyvää.
Ja sit Mari, ihan kiva. Uskos että on hyvä äiti ja ja mies vaikuttaa turvalliselta, no onhan se palomies :)
Eevi, se on pikkasen ärsyttävä, ihan varmaan mukava, mutta ärsyttää jotenkin sen puhetapa. Itse oon syntyperäinen helsinkiläinen mutta silti en oo tollanen sössöttäjä ja vittu kun se vinkuu kokoajan että ei jaksa sitä eikä tätä...
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:23"]
Yllätys yllätys: Nanna bloggaa! http://blogit.kauneusjaterveys.fi/nannakoivisto/
[/quote]
Maanantai on aina uuden viikon ensimmäinen päivä.
No kidding...