Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fitnesspäiväkirjat LIVE KESKUSTELU

Vierailija
13.04.2015 |

tänne :)

Kommentit (660)

Vierailija
301/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:32"]

Sanoiko tuo Nanna olevansa 27v? Käytöksen perusteella kyllä luulisi olevan pahainen teinityttö. Ja se nauru, my god. Ylimielinen pissis. 

[/quote]

No jos oma suurin ammattisaavutus on vetää jumppia niin mitä odotit.

Vierailija
302/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, haukutaan nyt sitten vielä kaikki jumppia vetävätkin kun kerran alettiin.... Joku mainitsi tuolla aiemmin koulukiusaajat, se mullakin tulee mieleen kun näitä kommentteja lukee. Joku ei oo just sellainen kun "pitäis" niin sehän on sitten pissis bimbo ja rumakin vielä. Mietin myös niitä kymmeniä Mentulaa koskevaa ketjua, järkyttävää suunsoittoa kun jonkun ulkonäkö tai elämäntyyli ei miellytä. Ootte varmaan siellä koulunpihalla olleet ekana keksimässä haukkumanimiä niille teidän kohteille ja sama meno jatkuu ns. aikuisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömishäiriöihin fitnestä verrattaessa niin mielellään halutaan unohtaa se fakta, että moni on myös päässyt parempaan suuntaan syömisongelmista nimenomaan näistä asioista kiinnostumisen kautta. Itse esimerkiksi olen oppinut muuttamaan käsitykseni urheilusta välttämättömänä pakkopullana rakkaaksi harrastukseksi, sekä oppinut ruuasta paljon muutakin kuin vain kalorit. Ja onhan se nyt ihan fakta, että hyvinvoiva kroppa luo aivan omanlaisensa puitteet myös psyykkiselle terveydelle.

Itse olen sitä mieltä, että ohjelman tuottajat ovat joko tietoisesti halunneet luoda puhetta aiheuttavan sarjan, tai sitten on vain jostain muusta syystä onnistuttu tuomaan kyseisestä elämäntavasta mahdollisimman pinnallista puolta esiin, joten siinä mielessä osittain ymmärrän yskän.

Ja mitä tulee tiukkoihin ruokavalioihin: heittäkääpä itse mättöateria (tai vaikka niitä ranskalaisia ja nakkeja) ja lähtekää sen jälkeen tekemään hikitreeni, veikkaan että fiilis on hyvin erilainen kuin fiksummin koostetun aterian jälkeen. Harvassa ovat kuitenkin ne fitnessharrastajat, jotka eivät off-seasonilla herkuttelisi edes satunnaisesti "perussafkoilla".

Vierailija
304/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:32"]

Jaa, haukutaan nyt sitten vielä kaikki jumppia vetävätkin kun kerran alettiin.... Joku mainitsi tuolla aiemmin koulukiusaajat, se mullakin tulee mieleen kun näitä kommentteja lukee. Joku ei oo just sellainen kun "pitäis" niin sehän on sitten pissis bimbo ja rumakin vielä. Mietin myös niitä kymmeniä Mentulaa koskevaa ketjua, järkyttävää suunsoittoa kun jonkun ulkonäkö tai elämäntyyli ei miellytä. Ootte varmaan siellä koulunpihalla olleet ekana keksimässä haukkumanimiä niille teidän kohteille ja sama meno jatkuu ns. aikuisena.

[/quote]

Olen kyllä samaa mieltä. Kumma ilmiö, että jos ei olla jostain samaa mieltä niin aian toteaminen ei riitä, vaan pitää ruveta sivutolkulla haukkumaan ja nimittelemään.

Vierailija
305/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:33"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:32"]

[/quote]

Olen kyllä samaa mieltä. Kumma ilmiö, että jos ei olla jostain samaa mieltä niin aian toteaminen ei riitä, vaan pitää ruveta sivutolkulla haukkumaan ja nimittelemään.

[/quote]

aivan sama tuli itselle mieleen.

Vierailija
306/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:08"]

[/quote]

Jos joku haluaa ottaa kankustaan kuvia, niin miksi se sinua häiritsee? Minusta on sairasta, että nuorille toitotetaan sitä että on ok että naiset haukkuvat muiden naisten ulkonäköä. Jos joku tykkää treenata, niin siitä vaan, jos joku tykkää enempi makoilusta, niin siitä vaan. Kaikki olemme samanarvoisia, olimme sitten minkä muotoisia tahansa. Fitness ON ulkönäkökeskeistä, tottakai koska kyseessä on laji jolla muokataan omaa kehoa. Mutta siinä on kyse myös terveellisyydestä ja hyvästä ravinnosta. Laihuus EI kuulu fitness-ihanteeseen, eihän liian laihoilla ole edes mitään mistä muodostaa lihaksia. Minusta nuoret tytöt sietäisivät ottaa enempi mallia fitness-harrastajista kuin esim sairaalloisen laihoista malleista. Eri asia ovat ne kreisit kisoissa ravaavat harrastajat, sillä kisadieetti on kaukana terveellisyydestä, ja juuri näihin tyyppeihin lajista tietämättömät sekoittavat tavalliset fitness-harrastajat.

[/quote]

Eli fitnessissä on kysymys tavoitteellisista ihanteista, terveyden ja lihaksiston ihanteesta. Aina täytyy kulkea kohti jo luotua ihannetta? Miksi säännöllinen perusliikunta perusruoalla ei kelpaisi ilman ihanteita? Eikä laihat mallit ole välttämättä sairaita, niinkuin ei ylipainoisetkaan.

Vierailija
307/660 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 23:29"]

En kyllä käsitä mitä jengi avautuu Eevistä, mun mielestä nousi positiivisesti esiin kovalla energiallaan. Muutkin neidit oikein mukavanoloisia. Mielestäni Minifitness on yksi alan laadukkaimmista blogeista tai plokeista (hankkikaa elämä oikeesti :D) eikä itselleni muodostunut mitään ristiriitaa siitä sen tv-persoonan välille. Tsemppiä kaikille tytöille, varmasti ovat huononakin päivänä parempia esimerkkejä kuin siellä ruudun naljailevat sohvaperunat. 

[/quote]

Komppaan! Ihmettelen mistä nää koulukiusaajavibat joillekin tuli? Eevi kirjoittaa fiksusti ja postaukset on muutakin kun maitorahkaa ja maastavetoja. Kivan ja fiksun oloinen tyttö ja positiivinen asenne. 

Vierailija
308/660 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon Koiviston Nanna ja mä seurustelen Karalahden Jeren kanssa....

Joopa joo...

Vierailija
309/660 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 12:37"]

Haha. Kateelliset suomi pullukat täällä kateellisena dissaa. Tehkää jotain omalle kropalle jos noin fläsät ahistaa. Tuskin teette, lisää pullavaa naamariin.

[/quote]

Niin kulunut fraasi. Keksisitkö välillä jotain uutta?

Vierailija
310/660 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on helppo uskoa. Katsoin vain lyhyen pätkän mutta kauhean rasittuneen näköisiä naamasta oli nuoret ihmiset, samanlaiset silmäpussit kuin viisikymppisillä vaikka kaikki pakkelit ja tekoripset käytetty. Myös käytös oli ainakin osalla jotenkin ylihermostunutta, saakohan ne nukuttua yhtään tuolla elämäntyylillään? Ei ole luonnollista pitää kehoa jatkuvasti epäluonnollisessa tilassa käyttäen kaikkia mahdollisia poppaskonsteja.

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 13:08"]

Olen töissä julkisessa terveydenhuollossa. Viikon päästä pääsen taas hoitamaan näitä entisiä fitness-neitejä. Ruumis on heillä kolmikymppisenä niin huonossa kunnossa ettei mikään kulje tai imeydy elimistössä. Ämmillä on kaikki mahdolliset endokrinologiset, nefrologiset, psyykkiset ja gastroenterologiset sairaudet.

Ja kaupungille lähtee yhdestä tällaisesta sadantuhannen egen lasku, jos tehohoito lasketaan mukaan. Mutta Suomi on rikas maa, kyllä meillä on varaa kustantaa tällaiset harrastukset ja pakkomielteet. Eikö vaan? Viis vanhuksista tai lapsista.

[/quote]

Vierailija
311/660 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sillä yhellä kuikelolla on valkoset kulmahampaat ja harmaat etuhampaat ?

Vierailija
312/660 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jee !

Vierailija
313/660 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

85-vuotias kuntosalilla. Yritäpä perässä.

Vierailija
314/660 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten sä saat painoo lisää, jos sä et diettaa?"

Vierailija
315/660 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:30"]

Mä on Koiviston Nanna ja mä seurustelen Karalahden Jeren kanssa...

[/quote]

Lopeta jo.

Vierailija
316/660 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 23:29"]

En kyllä käsitä mitä jengi avautuu Eevistä, mun mielestä nousi positiivisesti esiin kovalla energiallaan. Muutkin neidit oikein mukavanoloisia. Mielestäni Minifitness on yksi alan laadukkaimmista blogeista tai plokeista (hankkikaa elämä oikeesti :D) eikä itselleni muodostunut mitään ristiriitaa siitä sen tv-persoonan välille. Tsemppiä kaikille tytöille, varmasti ovat huononakin päivänä parempia esimerkkejä kuin siellä ruudun naljailevat sohvaperunat. 

[/quote]

Komppaan! Ihmettelen mistä nää koulukiusaajavibat joillekin tuli? Eevi kirjoittaa fiksusti ja postaukset on muutakin kun maitorahkaa ja maastavetoja. Kivan ja fiksun oloinen tyttö ja positiivinen asenne. 

[/quote]

Ihan vaan muutamia pointteja: Se ärsyttävä nauru, ne järkyttävät, epäluonnolliset ripsienpidennykset, rumat hampaat, kaikin puolin feikki asenne, mitähän vielä? Blogihan vilisee kielioppivirheitä, eli koulutustaso ei voi olla kovin kummoinen? Jos nuori bloggaaja valittelee kauneushoitolan tuolissa minuuttiaikatauluaan ja on menossa nuorten lehden kuvaukseen, voisin ehkä nostaa myös esiin keskustelun laiskuudesta.

[/quote]Et itsekkään kovin mukavalta vaikuta. Tuli susta aika pinnallinen kuva, kun haukut toisen ulkonäköpiirteitä ja naurua mille toinen ei nyt voi mitään. Miksi luet blogia mikä sua ärsyttää tai katsot ohjelmaa mikä saa sut ärsyyntymään? Varmaan sen takia että saat suu vaahdossa haukkua muita kun oikein etsimällä etsit virheitä muista. Täällä haukutaan kun fitnesspäiväkirjan tyypit on pinnallisia ja samalla haukutaan heidän ulkonäköä, yhtään ristiriitaista? :D

Vierailija
317/660 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiviston Nanna ja Virtasen Minttu ovat yhdessä päättäneet että iskevät julkkismiehet joiden ansiosta pääsee esille ja joiden rahoilla voi sit elellä mukavasti. Kimi ja Jere ovat vähän yksinkertaisia. Molemmilla koulut käymättä. Ovat niin helppoja saaliita tuollaisille pyrkyri gold diggereille. Minttu postailee jatkuvasti kuvia ja sai mitä halusi. Nannakin saa kivasti nimensä esille kun tekee treeni ohjelman Mintulle.

Vierailija
318/660 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:57"]

[/quote]

Oli kyllä loistavia ukkeleita. Eivät mitään selittelijöitä vaan tekijöitä. Ja suorastaan liikkuttuivat kun heitä käytiin moikkaamassa.

Vierailija
319/660 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jerellä rahaa? Toistuvia elatusmaksuongelmia lehtitietojen mukaan.

Vierailija
320/660 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:57"]

[/quote]

Oli kyllä loistavia ukkeleita. Eivät mitään selittelijöitä vaan tekijöitä. Ja suorastaan liikkuttuivat kun heitä käytiin moikkaamassa.

[/quote]

Hyväkuntoisia ja hyväntuulisia herrasmiehiä. Olisipa itse saman ikäisenä vielä salikunossa.