Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laura Räty ei päässyt eduskuntaan-kerrankin kansan muisti toimi vaaleissakin!

Vierailija
20.04.2015 |

Taisi mm. Rädyn uskomaton kommentti kansalaisten tulotasosta (kuinka moni muka tienaa niin vähän....?) koitua nyt kohtaloksi.

Tuollaisella arjesta vieraantumisella ja tietotasolla ei kyllä ole asiaa kansaa edustamaan.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 10:41"]

Mulle oli yllätys, että on ollut peräti yleislääkäri. Sellainen vaikutelma tullut hänestä, että ei koskisi taviskansaan pitkällä tikullakaan.

[/quote]

No onko se ollut terveyskeskuksessa vai jossain yksityisellä puolella?

Vierailija
2/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi naamakin jo ärsyttää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ylimielisyys ainankin tällä kertaa kostautui! Kuvottava lehmä!

Vierailija
4/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 10:50"]

Tuota Kanervaa ihmettelen minäkin. Äijä meni jo 11. kerran valtiopäiville, eli ollut tämän periodin jälkeen 44 vuotta tuolla veronmaksajien elättinä. Ja jos laskee, että hän on 71, kun vaalikausi loppuu, niin lyhyellä matikallakin on selvää, ettei ole Ike paljon muuta tehnyt, kuin istunut muutamat housunpersuksensa puhki jakarandatuolilla. Ja kun tosiaan muistaa herran puutarhanhoidot Tuksun kanssa ja muut tekstarikohut, niin ihmetyttää Varsinais-Suomen vaalipiirin äänestäjiä. Ihmismuisti taitaa olla se kuuluisa pari vuotta...

[/quote]

Ikehän istuu eduskunnassa vielä satavuotiaanakin. Dementiaa potee, hiukset ovat harventuneet ja hampaat louskuu, mutta turkulaiset vain Iken ovat sinne äänestäneet. Mark my words.

Vierailija
5/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä päässyt Pia Kaumakaan enää... :D

Vierailija
6/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kyllä eukko onnistunut ryvettämään itsensä ennätysnopeasti. No, varmasti hänestä on paljon enemmän hyötyä yhteiskunnalle lääkärinä.

Vierailija
7/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäklhän lohdutuspalkintoviran saa tällä kertaa?

Vierailija
8/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että uutinen Rädyn tippumisesta oli mahdollisimman hyvä alku tälle päivälle. Harvemmin minussa poliitikot herättävät niin voimakasta vastenmielisyyttä kuin hän.

Vierailija
9/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelin jo Stubbin vetoa nostaa tämä nainen ministeriksi, nollakokemuksella edes kansanedustajan työstä. Rätyhän nousi eduskunnan varasijalta suoraan ministeriksi... periaatteessa Teuvo Hakkaraisellakin oli enemmän kokemusta.

Vierailija
10/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku muistuttaa hieman mitä räty on suustansa päästellyt? Kun kerta kansan muisti "toimii". Itse aloitin seuraamaan politiikkaa vasta hetki sitten (olen 19v.) joten olen aika pihalla. Toki eduskuntaan pääsi monia ihmisiä joilla on aika erikoiset aatteet ja ihmettelen kovasti miksi tämä kansan muisti/aivot eivät toimineet eräiden ehdokkaiden kohdalla..

Vierailija
11/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan joltain Osuuspankin säästölippaalta.

Vierailija
12/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:42"]

Voiko joku muistuttaa hieman mitä räty on suustansa päästellyt? Kun kerta kansan muisti "toimii". Itse aloitin seuraamaan politiikkaa vasta hetki sitten (olen 19v.) joten olen aika pihalla. Toki eduskuntaan pääsi monia ihmisiä joilla on aika erikoiset aatteet ja ihmettelen kovasti miksi tämä kansan muisti/aivot eivät toimineet eräiden ehdokkaiden kohdalla..

[/quote]

Lue nyt ainakin tämä niin pääset alkuun:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288760303236.html

Vierailija
13/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 10:50"]

Tuota Kanervaa ihmettelen minäkin. Äijä meni jo 11. kerran valtiopäiville, eli ollut tämän periodin jälkeen 44 vuotta tuolla veronmaksajien elättinä. Ja jos laskee, että hän on 71, kun vaalikausi loppuu, niin lyhyellä matikallakin on selvää, ettei ole Ike paljon muuta tehnyt, kuin istunut muutamat housunpersuksensa puhki jakarandatuolilla. Ja kun tosiaan muistaa herran puutarhanhoidot Tuksun kanssa ja muut tekstarikohut, niin ihmetyttää Varsinais-Suomen vaalipiirin äänestäjiä. Ihmismuisti taitaa olla se kuuluisa pari vuotta...

[/quote] Ilkka Kanerva sen kun porskuttaa, luonne hänellä upea, 

Vierailija
14/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa Rädyn äänestäjiä on hänen sanomiset paljoa hetkauttaneet.

Vierailija
15/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:42"]

[/quote]

Rädyn mielestä verohelpotukset alle 2600 e/kk tienaaville ei vaikuta mitään, koska _niin_köyhiä_ on Suomessa niin vähän.

Eukon kampanjaväki kampanjoi mm. työpaikkani edustalla, jossa lähestulkoon kaikkien kk-palkka on alle 2600 e. Kieltäydyin kampanjalehtisestä sanoen, että edustan niin pientä osaa kansasta pikku tuloineni, ettei äänelläni ole väliä. Näyttivät siltä, että olivat kuulleet saman lohkaisun muutaman kerran ennenkin :D

Vierailija
16/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 10:05"]Pääsihän se.
[/quote]

Mäkin luulin. Kun illalla ykkösellä niin sanottiin.
Onneksi ei päässyt

Vierailija
17/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin tuore tapaus. 4 vuoden kuluttua on unohtunut joten tekee sitten paluun.

Vierailija
18/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsihän se.

Vierailija
19/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räty on hyvä esimerkki siitä, että lääkärikin voi olla ihan pihalla.

Vierailija
20/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 10:05"]

Pääsihän se.

[/quote]

Ei päässyt, edes varasijalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän