Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näinköhän meillä loppuu imetys =(

Vierailija
17.09.2006 |

Hyvin atooppinen vauvamme 4kk ja eilen taas naama lehahti ihan punaiseksi kun tissimaitoa sai. Tietääkseni en ole mitään erikoista syönyt. Nyt saanut tuttelia ja perunaa ja alkaa punoitus tasoittua.

Mutta en mä lähe omasta ruokavaliosta karsii yksitellen ruoka-aineita.

Harmittaa vaan

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et lähde oman lapsesi takia karsimaan ruokavaliotasi??

Naurettava pentu olet.

Vierailija
2/10 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo välttänyt yleisesti allergisoivat ruoka-aineet sitrukset, mansikat, tomaatin, paprikan, kalan, munan, suklaan jne. edelleen joku on. Maidottoman olen kokeillut, mutta maitoallergiaa tämä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin yhden vauvamme imettämisen juuri 4kk:n ikäsenä allergioiden takia. Olisin itse joutunut lopettamaan vehnän kanamunan, maidon ja muutaman muun ruoka-aineen syömisen ja siinä vaiheessa ajattelin, et ei kiitos. Vauva kasvoi hyvin korvikkeilla.

Vierailija:

Sä et lähde oman lapsesi takia karsimaan ruokavaliotasi??

Naurettava pentu olet.

Vierailija
4/10 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on sentään jo 4 kk vanha. Itse tämmöisessä tilanteessa antaisin korvikkeita enkä potisi siitä huonoa omaatuntoa! (Viis siitä mitä av:lla sanoaan :)

Elä turhaan harmittele. Onneksi on olemassa vaihtoehtoja, joilla voit ruokkia lapsesi turvallisesti ja niin ettehänelle tule allergiaa.

Vierailija
5/10 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ap alkaa latelemaan että on jo karsinutkin vaikka mitä...

Eli PLAAHHHHH ! Imetä jos lystäät tai tankkaa kakaras korvikkeella, EVVK.

Vierailija
6/10 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpäs tuossa, vauvasi on saanut jo ekat elinkuukautensa äidinmaitoa. Ole huoleti, äläkä piittaa haukuista.

Vierailija
7/10 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vielä lisää pitäis alkaa etsiä....mutta onneksi täällä ei kannata ottaa vakavasti =)

Vierailija
8/10 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tiedät ettei näitä haukkujia / ilmeisesti nuorien äitien antamia tiukkasanaisia / asiattomia kommentteja kannata ottaa vakavasti. :)

4 kk imetys on ihan hyvä saavutus, voit hyvällä omalla tunnolla siirtyä korvikkeisiin (kaupan tai apteekin) ja antaa niillä hyvää ja tasalaatuista ravintoa lapsellesi. Itsekin olen monenmoista kokenut imetys" rintamalla" ( 4 lasta), hyvin ovat kaikki lapset pärjänneet ja olleet terveitä vaikka toisia on imetetty 6 kk ja toisia ei muutamaa päivää pidempään.

Vierailija
9/10 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänkin atooppinen, mutta ei reagoinut rintamaidonkautta mihinkään, edes yleisesti allergisoiviin. Ja itse lopetti tuolloin ollessaan 9kk, oisin sen vuoden halunnut imettää. Siksi tuntuu pahalta, mutta taas pojan kannalta parempi kun tasan tiedän mitä on syönyt.

-ap-

Vierailija
10/10 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ota sitä niin vakavasti :) Työläämpäähän se pullojen kanssa puljaaminen on, että siinä mielessä tietysti harmillista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän