Lempisipsisi?
Kommentit (63)
Estrella Salt &vinegar. Myös estrellan karamellisoitu punasipuli on hyvää. Juustonaksut myös.
Kartanon sipseistä kaikki maut! Sopivan dipin kanssa menee mikä tahansa sipsimaku, mutta sitä ei taidettu hakea.
Oikia Juhlava kulta. "Pecorino-juustolla, hunajalla ja chilillä maustettuja sileitä maalaisperunalastuja". Tuo chili ei ainakaan minulle maistu ollenkaan, mikä minulle herkkäsuisena hyvä. Todella hyviä sipsejä.
Syön hirveän harvoin mutta mun suosikki on aina olleet taffelin pelkällä suolalla maustetut poimusipsit. Tai suola mustapippuri.
Ne ainakin cittarissa myytävät Oikia-sipsit, joiden pussissa lukee perunanviljelijän nimi, olivat hyviä. Niistäkin parhaita olivat mielestäni ne pelkällä suolalla maustetut.
Taffelin Chicken flavor chips -pussi on uutuus, joten oletteko niitä maistaneet? Ne on ainaskin omaan makuuni.
Real Snacksin "Kaikilla Mausteilla" oli suosikkini. Lopettivat sen satana.
Karamellisoitu sipuli -sipsi on uusi suosikki, Estrellan.
Vierailija kirjoitti:
Estrella Cheddar linssisnacks
Nämä tosi hyviä!
Vierailija kirjoitti:
Real Snacksin "Kaikilla Mausteilla" oli suosikkini. Lopettivat sen satana.
Karamellisoitu sipuli -sipsi on uusi suosikki, Estrellan.
Ne semmoiset linssipuikulasnäcksit, mitkä näyttää vähän ranskalaisilta, cheddar ja kermaviili mausteina.
Taffelin fire ballsit, sour cream & onion ja perus taffelit american dipillä on aikalailla top3. Dippitaffeleita ostin eilen, pitäähän läskillä olla eväät kunnossa!
Terveisin Naispelko28
Luen tän koko ajan täältä ”Lempipsppspsp” 🐱