Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reagoitko jos joku tuntematon sanoo sinulle jotain loukkaavaa?

Vierailija
28.12.2021 |

Reagoitko jos joku tuntematon sanoo sinulle jotain loukkaavaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyn. En sano mitään, mutta kai se hämmästys naamasta näkyy.

Vierailija
2/22 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanonta että "hullujen kanssa ei kannata kiistellä". Se riippuu kuinka hullu toinen on, kannattaako käyttää aikaa ja energiaa turhaan sellaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran yleensä.

Vierailija
4/22 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei sano mitään on usein paras vastaus.

Vierailija
5/22 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagoin paljon vahvemmin kuin jos tuttu sanoisi saman.

Vierailija
6/22 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä juuri. Kuulen tuota aspassa kokoajan enkä noteeraa enään.

Vierailija
7/22 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reagoin paljon vahvemmin kuin jos tuttusanoisi saman.

Sama. Sitä menee jotenkin hämilleen, kun joku täysin tuntematon puskista ilmaisee vihaavansa minua jostain syystä. Olen nätti nainen ja joku huumeveikko pari viikkoa takaperin kutsui minua persenaamaksi vastaantullessaan. Mitäpä siihen voi reagoida?

Vierailija
8/22 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitön turpaanveto. Yleensä jää siihen yhteen ja ainoaan kertaan ne vittuilut.

Vierailija
9/22 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä viittisi nyrkkiäni paskaan lykätä.

Vierailija
10/22 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reagoi. Kouluaikoina tuli koettua tuota jatkuvasti. Mikään loukkaus ei enää tunnu miltään.

Vierailija
11/22 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän omasta mielentilasta miten reagoin vai reagoinko ollenkaan.

Jos olen vahvoilla, en välttämättä reagoi mitenkään eli vastapuoli ei onnistu herättämään minussa mitään tunnereaktiota eikä välttämättä saa minkäänlaista reaktiota minussa aikaan. Tämä todennäköisesti riipii vastapuolta, ainakin jos loukkaus selvästikin tahallinen.

Jos taas olen "painekattila"fiiliksissä, olen vain tyytyväinen jos joku tulee aukomaan päätään minulle. Tällöin annan tulla täyslaidallisen eli sitä saa mitä tilaa. Tämän jälkeen oma sisäinen paineeni laskee ja saatan jopa tulla todella hyvälle tuulelle tällaisen jälkeen. Eli ikäänkuin käytän vastapuolta nyrkkeilysäkkinä.

Vierailija
12/22 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin haenko kaupasta kevytmaitoa laktoosilla vai ilman.

Vierailija
13/22 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tilanteessa tämä kävisi? En kohtas tuntemattomia kuin kaupassa ja työmatkalla ja nämä menee kuulokkeet korvilla. Eli en reagoi koska en sitä kuule.

Joskus kun vielä ennen korona kävi baarissa tuli vastaan kai miehiä jotka uskoo negaamiseen. Näille reaktio oli nauraa ja jatkaa iltaani toiseen suuntaan kuten olin jo muutenkin menossa.

Vierailija
14/22 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, sillä ei minulle ole koskaan kukaan tuntematon sanonut mitään loukkaavaa. Tai ainakaan en ole noteerannut sitä. Luultavasti sanoisin vain jotain " jaaha" ja olisin hämmästynyt. Ei vieraiden ja outojen sanomiset merkitse minulle mitään ja en niiden takia päivääni pilaisi. N47

Vierailija
15/22 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo olet.

Vierailija
16/22 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä yleensä reagoin, jos minua puhutellaan. Jos puhuttelu on epäasiallista, kehotan kääntymään sellaisen tahon puoleen, ketä kiinnostaa. 

Vierailija
17/22 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on täysin tuntematon ihminen jopa sylkäissyt naamaan. Hulluja on maailma täynnä.

Vierailija
18/22 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään yleensä, jos nyt ei niin yllättäen tapahdu että hämmästyn. Nuorena nolostuin ja menin hämilleni, mutta tähän ikään on jo niin tottunut ettei paljon hetkauta sanoi mitä sanoi, jos ei käsiksi käy.

Vierailija
19/22 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Noin kuukausi sitten. Olin menossa tankkaamaan autoabensa-asemalle, jossa oli kaksi jonoa. Meni ensiksi näkemäni jonon päähän osottamaan vuoroani. Yhtäkkiä etuoveen hakkasi kiukkuinen akka huutaen kurkku suoraa että, et kiilaa, sillä (hän) oli tullut ennen minua. Säikähdin, hetken luulin, että joku aikoo ryöstää minut. Ajoinkin pois  viereisen rakennuksen pihalle rauhoittumaan  ja palasin vasta sitten tankkaamaan, eihän siellä jonoa sittenkään ollut kun pääsi suoraan tankkaamaan. Tälläistä ei ole koskaan ennen tapahtunut.

Vierailija
20/22 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reagoi. Leikin sokkoa ja kuuroa.