Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fitnesspäiväkirjat LIVE KESKUSTELU

Vierailija
13.04.2015 |

tänne :)

Kommentit (660)

Vierailija
261/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 00:26"]

veikkaan ettei hirveän monelta löydy samanlaista itsekuria esim. ruuan suhteen[/quote]

Minä en tarvitse mitään "itsekuria" ruuan suhteen, syön hyvää ruokaa ja nautin. Salilla ja liikkumassa käyn koska siitä tulee hyvä olo. Jos ei joskus huvita lähteä esim. salille, en lähde. Elämäni ei siihen kaadu. Syödä ja liikkua voi ilman mitään "itsekuria" ja pakkomiellettä.

t: normaalipainoinen

Vierailija
262/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:07"]

Itse syön normiterveellisesti, ja tuntuisi lähes yhtä oudolta että iltapalaksi olisi ranskiksia ja nakkeja :D oon enemmän huolissani että tällä palstalla paheksutaan sitä että joku ei mässäile/ syö (pahaa) prosessoitua ruokaa:D ja joo meneehän noilla kisaajilla se överiksi, mutta en esim kuvailisi eeviä tai venla savikujaa 66 viestin lähettäjän sanoin :) mun mielestä heillä on homma aika terveellisen näköistä. faktahan on että se elämä on terveellisempää varmasti ilman raneja ja nakkeja :D

[/quote]

Kyse ei varmaan ollutkaan siitä, että onko elämä terveellisempää ilman raneja ja nakkeja, vaan siitä, että miksi ihmisen pitää sressata niin jumalattomasti sitä syömistään. Jos nyt sitten syö kerran vuodessa ranskalaisia ja nakkeja, niin sitten syö. Ei se nyt niin kamalaa ole, että siitä pitää pitää 5minuutin palopuhe. Ja varmaan sormet kurkkuun syömisen jälkeen.

[/quote]

Juu, kuten tuolla edellisellä sivuilla lukee, niin:

Niinpä, on taas saatu elämää suurempi asia jostain RANSKALAISISTA JA NAKEISTA. Jessus, jos ne noin sekoittaa elämän niin ei niitä ole pakko syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:42"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:40"]

Mun protskujauheet, kaurahiutaleet, ja munanvalkuaiset! Ihquu! Äiti vähän lukee sulle iltasatua ja jumppaa samalla.

Ja lisää lässyn lässyä.

[/quote]

Lapsi rukka :(

[/quote]perustele?

Vierailija
264/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lähtee ''lomalle'' New Yorkiin pääosin treenaamaan??? Jessus.

Vierailija
265/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka jakso ainakin oli pieni pettymys.. oli paljon suuremmat odotukset. Noista tytöistä Venla on ainoa jonka jutut kiinnostaa :D

Vierailija
266/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttiketjun perusteella ihan hyvä ohjelma. Pelkään silti, että tulen pettymään.

Vierailija
267/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:23"]Olen katsonut kaksi minuuttia. Jos joku pakottaisi katsomaan toiset kaksi tai puukottamaan itseäni naamaan, valitsisin jälkimmäisen. "Ranskalaisia ja nakkeja!"
[/quote]

Mut hei... ranskalaisia ja nakkeja, mieti nyt. Ei me olla koskaan syöty ranskalaisia ja nakkeja, siis oikeesti :D Mut kun miettii, niin jos nyt ennen tiukkaa ruokavalioo söis yhen kerran ranskalaisia ja nakkeja... Huh huh, vähän kyllä jännittää ja ÄLLÖTTÄÄ syödä ranskalaisia ja nakkeja :D Katotaan, kuinka sujuu... Mä lähden nyt syömään ekaa kertaa sataan vuoteen ranskalaisia ja nakkeja, mut sen jälkeen näätte mut satavarmasti salilla! Ranskalaiset ja nakit, täältä tullaaaannnn..... :DDD

Vierailija
268/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 00:26"]

huvittaa lukea muutamia kommentteja, kun ulkomuodon ja tollasen oikeesti tavotteellisen treenaamisen, itsekurin ja olkoonkin fitness lajina hyvin ulkonäkökeskeinen, leimataan nää tytöt tyhjäpäisiksi bimboiksi. :D veikkaan ettei hirveän monelta löydy samanlaista itsekuria esim. ruuan suhteen, ja tuskinpa nämäkään tekevät tuota ruokien mittailua ja treenaamista ihan huvikseen vaan puhtaasta intohimosta, ja venlalla ihan varmasti pohjana myös oma hyvinvointi kun ei kisahommiin lähde mukaan. ainakaan minua ei saisi koskaan noin tiukalle dieetille ja treenaamaan noin kurinalaisesti, vaikka kuinka kadehdin tuollaisia kroppia. :-D

[/quote]

Älä nyt hei jaksa, keltään ei tule pahempia kommentteja kuin katkerilta ja rupsahtaneilta av-mammoilta!

Ja jotkut elää sellaisessa ylimielisyyden kuplassa täällä, että ulkonäöstä ja elämäntyylistä pystytään päättelemään älykkyystaso ja elämän helppous.

Vierailija
269/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako teitä muutamaa todella näin koville, kun fitness on jo todettu ja luokiteltu syömishäiriöksi ja sekopäiseksi toiminnaksi?
.
Enkä todellakaan ole kateellinen jostain "uskomattomasta kurista", olen jo anoreksiani sairastanut ja kiitos ei enää :D

Vierailija
270/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuuma ja tosi kiva seurata työpäivän jälkeen

Vierailija
271/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ohjelma oli just sellainen kun odotin. Nimi on FITNESS_PÄIVÄKIRJAT, ja porukka yllätyyy, kun se kertoo fitnesselämäntyylistä päiväkirjamaisesti omaan elämään keskittyen. Vut? Joo, en mäkään pidä yhtään terveenä sitä kuuden kaurahiutaleen punnitsemista jne (seuraukset siitä kisafitnesselämästä näkyy mm Jorvin sairaalan osastolla Mari Valosaarena), mutta eihän tuossa kisadieetannut kuin Mari. Venla syö jopa herkutellen välillä, ja Eevi eikä neiti karalahti punnitse safkojaan.

Ja hei, siitä treenaamisesta nykissä...... Huoh!! Siis sieltä näytettiin ,mitä, kolme treeniä?! Eikö reissussa ollessa SAIS treenata ? :D varmaan esim viikon reissusta ei paljoa vie pois se, että treenaa tunnin-pari vaikka päivittäin. Ja huoh taas, tottakai sieltä näytetään pääosin treenaamista, nimen fitnes tavallaan viittaa siihen.

Ja vielä lopuksi, paljonpa se Marin lapsi kärsii siitä, että äiti nostelee jalkoja hänen kanssaan touhutessa. Tämä oli naurettavaa että säälitte sitä lasta, videon perusteella olivat oikein rakastava perhe ja hassuttelivat lapsen kanssa niin luontevasti, ettei tainnut olla eka kerta.

Minä sain ohjelmasta ideoita uusille liikkeille salille, mammat odotitte siis jotain saliohjelmien jakamista ja aloittelijoiden neuvomista katsojalähtöisesti. Muistetaan taas se nimi, PÄIVÄKIRJAT.

Pahoittelen jos/kun kappalejaot ei näy, mobiilin ongelmat...

Vierailija
272/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä, miksi lasta säälitellään siitä, että äiti jumppasi samalla kun luki kuvakirjaa. Itse katsoin sitä enemmänkin kateellisena: noin minunkin pitäisi muistaa tehdä, koska ei ole aikaa liikunnalle juurikaan muuten. Pitää alkaa tehdä jotain keppijumppaa sillä aikaa kun tenavat on hiekkalaatikossa. :D Mutta kuten aiemmassa viestissäni sanottua, muuten en pidä terveenä tuollaista oman navan ympärillä pyörimistä, tuossa mittakaavassa.

62

Vierailija
273/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:33"]Tää on vähä niinku köyhän miehen "Iholla"-sarja. Ainoa vaan että siinä oli mielenkiintoista ja syvällistä sisältöä. Tässä ei.
[/quote]sori vaan, mutta Iholla se vasta p*skaa olikin.

Vierailija
274/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 02:55"]

Kuka lähtee ''lomalle'' New Yorkiin pääosin treenaamaan??? Jessus.

[/quote]

Sellainen jolle treenaaminen on mieleistä. Lähteehän moni ulkomaille myös pääosin ryyppäämään tai pääosin makaamaan auringossa ja se on sitten ilmeisesti ihan ok.

Vierailija
275/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 06:51"]

Ottaako teitä muutamaa todella näin koville, kun fitness on jo todettu ja luokiteltu syömishäiriöksi ja sekopäiseksi toiminnaksi? . Enkä todellakaan ole kateellinen jostain "uskomattomasta kurista", olen jo anoreksiani sairastanut ja kiitos ei enää :D

[/quote]

Joo nää av-mammojen luokitukset ja toteamiset on kyllä nähty. Ehkä jään ootteleen asiaa tuntevampien lausuntoja aiheesta.

Vierailija
276/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 07:42"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 06:51"]

Ottaako teitä muutamaa todella näin koville, kun fitness on jo todettu ja luokiteltu syömishäiriöksi ja sekopäiseksi toiminnaksi? . Enkä todellakaan ole kateellinen jostain "uskomattomasta kurista", olen jo anoreksiani sairastanut ja kiitos ei enää :D

[/quote]

Joo nää av-mammojen luokitukset ja toteamiset on kyllä nähty. Ehkä jään ootteleen asiaa tuntevampien lausuntoja aiheesta.
[/quote]
Ehkä kannattaa itsekin etsiä tietoa ja aloittaa vaikka jostain syömishäiriöistä kertovalta sivustolta. Meinikihän on sama kuin syömishäiriöisillä; elämä pyörii ruoan ympärillä. Kontrolloidaan sitä mitä saa syödä ja kuinka paljon jne.. kannataa oikeasti ajatella näitä juttuja syvällisemmin eikä vain aukoa päätään mistään mitään ymmärtämättä.

Vierailija
277/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 07:42"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 06:51"]

[/quote]

[/quote]
http://www.syomishairioliitto.fi/syomishairiot/syomishairiot1.html
aloitahan vaikka tuolta. Samasta jutustahan tuossa on loppujen lopuksi kyse. Elämä pyörii syömisen,kalorien ja liikunnan ympärillä.

Vierailija
278/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 07:53"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 07:42"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 06:51"] Ottaako teitä muutamaa todella näin koville, kun fitness on jo todettu ja luokiteltu syömishäiriöksi ja sekopäiseksi toiminnaksi? . Enkä todellakaan ole kateellinen jostain "uskomattomasta kurista", olen jo anoreksiani sairastanut ja kiitos ei enää :D [/quote] Joo nää av-mammojen luokitukset ja toteamiset on kyllä nähty. Ehkä jään ootteleen asiaa tuntevampien lausuntoja aiheesta. [/quote] Ehkä kannattaa itsekin etsiä tietoa ja aloittaa vaikka jostain syömishäiriöistä kertovalta sivustolta. Meinikihän on sama kuin syömishäiriöisillä; elämä pyörii ruoan ympärillä. Kontrolloidaan sitä mitä saa syödä ja kuinka paljon jne.. kannataa oikeasti ajatella näitä juttuja syvällisemmin eikä vain aukoa päätään mistään mitään ymmärtämättä.

[/quote]

Jos meen syömishäiriöisten sivuille niin tietenkin löydän sen syömishäiriöisten kannan asiaan?! Mutta en ole kiinnostunut syömishäiriöistä vaan fitness ilmiönä kiinnostaa mua ja tämä parjaaminen lähinnä naurattaa. Minkä tahansa liikuntaharrastuksen ympäriltä löytyy henkilöitä joilla homma on mennyt överiksi, miksi nämä muka olisivat se jonka perusteella lajista pitäisi muodostaa kuva?

Vierailija
279/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 08:00"]

Jos meen syömishäiriöisten sivuille niin tietenkin löydän sen syömishäiriöisten kannan asiaan?! Mutta en ole kiinnostunut syömishäiriöistä vaan fitness ilmiönä kiinnostaa mua ja tämä parjaaminen lähinnä naurattaa. Minkä tahansa liikuntaharrastuksen ympäriltä löytyy henkilöitä joilla homma on mennyt överiksi, miksi nämä muka olisivat se jonka perusteella lajista pitäisi muodostaa kuva?
[/quote]

Juu, missä tahansa lajissa voi vetää yli, mutta kun fitnesiin KUULUU sairaalloinen ruuan kyttääminen, pannaan asettaminen ja muu sairas toiminta. Se ei ole lähelläkään normaalia saliharratusta.
.
Enkä parjaa nyt erityisemmin tämän ohjelman henkilöitä, vaikkakin heidänkin elämäntyylistä ja suhtautumisesta ruokaan ja treeniin näkee hyvin yleistä meininkiä.
.
Myös nuo Vajakkimaamaiset "läskit mammat itkee" -argumentit voit jättää samaten.

Vierailija
280/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:30"]

Ihan normi naisiahan noi on. Jos fitnessin sijasta olisi harrastuksena maalaaminen niin kukaan ei valittaisi

[/quote] en katsonut mutta onko harrastus vai elämäntapa? Maalaus varmaan voi pysyä harrastuksena (ei vie muulta osalta elämää aikaa pois). Tossa joutuu miettimään ihan sairaasti kaikkee (ruokailusta lähtien), jos kisalavoille mielii. Itselleni kilpahiihtäjänä riittää kun harjoittelen säännöllisesti ja syön laadukasta sekaravintoa. Mutta tosiaan tarvitse nakkeja ja ransiksia varoa.