Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa muaymmärtämään miestä KILTIT

Vierailija
13.04.2015 |

Ilmoitti viikko sitten, että haluaa erota, koska olen pettänyt luottamuksen eikä silloin ole enää mitään jäljellä.Rakastan häntä ylikaiken ja meillä oli ihana suhde. Vuoden olimme yhdessä.

Olimme laivalla ja liian juovuksissa mokasin. En pettänyt vaan annoin yhden suukon väärälle ihmiselle. Ja muutakin pientä ongelmaa on ollut. Olen aivan shokissa ja sekaisin. Sekaisin siksi, että en ymmärrä nyt miestä ja hänen käytöstään. Taustaa senverran, että olen helsingistä ja asunnoton ja asunut siis miehen asunnossa koko tämän ajan. En ole hakenut omaa kun on sanonut ettei tarvitse. Ja jonot on täälä mitä on. Muualta kuin kaupungilta en saa, koska aikoinaan eron ja ex miehen säätöjen takia menetin luottotietoni.

Mies toimii nyt ihan normaalisti. Juttelee, nauraa, käydään kaupassa yhdessä, nukutaan yhdessä. Seksiäkin ollut minun aloitteestani. Kaikki niinkuin ennen paitsi ei sano rakastavansa eikä pussaa tai halaa. Ennen teki noita koko ajan. Kesästäkin jo mainitsee, suunnittelee viikkojen päähän vierailuja ystäviensä luo.

Olen yrittänyt anoa anteeksi ja luvannut enää olla pettäämästä luottamusta. Kun asiasta keskustellaan on ihan kylmä ja sanoo ettei suhde voi ikinä enää jatkua ja oman valintani olen tehnyt. Kertokaa; miksi se käyttäytyy noin?? Sanoi, että saan olla kiitollinen kun ei heti aja mua vittuun. Ajaako se ollenkaan? En ymmärrä sen ristiriitaisuutta. Miksi on kuin ennen, paitsi nuo muutamat jutut.

Tää oli sekavaa, olen niin kuohuksissa.

Onko tässä toivoa? Luottaako sen sanoihin vai siihen, että ajan kanssa antaisi anteeksi.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:39"]

En pettänyt vaan annoin yhden suukon väärälle ihmiselle. Ja muutakin pientä ongelmaa on ollut

[/quote]

Avaatko tuota vähän, niin voi kommentoida onko mies ylireagoinut, Ja mitä se suukko tarkoitti? Kännissä lähentelit jotain randomia kun panetti ja kontrolli oli kadonnut vai poskisuukko 20 v. tuntemallesi kaverille?

[/quote]

Eiköhän tuossa vähätellä omia tekemisiä. Ei kukaan mies yhdestä suukosta suutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla