Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Työkaverit ystäviä? Yksi puheli miten mennään ennen joulua viinille ja toinen esitti kadulla ettei tunne :D
28.12.2021 |
Viikko sitten lopetin työt hiukan ennakkoon sovitusti työpaikalla. Ei siinä mennyt kuin viikko, että huomaa työkavereiden jääneen vain tuttaviksi, jotka heittävät näitä "nähdään ensi viikolla ja käydään syömässä"
Kommentit (9)
Anteeksi kuinka?
Miksi ihmiset tekevät näin sekavia aloituksia? Eihän näistä ota kukaan selvää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aloitusta kun lukee, niin en yhtään ihmettele, jos joku ei välttämättä halua jutskata.
En jaksa kaveerata työkavereiden kanssa jos ei ole muuta puhuttavaa kuin työasiat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kuinka?
Miksi ihmiset tekevät näin sekavia aloituksia? Eihän näistä ota kukaan selvää.
Eninten tympii nuo otsikot, argh. Miksi niihin pitää saada mahtumaan koko sisältö?
Alue: Aihe vapaa
Hih hih