Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Escitalopram orion -otto aamulla vai illalla?

Vierailija
13.04.2015 |

Te jotka käytätte kyseistä masennuslääkettä, mihin aikaan vuorokaudesta otatte sen? Nuori lääkäri epävarmasti totesi "no ota nyt vaikka illalla kun edellistäkin lääkettä otit silloin" (söin edellistä alle viikon, mutta laittoi väsyttämään niin paljon etten turvallisuussyistä jouduin vaihtamaan.) Kuitenkin kuin luin lääkkeestä lisää, sanoivat jotkut että se aiheuttaisi vilkkautta eli ei kannata ottaa iltaisin. Kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli aikamoinen sanasotku aloitusviestistä. Pahoittelut kirjotusvirheistä! :D ap

Vierailija
2/7 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviää kokeilemalla. Alussa otin illalla kun se väsytti. Siirryin sitten jossain vaiheessa aamulla ottoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpana vaan. Kunhan ottaa samaan aikaan ettei unohdu. Itse otan aamulla.

Vierailija
4/7 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan illalla. Ei varsinaisesti väsytä mutta sit ku nukahdan niin nukun kyllä tosi sikeesti.

Vierailija
5/7 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnon masennuslääke - https://tonzes.com/deprfi.htm Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn. 

Vierailija
6/7 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orion -valmisteet on tarkoitettu aamulla otettavaksi ja KRKA -valmisteet illalla.

Vierailija
7/7 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla. Molempia koittanut ja aamulla se pitää kyllä ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä