Miksi kuukautiset ei tule?
Kuukautiset yli 2 vko myöhässä, koko tän ajan ollut sellainen olo, että alkaisi, kipujakin ollut. Raskaana en ole.
Ikä 43 ja ensimmäinen kerta ikinä, että näin paljon myöhässä. Onko kenelläkään ajatusta mistä voi johtua?
Kommentit (19)
No sulla on jo tuota ikää. Hormonitoiminta muuttuu.
Rokote toimii. Sinut on steriloitu, onnittelut.
Varmaan ovulaatio jäänyt tulematta ja kierto venyy. Ei huolta.
No koronarokote? Minulla oli toisen rokotteen jälkeen puoli vuotta hormoonit ihan sekaisin ja menkat ei alkaneet. Ja ikää vasta 32, joten ei mitään vaihdevuosioireitakaan...
Vierailija kirjoitti:
Rokote toimii. Sinut on steriloitu, onnittelut.
Näyttää ennemminkin 40+ naiset raskautuvan ennätystahtiin koronarokotusten jälkeen.
Sain toisen koronarokotteen jo heinäkuussa ja sen jälkeen menkat tulleet normaalisti.
Alkaako vaihdevuodet jo nyt ja tähän tyyliin, että pms-oireita yli 2 vko? Auts ja argh.
ap
Vierailija kirjoitti:
tämmönen korona provo vaihteeksi
Aloittaja ei ole mitään koronarokotteesta maininnut, on se kumma, jos esivaihdevuosia vähintään lähestyvä naisen kuukautiskiertokysymykset ovat mielestäsi automaattisesti koronaan liittyviä.
Tämä muuten ei ole koronaprovo. Ja tosiaan ihan normaalisti on tähän asti menkat tulleet rokotteiden jälkeenkin.
ap
Noillamain voi hyvin alkaa vv esioireet ja hormonitoiminta muuttua. Itse olin täyttämässä 44 v kun alkoi tulla muutoksia menkkoihin. Ihan ilman mitään rokotteita. Sillä muutospolulla olen vieläkin nyt 45v.
Ootko sä tehnyt raskautestin vai oletatko vain ettet ole raskaana? Yleensä esivaihevyosissa alkaa nimittäin ensin kierto lyhentyä eikä pidentyä.
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä tehnyt raskautestin vai oletatko vain ettet ole raskaana? Yleensä esivaihevyosissa alkaa nimittäin ensin kierto lyhentyä eikä pidentyä.
Kierto voi lyhetä,pidentyä, menkat jäädä väliin jne...monenlaisia muutoksia. Samaten voi tulla muutos kipuihin, vuotomäärään ja pituuteen. Itselläni alkoi pidentymisestä jatkuen jokasuuntaan. Välillä on pari kiertoa normaalia ja taas muuttuu.
Olet istunut spermaläikän päälle ja olet nyt raskaana. Eihän tuollaista ikäihmistä enää luonnollisesti kukaan pane.
Vaihdevuodet?