Satuhäät 13.4.2015 Aliisa ja Pekka
Alkaa kohta, aiotko katsoa?
Kommentit (50)
Erotettu helluntaiseurakunnasta avioerojen vuoksi. Kuulostaa kyllä siltä että olisko sutinaa ollut jo ennen eroa..
Aika rajua tuo että soitettiin ja kerrottiin, että teidät erotetaan nyt seurakunnasta. Minusta olisi pitänyt keskustella asiasta eikä vain ilmoittaa noin..
Mikä sairaus Sannalla oli? Ihana pari, ei mikään teinipari jolla on ruusuiset kuvat elämästä:D
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:06"]
En ole tiennyt, että helluntailaisuudessa suhtaudutaan noin negatiivisesti uudelleen avioitumiseen. Itse tunnen halluntailaisen pariskunnan, jossa nainen on leski ja mies on eronnut entisestä puolisostaan. Molemmat aktiivisia seurakunnassaan, ja itse asiassa siellä seurakunnassa heistä ruvettiin pariskuntaa leipomaan. Onko tässä joku juttu että eri paikkakunnilla on helluntaiseurakunnilla erilaisia käytänteitä avioeron suhteen?
[/quote]
No mäkin yllätyin, kun kumpikin on ollutsiinä jätetyn asemassa eikä edes itse ole edesauttaneet eroa...
Mut mikä tuo tanssimisjuttu oli, ettei voi tanssia? :O
Sympaattinen tuo pariskunta. Kaikkea hyvää! :)
kammottava pari jos omat lapsetkaan eivät halua tulla häihin niin jotain on vialla
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:21"]
Aika rajua tuo että soitettiin ja kerrottiin, että teidät erotetaan nyt seurakunnasta. Minusta olisi pitänyt keskustella asiasta eikä vain ilmoittaa noin..
[/quote]
Silti esim seksuaalirikollisia pastoreitahan ei olla erotettu helluntaisrk:sta joskus muinoin, vaikka käytti asemaansa törkeästi hyväkseen ja ahdisteli nuorta tyttöä/naista.
et hmmmm....
Hienoa että isä hoitaa tytärtään. Iso muutos silti lapsille tuo liitto, nopeaa toimintaa..
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:30"]
Mikä sairaus Sannalla oli? Ihana pari, ei mikään teinipari jolla on ruusuiset kuvat elämästä:D
[/quote]
Ihana pari, mut teinien toivekkuus ei ole aina pahasta.
t. teininä avioitunut vielä pitkän liiton jälkeen onnellisesti yhdessä
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:35"]
kammottava pari jos omat lapsetkaan eivät halua tulla häihin niin jotain on vialla
[/quote]
tai sit ne on vaan niin aivopestyjä ne lapset.
Kiva tuo häämekko muuten, mutta hänen ikäisellään saisi kyllä olla hihat vaikka ikäisekseen hyvännäköiset käsivarret.
Miksi mulle tulee oudot vibat tosta naisesta? Suoli24:llakin juoruttiin että noilla olis yhteinen lapsi ennestään. Se selittäisi samanaikaiset erot. Voi olla legendaa..
Pappi on nätti. On muuten varmaan noille läheisille järkyttävää sekin, kun joutuu kirkkoon häihin..kun noista läheisistä on varmaan suurin osa helluntailaisia.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:42"]Miksi mulle tulee oudot vibat tosta naisesta? Suoli24:llakin juoruttiin että noilla olis yhteinen lapsi ennestään. Se selittäisi samanaikaiset erot. Voi olla legendaa..
[/quote]
Se oli kyllä hyvin epämääräinen viittaus eikä kirjoittaja ollut edes varma, mikä pari kyseessä. Epäilen silti itsekin noita samanaikaisia eroja.
Mikään jakson erikoisuuksista ei muuten johdu varsinaisesti helluntailaisuudesta, vaan siitä että kaikki ovat Alajärveltä. Ei siellä tuollaista menoa suvaita, herra nähköön! :D
Järkiavioliitto