Miehelle joku pieni lahja?
Ajattelin ostaa miehelle tällaisen http://www.coolstuff.fi/Candy-Grabber-Tivoli , mutta mitä pientä mä voisin tuonne karkkien lisäksi laittaa?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:49"]Laita kondomeja, niin mies on tyytyväinen. :)
[/quote]
Ei käytetä kumii :)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:49"]
Laita kondomeja, niin mies on tyytyväinen. :)
[/quote]
Miksi vakisuhteessa elävä mies ilahtuisi kortsuista? Eikös kaikki miehet mieluiten vetele paljaalla? En kyllä tiedä kuka mies ilahtuisi tuollaisesta masiinastakaan. Sillä leikkiminen jaksaisi huvittaa ehkä minuutin, sitten se jäisi keräämään pölyä.
Semmosia minikokoisia viinapulloja.
Leffalippu/lahjakortti (mahdollisesti omatekoinen) rullalle käärittynä :)
Dildo, huora ja vaikka mitä seksileluja
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:49"]
[/quote]
Miksi vakisuhteessa elävä mies ilahtuisi kortsuista? Eikös kaikki miehet mieluiten vetele paljaalla? En kyllä tiedä kuka mies ilahtuisi tuollaisesta masiinastakaan. Sillä leikkiminen jaksaisi huvittaa ehkä minuutin, sitten se jäisi keräämään pölyä.
[/quote]
No me ollaan ainakin nuoria ja lapsenmielisiä :)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:49"]Laita kondomeja, niin mies on tyytyväinen. :) [/quote] Ei käytetä kumii :)
[/quote]
Nyt ei sitten ole tarkoitus loukata ketään eikä olla muuutenkaan töykeä. Mutta siihen kumiin voisi sisältyä peitelty lupaus, että saa panna muuallekkin kuin ykköseen tms. Yksi yritys viikossa saunan jälkeen, ja sekaan paljon lohdutuskarkkeja, niin olisi kyllä jo aika jännä peli pitkäksi aikaa. Kannattaa tässä sitten miettiä, mitä myös itse haluaisit, mutta ei ole tullut puheeksi.
Ei liene tarvetta mainita, että tässä on kysymyksessä miehen mielipiteestä.
Onpas kiva idea! Itse ilahtuisin kovasti. Vaikutat mukavalta ja huomaavaiselta ihmiseltä.
Kiinnostaako aikuisia miehiä tuollainen muovikrääsä?