Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

terveysintoilijat ärsyttää

Vierailija
13.04.2015 |

Minua vituttaa kaikki terveysintoilijat jotka tulee tuputtamaan ja moralisoimaa minun elämäntapaani. Näitä löytyy muutama tuttavapiirissä. Aina kehottavat että minunkin kannataisi harrastaa liikuntaa ja lopettaa tupakoiminen. Ei kiinnosta. Minä syön roskaruokaa, juon kaljaa ja poltan askin tupakkaa päivässä. Ei voisi vähempää kiinnostaa terveys. En minä halua 100v elää kituuttaen rehuja syöden. Haluan nauttia elämästä enkä miettiä kokoajan jotai helvetin terveyttä.
M-96

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. En jaksaisi uhrata omaa elämääni keskittyen omaan kroppaani, sehän on äärimmäistä oman navan ympärillä pyörimistä. Keskityn mielenkiintoisempiin asioihin ja nautin elämästä. Syön mitä huvittaa.

Koomista on työpaikalla kahvitauoilla kuunnella työkaverien pitkiä listoja heidän vaivoistaan ja kolotuksistaan, kun itselläni ei ole mitään koskaan, vaikka syön sokeria ja hiilareita, juon alkoholia, en harrasta liikuntaa jne :D

Vierailija
2/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:14"]Sama juttu. En jaksaisi uhrata omaa elämääni keskittyen omaan kroppaani, sehän on äärimmäistä oman navan ympärillä pyörimistä. Keskityn mielenkiintoisempiin asioihin ja nautin elämästä. Syön mitä huvittaa.

Koomista on työpaikalla kahvitauoilla kuunnella työkaverien pitkiä listoja heidän vaivoistaan ja kolotuksistaan, kun itselläni ei ole mitään koskaan, vaikka syön sokeria ja hiilareita, juon alkoholia, en harrasta liikuntaa jne :D
[/quote]
Itse elin ennen terveellistä elämää kävin salilla ja syön terveellistä safkaa. Kokoajan oli vittumaista kun piti miettiä syö ja juo. Nyt elä epäterveellisesti ja olen onnellisempi. Terveysintoilijat voisi olla tuputtamasta muille terveysjuttuja. En jaksa kuunnella.
ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hauska on paheellista tai epäterveellistä. Aivan sama, niitä kuitenkin harrastan. Terveysfasisteilla haistatan pahat.

Vierailija
4/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoothie, muista smoothie!

Vierailija
5/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:24"]Kaikki hauska on paheellista tai epäterveellistä. Aivan sama, niitä kuitenkin harrastan. Terveysfasisteilla haistatan pahat.
[/quote]
jep. Päivi Räsänen on pahin terveysintoilija mitä tiedän ja hihhulikin vielä.

Vierailija
6/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysintoilija haluaa kieltää kaiken kivan elämästä. :D mutta siinähän yrittävät
ap

Vierailija
7/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samanlainen kaveri. Se nyt on innostunu liikunnasta ja haluaa mut mukaan millon uimaan, millon salille ja millon lenkille.
Mua ei kiinnosta salille lähteä. Lenkkeily on näin kevät aikaan poissuljettu allergioiden takia ja uimista en ole harrastanut sitten lapsuuden kun meinasin hukkua.
Samoin syön paljon kaikkea pskaa ja sen kyllä myös huomaa musta kun kroppaa vilkaisee. Vaan mun kroppa ja mun kilot.
Kaverini mielestä mun pitäs alkaa kans liikkumaan ja syömään terveellisesti, kun hänkin tekee niin. Harmi vain, ettei hän ymmärrä sitä pientä seikkaa, ettei mua vaan kiinnosta ollenkaan!

Vierailija
8/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:34"]

Mulla on ihan samanlainen kaveri. Se nyt on innostunu liikunnasta ja haluaa mut mukaan millon uimaan, millon salille ja millon lenkille. Mua ei kiinnosta salille lähteä. Lenkkeily on näin kevät aikaan poissuljettu allergioiden takia ja uimista en ole harrastanut sitten lapsuuden kun meinasin hukkua. Samoin syön paljon kaikkea pskaa ja sen kyllä myös huomaa musta kun kroppaa vilkaisee. Vaan mun kroppa ja mun kilot. Kaverini mielestä mun pitäs alkaa kans liikkumaan ja syömään terveellisesti, kun hänkin tekee niin. Harmi vain, ettei hän ymmärrä sitä pientä seikkaa, ettei mua vaan kiinnosta ollenkaan!

[/quote]

No hankkiudu eroon allergioistasi ja noin pahasta traumasta. Katos elämästä voi nauttia ja niin helvetin hyvällä omalla tunnolla kun pitää itestään huolen. Se kiittää kaltaisiasi myöhemmin. Kaljaa ja paskaruokaa? Nautinto?? Keski-iässä teistä tulee viimeistään niitä kolotuksen ja muitten ihmevaivojen valittajia, näin se vaan on.

Vierailija
9/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskat läskit ärsyttää. Eivät sitten millään opi, että minä en nauti jatuvasta sohvalla löhöämisestä vaan aktiivisesta elämätavasta saati, että mulla on oikeasti paljon parempi olo, kun syön terveellistä ruokaa, eikä suurin osa herkuista oikeasti edes maistu. Pieni pussi irtokarkkeja pari kertaa kuussa riittää, kahvi on parhaimmillaan kunnon aterian päälle nautittuna, mitään pullaa en todellakaan halua kahviani pilaamaan. 

Vierailija
10/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:49"]Laiskat läskit ärsyttää. Eivät sitten millään opi, että minä en nauti jatuvasta sohvalla löhöämisestä vaan aktiivisesta elämätavasta saati, että mulla on oikeasti paljon parempi olo, kun syön terveellistä ruokaa, eikä suurin osa herkuista oikeasti edes maistu. Pieni pussi irtokarkkeja pari kertaa kuussa riittää, kahvi on parhaimmillaan kunnon aterian päälle nautittuna, mitään pullaa en todellakaan halua kahviani pilaamaan. 
[/quote]
En ole läski vaikka syönkin epäterveellisesti mutta syön aika vähän. Laiska kyllä olen se myönnetään.
ap

Vierailija
11/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:14"]

Sama juttu. En jaksaisi uhrata omaa elämääni keskittyen omaan kroppaani, sehän on äärimmäistä oman navan ympärillä pyörimistä. Keskityn mielenkiintoisempiin asioihin ja nautin elämästä. Syön mitä huvittaa.

[/quote] Ehkä nuo vaivat eivät ole vielä iskeneet sinuun. On tässä vielä aikaa. Onko omasta terveydestään huolehtiminen sinun mielestäsi itsekästä? Varsin sairas ajattelutapa. Sinun mielestäsi varmaan se mikä on normaalia itsensä kunnossapitoa, on terveysintoilua. Vai pidätkö sitä terveysintoiluna, jos harrastaa liikuntaa pari kertaa viikossa ja syö paljon kasviksia? 

Vierailija
12/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aika nuori ja vaikka ei kannatakaan stressata tosta, niin miettiä kannattaa..

Vierailija
13/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:49"]

Laiskat läskit ärsyttää. Eivät sitten millään opi, että minä en nauti jatuvasta sohvalla löhöämisestä vaan aktiivisesta elämätavasta saati, että mulla on oikeasti paljon parempi olo, kun syön terveellistä ruokaa, eikä suurin osa herkuista oikeasti edes maistu. Pieni pussi irtokarkkeja pari kertaa kuussa riittää, kahvi on parhaimmillaan kunnon aterian päälle nautittuna, mitään pullaa en todellakaan halua kahviani pilaamaan. 

[/quote]

Mutta kaikki eivät löydä nautintoa noista asioista, vaikka sinusta nuo olisivatkin hyvän elämän perusedellytys.

Vierailija
14/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olen ihan hoikka ja rehellisesti laiska. Vedän tupakkaa juon alkoholia, karkit ei maistu. Paras laite on kaukosäädin ja ainoa liikunta mitä harrastan on seksi.

Vierailija
15/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 16:13"]

[/quote]

Olen ihan hoikka ja rehellisesti laiska. Vedän tupakkaa juon alkoholia, karkit ei maistu. Paras laite on kaukosäädin ja ainoa liikunta mitä harrastan on seksi.

[/quote]

Parasta terveysliikuntaa ikinä. ;) 

Vierailija
16/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Hoikkuus ei ole terveyden merkki.

Vierailija
17/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida ymmärtää että ihmiset ovat erilaisia. Toiset rakastavat liikkumista ja voivat yksinkertaisesti paremmin syömällä terveellisesti ja liikkumalla, heille se ei ole tuskallista ja epämukavaa, vaan he nauttivat siitä. Toiset taas tykkäävät syödä epäterveellisesti ja olla liikkumatta. That's it.

Vierailija
18/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 16:23"]

[/quote]

[/quote]

Hoikkuus ei ole terveyden merkki.

[/quote]

Terveyden merkki ei ole sekään, että elämästä karsitaan kaikki epäterveelliset asiat perunasta lähtien, ja koko arki on rakennettu terveydenpalvonnan ympärille. ;) 

No joo, sitten oikeasti. Itseäni ärsyttää ylilyönnit. Joko tai: jokainen epäonnistuminen terveyden ristiretkellä on osoitus siitä, että olet läski tai ainakin laihaläski, ja että parhaimmat terveydenteot ovat fitness, rahkat ja riisi + kana. Että olet oikealla polulla, kun koet elämäsi syvimmäksi nautinnoksi intervallijuoksulenkit ja saunan päätteeksi näkkileivän. Että terveyttä on se, kun syynäät tuoteselosteista tarkasti proteiinin määrän ja uskot pyhästi siihen, että kaikki syyt päivittäiseen liikunnan harrastamiseen ovat tekosyitä. 

Et yksinkertaisesti voi olla terve, jos syöt silloin tällöin dallaspullan, ostat kivan kesäpäivän ratoksi limsapullon, muuraudut sadepäivänä neljän seinän sisälle katsomaan leffoja ja syöt yhtenä harvoista krapulapäivistäsi grillimättöä. Ja vaikka tekisit niin enemmän ja tulokset näkyisivätkin vyöräröllä, vierustoverisi on asiasta taatusti huolestuneempi kuin sinä itse.

Vierailija
19/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

* kaikki syyt olla harrastamatta päivittäin liikuntaa ovat tekosyitä, piti sanomani. Heh. :)

Vierailija
20/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun tällaiset oman elämänsä sankarit ovat kuitenkin heti huutamaan yhteiskuntaa apuun, kun kolesteroli, verenpaine ja verensokeri alkavat huidella pilvissä tai tarvitaan pallolaajennus. Nice.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä