Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Räikkösen pariskunnan yhteinen puhelinmainos

Vierailija
28.12.2021 |

Oletteko nähneet. Satuin näkemään mtv-palvelussa. Olipa hiukan jäykkää esiintymistä ja se Mintun suu kun ottaa sen kuuluisan hymyasennon, voi luoja. Säälittää tuo nainen kun häpeää niin kovasti olematonta ylähuultaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. Kamala määrä rahaa, miksi pitää näkyä somessa. Itse jos omistaisin tuollaiset määrät rahaa, en olisi somessa ollenkaan. Keskittyisin omaan elämään ja vaikka hyväntekeväisyyden tekemiseen. Koska noista rahoista mitä Räikkösellä on, niillä voisi tehdä paljon hyvää. Nuo Räikköset taitaa olla vähän sellaista yksinkertaista sakkia, että pitää esittää somessa kun on millä esittää, ainakin tämä hänen vaimonsa vaikuttaa yksinkertaiselta. Eikö se rikkaus riitä, ilmeisesti ei, koska sitä pitää jakaa somessa. Keskittyisi vain siihen omaan elämään, muita ei oikeasti kiinnosta mitä nämä Räikköset tekevät, koska heidän elämä on niin erilaista kuin tavallisen työssäkäyvän tallaajan, miksi sen pitäisikään kiinnostaa. En ymmärrä.

Mintulle rikkaus ja rahalla saatu asiat ovat se juttu, mutta minttu ei osaa nauttia jos kukaan ei tiedä. Ei riitä, että ystävät ja perheet tietää. Onko niillä ystäviä, tai siis kimillä on, mutta onko mintulla?

Minua aina säälittää kun lapset juhlii synttäreitä paikalla ovat vain he neljä. Ei ystäviä ei lapsivieraita.

Ehkä kuule he eivät jaa lastensa kavereiden kuvia koko maailman nähtäväksi (haukuttavaksi). Pikkuisen eri juttu kun normi mamma jakaa 150 seuraajalleen kuvia lastensa kaverisynttäreistä, Räikkösillä on yhteensä 3 miljoonaa seuraajaa ja julkiset instatilit. Haloo nyt!!

No eipä niitä lasten kuvia ole jaettavaksi kun ei niitä synttäreitä ole. Huvittavaa raivoamista sinulta kun minttu tienaa lastensa kuvilla, valjastanut mainoksiin, ota nyt ne paskalasit pois silmiltäsi ja rauhoitu.

Joo, näin se on, sinä sen tiedät. Ei ole kaverin kaveria heillä ja Minttu myy lapsiaan, käärii törkimys rahat omaan taskuunsa. Tai sit ehkä ei...

No onhan ne lapset gugguuta mainostamasta, mitä ihmettä sinä jankutat. Pöljä.

Eri

Vierailija
22/24 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. Kamala määrä rahaa, miksi pitää näkyä somessa. Itse jos omistaisin tuollaiset määrät rahaa, en olisi somessa ollenkaan. Keskittyisin omaan elämään ja vaikka hyväntekeväisyyden tekemiseen. Koska noista rahoista mitä Räikkösellä on, niillä voisi tehdä paljon hyvää. Nuo Räikköset taitaa olla vähän sellaista yksinkertaista sakkia, että pitää esittää somessa kun on millä esittää, ainakin tämä hänen vaimonsa vaikuttaa yksinkertaiselta. Eikö se rikkaus riitä, ilmeisesti ei, koska sitä pitää jakaa somessa. Keskittyisi vain siihen omaan elämään, muita ei oikeasti kiinnosta mitä nämä Räikköset tekevät, koska heidän elämä on niin erilaista kuin tavallisen työssäkäyvän tallaajan, miksi sen pitäisikään kiinnostaa. En ymmärrä.

Mintulle rikkaus ja rahalla saatu asiat ovat se juttu, mutta minttu ei osaa nauttia jos kukaan ei tiedä. Ei riitä, että ystävät ja perheet tietää. Onko niillä ystäviä, tai siis kimillä on, mutta onko mintulla?

Minua aina säälittää kun lapset juhlii synttäreitä paikalla ovat vain he neljä. Ei ystäviä ei lapsivieraita.

Ehkä kuule he eivät jaa lastensa kavereiden kuvia koko maailman nähtäväksi (haukuttavaksi). Pikkuisen eri juttu kun normi mamma jakaa 150 seuraajalleen kuvia lastensa kaverisynttäreistä, Räikkösillä on yhteensä 3 miljoonaa seuraajaa ja julkiset instatilit. Haloo nyt!!

No eipä niitä lasten kuvia ole jaettavaksi kun ei niitä synttäreitä ole. Huvittavaa raivoamista sinulta kun minttu tienaa lastensa kuvilla, valjastanut mainoksiin, ota nyt ne paskalasit pois silmiltäsi ja rauhoitu.

Joo, näin se on, sinä sen tiedät. Ei ole kaverin kaveria heillä ja Minttu myy lapsiaan, käärii törkimys rahat omaan taskuunsa. Tai sit ehkä ei...

No onhan ne lapset gugguuta mainostamasta, mitä ihmettä sinä jankutat. Pöljä.

Eri

Entä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

💦 KIIIMEEEHH!

Vierailija
24/24 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minttu on sellainen tyyppi, joka jakaisi jokaisen kuvan, joilla voi ”näyttää” muille. Synttärikuvia e ole jaettavaksi.

Ohis,

Voisko Minttu kuitenkin olla ihan perus fiksu vastuullinen aikuinen, joka vetää tarkan rajan yksityisyyden ja julkisuuden väliin? Ja tällä sun logiikalla mitä "näyttämistä" jostain kaverisynttäreissä olisi?