Miten pystytte saunomaan alasti?
Kauhean epähygienista, kun bakteerit ja eritteet leviävät lauteille esim. pakaroiden välistä ja hien mukana. Pesettekö saunan kloorilla aina joka käytön jälkeen?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitäkin tulisi jos vaikka kuolisi saunassa ollessaan ja joku löytäisi sitten minut siinä alastomana. Olen lisäksi kuullut että kuollessa jätökset monesti turahtaa ulos. Kuinka noloa ja sotkuista!
Just kerroin kuinka joku oli kypsynyt lauteille. Suomi saunojen maa niin ei voi olla ainoa tapaus. Se jos siinä huonotkin turahtaa niin eipä siinä enää itse ole kokemassa häpeää tai muitakaan tunteita.
'Kerran mietin aika pahasti sitä lopullista. Mattoveitsellä ranne auki ja ämpäriin. Sit tajusin että lapset on mulla tän viikon. Ne ois löytäneet mut siitä ämpärin ääreltä. Sitä en voinut tehdä. Itkin vähän ja onneksi oli tabu nukahtamislääke. Ilman sitä olisin luultavasti kuollut kun lapset menivät vuorollaa äitinsä luokse.
Kerran vuodessa pesen oksattomasta lepästä tehdyistä lauteista oksakohdat pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitten saunotaan?
Ennen saunaa käydään suihkussa, saunassa käytetään peflettiä tai laudeliinaa, käydään suihkussa aina kun poistutaan saunasta ja lopuksi peseydytään kunnolla. En ymmärrä mikä tuossa on epähygieenistä. Tosin pesen kyllä saunan ja kylppärin aika usein ja laudeliina menee pesuun joka käytön jälkeen.Tämä koko ketju on tarkoitettu piruiluksi niille, jotka nukkuvat yöpuvussa ja pitävät alasti nukkumista epähygieenisenä. Oli siis toinen ketju ja tässä nyt selvästi ivaillaan niille, jotka eivät nuku alasti.
Aivan. Tuleekohan seuraavaksi ketju kuinka voitte harrastaa seksiä alasti?
En voi saunoa koska en halua että muut kyttäävät alastomuuttani saunassa ja joku voi kytätä saunan ikkunasta. Ahdistus!
Vierailija kirjoitti:
Onko sama "hygieenikko", joka kauhisteli alasti nukkuvia ?
Samaa ajattelin, ja vielä provona kumpaankin pidän. Ei kukaan oikeasti voi olla noin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitten saunotaan?
Ennen saunaa käydään suihkussa, saunassa käytetään peflettiä tai laudeliinaa, käydään suihkussa aina kun poistutaan saunasta ja lopuksi peseydytään kunnolla. En ymmärrä mikä tuossa on epähygieenistä. Tosin pesen kyllä saunan ja kylppärin aika usein ja laudeliina menee pesuun joka käytön jälkeen.Tämä koko ketju on tarkoitettu piruiluksi niille, jotka nukkuvat yöpuvussa ja pitävät alasti nukkumista epähygieenisenä. Oli siis toinen ketju ja tässä nyt selvästi ivaillaan niille, jotka eivät nuku alasti.
Aivan. Tuleekohan seuraavaksi ketju kuinka voitte harrastaa seksiä alasti?
Miten voitte kirjoittaa koko päivän Vauvaan alasti? Eikö se ole epähygieenistä? -ketju olisi myös rautaa ;D
ja tietysti OFFICIAL!
Vierailija kirjoitti:
En voi saunoa koska en halua että muut kyttäävät alastomuuttani saunassa ja joku voi kytätä saunan ikkunasta. Ahdistus!
Mulle kävi teidätkös kerran noin, että oli tiirailija. Damiano-ketjun stalkkeri!!! Hädissäni pomppasin sitten lauteilta karkuun, niin, että lähti koko ylälaude persihissä mukaan, kun vitjat jäivät lauteiden rakoon!
Onneksi en just silloin siihen kuollut, muuten olisi varmaan hävettänyt se eritteiden määrä.
Vierailija kirjoitti:
Nää on niin hauskoja ketjuja😂
Suorastaan ...ääääh... pursuavat kehopositiivisuutta ;D
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitäkin tulisi jos vaikka kuolisi saunassa ollessaan ja joku löytäisi sitten minut siinä alastomana. Olen lisäksi kuullut että kuollessa jätökset monesti turahtaa ulos. Kuinka noloa ja sotkuista!
Onko nekrofilia Suomessa sallittua muuten? Saisiko alastoman ruumiisi "ottaa" hetken iloitteluun? Kaveri tuossa kyselee
Kietoudun pyyhkeeseen, niin pysyy sauna hygieenisenä
Vierailija kirjoitti:
Kietoudun pyyhkeeseen, niin pysyy sauna hygieenisenä
Tylsinsä ikinä. Ja ei, ei muuten pysy hygieenisenä.
En ole käyttänyt laudeliinoja, vaan kuumaan saunaan ja lauteet huuhdellaan vedellä ennen ja jälkeen.