Fitnesspäiväkirjat LIVE KESKUSTELU
Kommentit (660)
Kylläpä he syövät paljon! No, kai sitä täytyy jos lihaksia meinaa saada. Kuulostaa vaan niin käsittämättömiltä määriltä näin taviksen korvaan.
"ei siellä paikallisten kaupassa myydä mitään terveellistä, niinku proteiinipatukkoja". huoh
Venlalle peukku, että osti luomukananmunia. Marille iso miinus ettei niin tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:24"]"ei siellä paikallisten kaupassa myydä mitään terveellistä, niinku proteiinipatukkoja". huoh
[/quote]
Joo Jenkeissä tavalliset ruokamarketitkin on täynnä ns. terveysruokaa. Seven Elevenistäkin saa Questin patukoita. Noi on olleet joko sokeita tai sitten vaan haluu luoda Jenkeistä läskikansan kuvan. Just Kaliforniassa osa ihmisistä on kuitenkin noita samalaisii fitneshörhöjä, ettei kyllä pidä paikkansa toi taivastelu, on vain osa totuutta.
Mulla on yhteisiä tutun tuttuja Venlan kanssa ja niiden ja blogin ja yleisesti julkisuuden välityksellä olen saanut kuvan iloisesta, älykkäästä ja eläväisestä naisesta.
Mutta sarjaa katsoessa en tiedä. En osaa sanoa onko tuo hänen kameran edessä olemisensa sitten julkisuuteen tottunutta rauhallisuutta, mutta omaan silmään venla vaikuttaa jotenkin....surulliselta?
Katse on tosi apaattinen välillä ja äh, en tiedä. Jotenkin välittyy ahdistuneisuutta jostain. Oletin kai jotenkin enemmä. Make taas on juuri sellainen mitä odotinkin, hahah.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:35"]
Just Kaliforniassa osa ihmisistä on kuitenkin noita samalaisii fitneshörhöjä, ettei kyllä pidä paikkansa toi taivastelu, on vain osa totuutta.
[/quote]
Niinpä, en ymmärrä tuota taivastelua miten jengi on niin läskiä ja kuinka kallista on syödä omia, terveellisiä kokkauksia.
Joo juuri itsekin vaistoan tollaisen apaattisuuden..syököhän se tarpeeksi? Antaa olettaa ottavansa treenin ja ruokavalion rennosti mutta jotenkin katsojalle välittyy päinvastainen kuva.
Ja ei tietenkään täytyisi verrata Makea ja Venlaa mut silti ihmettelen että miksi Venla on niin "tosikko" verrattuna esimerkiks puolisonsa juttuihin
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:18"]Kylläpä he syövät paljon! No, kai sitä täytyy jos lihaksia meinaa saada. Kuulostaa vaan niin käsittämättömiltä määriltä näin taviksen korvaan.
[/quote]
Parempi niin päin, että syövät terveellistä ruokaa paljon kuin että söisivät vähän. Niinkun Nannakin sanoi, että on aiemmin syönyt pienen keiton työpäivän aikana. Yleinen luulohan on vieläkin, että mitä vähemmän syö, sitä enemmän/nopeammin laihtuu.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:34"]
Venlalle peukku, että osti luomukananmunia. Marille iso miinus ettei niin tehnyt.
[/quote]
Venlalle (ja Markulle) peukku myös siitä, että käy Lidlissä. Venla vaikuttaa jakso jaksolta vaan fiksummalta ja fiksummalta!
Tyypilliset suomituristit matkalla: kyylätään muita ja niiden tekemisiä ja puhutaan paskaa.
Eikös ne olleet Cancunissa, eli Mexicossa...
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:45"]
Venlalle (ja Markulle) peukku myös siitä, että käy Lidlissä. Venla vaikuttaa jakso jaksolta vaan fiksummalta ja fiksummalta!
[/quote]
Totta. Venla vaikuttaa kyllä maanläheisimmältä ja fiksuimmalta tuosta sakista, tavalliselta ihmiseltä.
Tyypilliset suomituristit matkalla: kyylätään muita ja niiden tekemisiä ja puhutaan paskaa.
[/quote]
Mä en allekirjoita tuota tyypillistä suomalaista turismia.. Mä olen itse käynyt matkoilla ja ei ole jäänyt mieleen ihmisten vartaloita.. hyh miten vastenmielistä on istua jossain terassilla ja haukkua toisia, kuka tekee noin?? Eevi joka jaksossa taivastelee toisten tekemisiä, miten kaksinaamainen ihminen voi olla. Kampaajalle esittää jeesjees ja haukkuu selän takana, katsoo televisiosta laihdutusohjelmia ja jeesustelee miten ihmiset voivat syödä itsensä tuohon kuntoon. Ja sitten Tolppala komppaa vieressä että näin on. Inhottavia ihmisiä, en ikinä menisi Eeville treenattavaksi kun varmasti selän takana haukkuisi Tolppaselle asiakkaansa ällöttävää sellupyllyä.
Nanna vaikuttaa tsempparilta eikä hauku ketään, Nannan treeniin voisin mennä. :)
Jotenkin lohdullista, ettei noiden kaikki treenipainot ole mitään jäätäviä. Ei tunnu omat painot niin mitättömiltä :D
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:50"]
[/quote]
Mä en allekirjoita tuota tyypillistä suomalaista turismia.. Mä olen itse käynyt matkoilla ja ei ole jäänyt mieleen ihmisten vartaloita.. hyh miten vastenmielistä on istua jossain terassilla ja haukkua toisia, kuka tekee noin??
[/quote]
Samaa mieltä, olen matkustellut paljon eikä kyllä ole intressejä kytätä kanssaihmisiä, niiden vartaloita ja arvostella niitä. Ei vaikka siihen olisi sinällään loistavat mahdollisuudet kun matkustan aina yksin ja ihan luonnollisesti jossain terassilla katselee ohikäveleviä ihmisiä/viereisiin pöytiin siinä istuksiessa.
"ItäMarkku" :DDDD Venla ja Make nyt vaan on parhaita !
Musta toi fitness-höyryäminen on jotenkin ahdistavan oloista. Syön itsekin terveellisesti, harrastan hyötyliikuntaa ja käyn ryhmäliikunnoissa. Terveelliset elämäntavat on aina hyvä juttu ja tavoiteltavaa, mutta mä en nää missä menee raja tuon fitness-hulluuden ja syömishäiriön välillä. Ahdistellaan kameralle kun painetaan liikaa, nyt pitäisi tuosta saada vähän pois, jes sain luvan pitää taukopäivän dieetistä, jes tänään saan itse päättää mitä syön, selitetään silmät loistaen. Lasketaan kaloreita ja munanvalkuaisia, nostellaan peilin edessä painoja jopa tunteja päivässä, koko elämä tuntuu olevan yhtä ruoan tai ruokailujen ja painon pohtimista.
Tuo ajattelumalli on jotenkin niin lähellä syömishäiriötä, "tuosta vielä vähän senttejä pois, tänään saan syödä tämän verran, nyt jää juhlat välistä kun ruoat eivät sovi diettiini, vähän vielä jaksaa enemmän treenata". Ja kyllä, tämä käy todella tunteisiin. Ei siksi, että olisin kateellinen tai kokisin tarvetta olla samanlainen, vaan siksi, että muutamakin hyvin läheinen ihminen on sairastunut syömishäiriöön ja tuo kuulostaa paikoittain ihan yhtä pakkomielteiseltä, mukaanlukien muiden ihmisten syömisten ja juomisten kyttääminen. Tuntuu että tuo fitness-intoilu on nyt jotenkin mediaseksikästä ja "hyväksyttävää" ja sitä sitten tuputetaan nuorille joka tuutista, ihan kuin olisi yhtään sen vähemmän "sairasta" kuin anoreksia tai mikään muukaan syömishäiriö.
Sanottakoon, että Venlan suhtautuminen asioihin kyllä vaikuttaa mielestäni vielä ihan fiksulta ja terveeltä. Kaikki varmasti mukavia ihmisiä tuon fitness-intoilunsa alla siltikin.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:10"]
Ei siksi, että olisin kateellinen tai kokisin tarvetta olla samanlainen, vaan siksi, että muutamakin hyvin läheinen ihminen on sairastunut syömishäiriöön ja tuo kuulostaa paikoittain ihan yhtä pakkomielteiseltä, mukaanlukien muiden ihmisten syömisten ja juomisten kyttääminen. Tuntuu että tuo fitness-intoilu on nyt jotenkin mediaseksikästä ja "hyväksyttävää" ja sitä sitten tuputetaan nuorille joka tuutista, ihan kuin olisi yhtään sen vähemmän "sairasta" kuin anoreksia tai mikään muukaan syömishäiriö.
[/quote]
Totta, luin joku kerta yhtä ulkomaista artikkelia (muistaakseni ruotsalainen artikkeli), jossa oli, että nykyään useat anorektikot siirtyvät fitnesshömpötykseen anoreksiastaan. Eivät siis tervehdy mieleltään vaan menevät mukaan fitnesshömpötykseen koska se on ns. sallittu syömishäiriö. Sitten he jatkavat ruokien punnitsemista, laskemista, kyttäystä, ahdistumista jne (pakonomaisella liikunnalla säestettynä) ihan niin kuin tekivät varsinaisina anorektikkoinakin. Parantuvat kyllä fyysisesti, ja ehkä näennäisesti myös psyykkisesti, mutta päässä on ihan se sama helvetti valloillaan mitä oli akuutissa anoreksiavaiheessakin.
MITKÄ NE NANNAN TREENITRIKOOT -pinkkimustat- OLI??? Tietääkö kukaan?
Uniikilla on korkeampi ja naismaisempi ääni kuin tuolla naisystävällään.