Kerronko miehelle pettämisestäni ennen vai jälkeen naimisiinmenon?
En tiedä mitä tehdä..
Älkää tulko moralisoimaan pettämisestä, tehty mikä tehty tässä noin pari viikkoa sitten. Häät ovat toukokuussa. Nyt on ongelma että kerronko miehelle ennen häitä, jonka seurauksena mieheni on vihainen mulle todennäköisesti kesän yli joten hääjuhla ei tule olemaan mikään unelmien juhla (en usko miehen jättävän mua kokonaan) vai kannattaako mun kertoa vasta häitten jälkeen, jolloin asia ei paina miehen mieltä itse hääjuhlassa?
Kommentit (34)
Taikka sit elät asian kans ja pidät sen jälkee tavaras vaan omal miehelläs
Ennen häitä. Aika itsekkäät perusteet sulla olla kertomatta. Puhumattakaan siitä, mitä olet tehnyt. Anna miehen valita, huoliiko horatsun vai ei.
Ennen. Mitä vittua nyt? Herää tähän maailmaan, oikeasti. Jo se, että petät miestäsi on väärin - mutta kyseenalaistat vielä rehellisyyden parisuhteessanne keskustelupalstalla. Toivottavasti olet trolli. Miehesi hyvinvoinnin kannalta pyydän kuitenkin kertomaan rehellisesti HETI.
Jos kadut etkä aio ikinä enää hairahtua, älä kerro ollenkaan. Jos mielesi edelleen tekee vierasta, peru häät. Pettämisestä ei ole sittenkään pakko kertoa - se vaan on merkki siitä, että et ole valmis sitoutumaan loppuelämäksi.
Ennen tottakai jotta tarvittaessa miehellä on mahdollisuus vielä perua häät.
Suosittelen kertomaan alttarilla. ilmoittautukaa myös johonkin turhaan hääohjelmaan niin saadaan kansalle viihdettä.
Totuus on totuus ja se tulee kertoa, vaikka hintana olisi sitten miehen menetys. inusta vain itsekkäät jättävät kertomatta. Kyllä tuo on oleellinen asia tietää. Toisella on sitten mahdollisuus tehdä päätös siitä, mitä mieltä suhteesta on jne. Totuus varmasti sattuu, ja tuntuu pahalta nähdä toiseen sattuvan. Mutta se on kuitenkin totuus ja sinun kuuluukin kantaa vastuu (ja häpeä) asiasta.
En kertoisi ollenkaan. Jos kadut asiaa oikeasti mielessäsi, teillä menee muuten hyvin ja et tee sitä enää koskaan, asia on sillä selvä. Jos et ole varma tunteistasi miestäsi kohtaan, ja et voi taata ettet pettäisi uudestaan, päästä mies menemään, hän ansaitsee jonkun muun.
Kerro alttarilla, muista näyttää video myös. Varmaan joku häävieraista, niin voitte demota aktin uusiksi siinä samalla.
ASSJSAP (Anna sen sian jättää sut, ansaitsee parempaa)
Kertominen on itsekäs teko, siirrät vain tuskasi toiselle ja omatuntosi on kevyempi. Sinä saat synninpäästön ja miehellä on paska fiilis.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:58"]
Tarvitseeko sun kertoa asiasta?
[/quote]
Etkö itse haluaisi tietää, jos sinua oltaisiin petetty?
Toivon että rakastut palavasti ja vuosia myöhemmin saat kumppanisi kiinni pettämisestä. Sitten vasta olette ansainneet toisenne kun tajuatte että vuosien työ valui viemäriin sillä sekunnilla.
Ennen häitä tottakai. Niin helpompi lempata sut pellolle, jos siltä tuntuu.