Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

terveysintoilijat ärsyttää

Vierailija
13.04.2015 |

Minua vituttaa kaikki terveysintoilijat jotka tulee tuputtamaan ja moralisoimaa minun elämäntapaani. Näitä löytyy muutama tuttavapiirissä. Aina kehottavat että minunkin kannataisi harrastaa liikuntaa ja lopettaa tupakoiminen. Ei kiinnosta. Minä syön roskaruokaa, juon kaljaa ja poltan askin tupakkaa päivässä. Ei voisi vähempää kiinnostaa terveys. En minä halua 100v elää kituuttaen rehuja syöden. Haluan nauttia elämästä enkä miettiä kokoajan jotai helvetin terveyttä.
M-96

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kans. Söin juuri suklaata, sipsiä ja rasvaista pullaleipää ja join kaljan. Ja on vieläpä arkipäivä! Liikuntaa en ole harrastanut aikapäiviin. Sen verran voisi toki, ettei joka paikkaa kolota, mutta muiden vuoksi minä en rupea mitään fitnessiä harrastamaan. Oma on kroppa ja elämäni, veroja maksan juuri siksi että terveyspalveluja voin sitten tarvittaessa käyttää. Itse tykkään istua koneella, katsoa telkkaria ja pelata videopelejä. Joku toinen tykkää ähkiä salilla ja juoksulenkillä. En minäkään ketään muuta pakota korkkaamaan bisseä, niin ei tarvitse minullekaan niitä vitun smoothieita tuputtaa, moralisoinnista puhumattakaan. Oikeasti ketään muuta ei vittujakaan kiinnosta minun terveyteni, yrittävät vain terveysterrorisminsa siihen naamioida.

Vierailija
22/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 16:53"]Mua ärsyttää kans. Söin juuri suklaata, sipsiä ja rasvaista pullaleipää ja join kaljan. Ja on vieläpä arkipäivä! Liikuntaa en ole harrastanut aikapäiviin. Sen verran voisi toki, ettei joka paikkaa kolota, mutta muiden vuoksi minä en rupea mitään fitnessiä harrastamaan. Oma on kroppa ja elämäni, veroja maksan juuri siksi että terveyspalveluja voin sitten tarvittaessa käyttää. Itse tykkään istua koneella, katsoa telkkaria ja pelata videopelejä. Joku toinen tykkää ähkiä salilla ja juoksulenkillä. En minäkään ketään muuta pakota korkkaamaan bisseä, niin ei tarvitse minullekaan niitä vitun smoothieita tuputtaa, moralisoinnista puhumattakaan. Oikeasti ketään muuta ei vittujakaan kiinnosta minun terveyteni, yrittävät vain terveysterrorisminsa siihen naamioida.
[/quote]

Kuule, kun suurin osa perusveronmaksajista on saajapuolella. On maksettu sinulle koulut, terveydenhuolto, palvelut, infra... Yksi diabeetikko maksaa jo vuodessa lääkkeineen huiman summan yhteiskunnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin mukavuudenhaluinen nautiskelija. Silti tulee pidettyä kunnosta jonkinlaista huolta, koska herkuttelu sohvalla JA hyvännäköinen vartalo on vieläkin nautinnollisempi yhdistelmä. Ja kyllä noista punttishommista tulee hyvä fiilis muutenkin, melko pienellä vaivalla tulee näkyvää tulosta ajan mittaan.

Ultramaratonjuoksuun ja pelkkää kaninruokaa syömään minusta ei ole.

Vierailija
24/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 16:56"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 16:53"]Mua ärsyttää kans. Söin juuri suklaata, sipsiä ja rasvaista pullaleipää ja join kaljan. Ja on vieläpä arkipäivä! Liikuntaa en ole harrastanut aikapäiviin. Sen verran voisi toki, ettei joka paikkaa kolota, mutta muiden vuoksi minä en rupea mitään fitnessiä harrastamaan. Oma on kroppa ja elämäni, veroja maksan juuri siksi että terveyspalveluja voin sitten tarvittaessa käyttää. Itse tykkään istua koneella, katsoa telkkaria ja pelata videopelejä. Joku toinen tykkää ähkiä salilla ja juoksulenkillä. En minäkään ketään muuta pakota korkkaamaan bisseä, niin ei tarvitse minullekaan niitä vitun smoothieita tuputtaa, moralisoinnista puhumattakaan. Oikeasti ketään muuta ei vittujakaan kiinnosta minun terveyteni, yrittävät vain terveysterrorisminsa siihen naamioida. [/quote] Kuule, kun suurin osa perusveronmaksajista on saajapuolella. On maksettu sinulle koulut, terveydenhuolto, palvelut, infra... Yksi diabeetikko maksaa jo vuodessa lääkkeineen huiman summan yhteiskunnalle.

[/quote]

No eipä ole ne terveysintoilijatkaan yleensä mitään nettomaksajia, vaan ihan perus amispellejä hekin. Protskuu naamaan ja salille! Itse korkkaan toisen bissen.

Vierailija
25/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa jo perjantai. Kaljaa, kaljaa, kaljaa ja reilusti lisää kaljaa.

Vierailija
26/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:10"]

Olisipa jo perjantai. Kaljaa, kaljaa, kaljaa ja reilusti lisää kaljaa.

[/quote]

Ota tänään! Mäkin otin. Viikonloppuna sit enemmän.

Vierailija
27/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:12"]Minua vituttaa kaikki terveysintoilijat jotka tulee tuputtamaan ja moralisoimaa minun elämäntapaani. Näitä löytyy muutama tuttavapiirissä. Aina kehottavat että minunkin kannataisi harrastaa liikuntaa ja lopettaa tupakoiminen. Ei kiinnosta. Minä syön roskaruokaa, juon kaljaa ja poltan askin tupakkaa päivässä. Ei voisi vähempää kiinnostaa terveys. En minä halua 100v elää kituuttaen rehuja syöden. Haluan nauttia elämästä enkä miettiä kokoajan jotai helvetin terveyttä.
M-96
[/quote]
Aika pitkään oot silti jo elänyt noilla elintavoilla :D Vai onko toi 96 syntymävuosi...?

Vierailija
28/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ns. terveysintoilijat eivät edes tiedä ravinnosta yhtään mitään.

Vierailija
29/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep tää fitness ja salibuumi on todella tylsä, menee samaan sarjaan luomu/superfood/gojimarja/lakto-ovovege mitä lie ruokavalioiden kanssa. En jaksa!

Vierailija
30/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun nää sankarit EI tyypillisesti kaadu saappaat jalassa hautaan. Vaan aivoveritulpan jälkeen ovat vuosia kalliissa laitoshoidoissa autettavina.

Vierailija
31/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:31"]

Harmi kun nää sankarit EI tyypillisesti kaadu saappaat jalassa hautaan. Vaan aivoveritulpan jälkeen ovat vuosia kalliissa laitoshoidoissa autettavina.

[/quote]

Harmi kun salipellet ja fitnesspyllyt loukkaantuu treenatessaan ja käyttää kalliita palveluita nekin.

Hei haloo, miksi meillä on ne terveyspalvelut kustannettu verovaroin, jos niiden käyttö ei olekaan sallittua?

Vierailija
32/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin voi valita kultaisen keskitien! Itse syön melko terveellisesti ja käyn kaksi kertaa viikossa salilla, mutta kerran kuussa vedän kunnon kännit ja syön myös paljon suklaata.

Vierailija
33/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla vatsavaivat on johtaneet tähän "terveysvillitykseen". Itse nautin rasvaisista, suolaisista ja sokerisista ruuista, mutta niiden syömisestä seuraa pahat ilmavaivat, kipeä vatsa, ripulia jne. Myös monet terveelliset ruuat aiheuttaa samoja oireita kuten paprika,sipuli jne. Ns. Ärtynyt suoli
Mutta tuputtaminen ei tietenkään ole mukavaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän