Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fitnesspäiväkirjat LIVE KESKUSTELU

Vierailija
13.04.2015 |

tänne :)

Kommentit (660)

Vierailija
341/660 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon Koiviston Nanna ja mä seurustelen Karalahden Jeren kanssa!

Vierailija
342/660 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittiinko jo Venlan leuanvetotekniikka? Ei tee niitä alas asti vaan jättää 90 asteen kulmaan...siinäkin vaan huijaa itseään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/660 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että nämä haukkujat ovat itse niitä kahden lapsen yh-äitejä, jotka toivoisivat olevansa tuossa kunnossa vaikka todellisuudessa tissit roikkuvat ja mahassakin on vain nahkaa vaikka kuinka kävisi salilla. Nättejä ovat vaikka vähän yli tuo hömpötys menee kyllä.

Vierailija
344/660 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:04"]

Ja toisten ei tarvitse edes salilla käydä kun on nätti pyöreä pieni peppu ihan luonnollisena. Tosin kyllähän salipeputkin nättejä on kunhan ei ole tuollaisia miespeppuja.

[/quote]

Miespeppuja? Kyllä sitä peppua tuppaa luonnostaan olemaan enemmän naisilla kuin miehillä, jos kokoon viittaat. Samoin naisten peput ovat yleisesti ottaen pyöreämpiä profiililtaan. Eli kerropa minkälainen on miespeppu! Minusta ohjelman naisilla kun on hyvin treenatut naispeput (=pyöreät ja kookkaat).

Vierailija
346/660 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:01"]

Eikö ihmisillä ole muuta elämää kuin joku kuntosali tai liikunta???????? Liikun itsekin, mutta kohtuus kaikessa. Urheilu, liikunta, ei muuta elämää, kaikki menee liikunnan ehdoilla. Sairasta. Yleensä laihduttajat hurahtavat liikkumaan sairaasti ja ruuan kalorien toljottamiseen, ei mitään järkeä. Liikuntaa voi harrastaa normaalisti ja syödä normaalisti. Eikä kamalat, isot lihakset ole edes kauniit. Ei minulla nuorena naisena olisi edes aikaa tuollaiseen liikuntaan.

[/quote]

Voi että! Mä rakastan urheilua, joten jos vaan olisi taloudellinen mahdollisuus, niin kuntosali ja liikunta olisivat todellakin mun elämä :) Mahtavaa, että nämä naiset saavat tehdä sitä, mistä tykkäävät. Miksi suhtautua negatiivisesti heidän elämänvalintoihinsa? Sinulla ei olisi aikaa, muttei selvästikään kiinnostustakaan näiden naisten elämäntapaan, joten miksi kommentoida sitä tuohon tyyliin?

Vierailija
347/660 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:32"]

Pitää olla aika hyvät tulot että on Suomessa varaa hierontoihin, kasvohoitoihin, ripsihoitoihin, lisäravinteisiin, kynsihoitoihin, kasvohoitoihin. Vai onkohan ne jotain blogiyhteistyölahjoja?[/quote]

Eiköhän suurimmalla osalla suosituista bloggaajista ole sponsoroidut hiukset, ripset, kynnet yms. Viime jaksossa esim. Eevi kävi lymfahoidossa, joka blogin mukaan näyttäisi olevan sponsorikamaa.

http://minifitness.fitfashion.fi/tag/essi-lymfahoito/

Mari ei ilmeisesti käy töissä, vaan on kotiäiti (ja bloggaa)? Venla irtisanoutui just Salkkari-työstään (ja bloggaa), Eevillä on joku pt-bisnes (ja blogi), Nanna elelee blogittomana kotirouvana?

Vierailija
348/660 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisiä fressejä mimmejä. Lisää tällaista. Liikunnalle full support. Talk is cheap.

Vierailija
349/660 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venla on kyllä erilainen kuin muut naiset tässä sarjassa, mutta hänkin on kyllä omalla tavallaan todella ehdoton. Esimerkiksi kommentti, jonka mukaan kaikilla silikonit ottavilla naisilla on automaattisesti huono itsetunto. Kun poikaystävä yritti ehdottaa, että ehkä isot rinnat ovat vain jotain mitä (joillakin) naisilla ei ole ja he haluavat, tuli Venlalta täystyrmäys.

Vierailija
350/660 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

405 jatkaa:

Samoin kun pari jaksoa sitten Venla oli sitä mieltä, että kenenkään ei todellakaan pitäisi dietata. Markku ihmetteli miten voi laihtua jos ei ole diettaa eli käy miinuskaloreilla. Varsinkin jos on oikeasti ylipainoinen, täytyy niitä kaloreita vähentää varmaan aika runsaastikin.

Pidän kyllä Venlasta, hän vaikuttaa täyspäisimmältä tässä sarjassa, mutta monesti tulee sellainen kuva, että vain hänen elämäntyylinsä on oikea.

Vierailija
351/660 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis peppu edellyttää vaan hiukan kovaa treeniä. Paras kroppa noista on Nannalla, mutta Venla muuten mielenkiintoisin (paitsi tosiaan tuo ehdottomuus, mustavalkoisuus ei ole hyvä asia).

Vierailija
352/660 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevi on yksi kauneimmista naisista kenet olen nähnyt pitkään aikaan. Oli tosi kaunis ja muodokas silloin lihavempana. Alhaisempi rasvaprosentti on vieny kauniita muotoja.

Vierailija
353/660 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Eevi!

Vierailija
354/660 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:24"]

Miettikää!! Yks rasvasolu mahassa, ehkä!! Miten siis voi olla vaikka ei mitään edes syö??!

[/quote] Mitähän sen tytärkin ajattelee! -rasvasoluja äidillä, no huh huh!

Vierailija
355/660 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla aika hyvät tulot että on Suomessa varaa hierontoihin, kasvohoitoihin, ripsihoitoihin, lisäravinteisiin, kynsihoitoihin, kasvohoitoihin. Vai onkohan ne jotain blogiyhteistyölahjoja? Vaikka itselläni olisi rahaakin, niin joku kohtuus turhamaisuudellakin. Muuta elämää tuntuu olevan ainakin Marilla koska on äiti ja Venlalla, jolla duuni tuossa vaiheessa vielä Salkkareissa.

Vierailija
356/660 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Venla vaikuttaa tosi ihanalta ihmiseltä, ehkä kuitenkin vähän liian armoton itteensä kohtaan, vaikka sanookin ottavansa rennosti. Mut ehdottomasti noista kaunein niin sisäsesti kun ulkosestikin<3 Nannaa en voi sietää yhtään!! Puhetyyli, ulkonäkö ja ylipäätään se et sillä ei ikinä oo mitään järkevää sanottavaa, hihittää vaan..

Vierailija
357/660 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kaikki pitää aina haukkua :( mielestäni mielenkiintoinen ohjelma koska mielenkiintoista kurkata vähän tuollaista elämäntapaa toteuttavien ihmisten elämään. Venla todella symppis! muutenkin jotenkin tosi kadehdittava elämä :)

Vierailija
358/660 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:32"]

Pitää olla aika hyvät tulot että on Suomessa varaa hierontoihin, kasvohoitoihin, ripsihoitoihin, lisäravinteisiin, kynsihoitoihin, kasvohoitoihin. Vai onkohan ne jotain blogiyhteistyölahjoja?[/quote]

Eiköhän suurimmalla osalla suosituista bloggaajista ole sponsoroidut hiukset, ripset, kynnet yms. Viime jaksossa esim. Eevi kävi lymfahoidossa, joka blogin mukaan näyttäisi olevan sponsorikamaa.

http://minifitness.fitfashion.fi/tag/essi-lymfahoito/

Mari ei ilmeisesti käy töissä, vaan on kotiäiti (ja bloggaa)? Venla irtisanoutui just Salkkari-työstään (ja bloggaa), Eevillä on joku pt-bisnes (ja blogi), Nanna elelee blogittomana kotirouvana?

[/quote]

Nannahan vetää jumppia ainakin.

Vierailija
359/660 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumpistahan sitä rahaa tuleeki

Vierailija
360/660 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa melkein koko porukka olla sipsiä mussuttavia sohvaperunoita. Ei kai kyseinen ohjelma muuten noin suuria tunteita voi kenessäkään herättää. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että ohjelma on sisällöltään melko köyhä, mutta sen kummempaa tunnekuohua se ei ainakaan minussa herättänyt. Jokainen elää tyylillään, ei näiden naisten elämäntapa ole minulta pois.