Miesystävä kutsui minut luokseen syömään. Sain tölkkihernekeittoa ja kinkunjämiä, jotka oli keitetty hernekeitossa
Että sillä tavalla. Miehet, yrittäkää nyt edes vähän.
Kommentit (143)
Sehän on ihan hyvää. Mulle olis kelvannut.
Vaativia ovat nykyajan naiset. Tuhat vuotta sitten naiset osasivat syödä kiltisti leipäpalasensa ja keittonsa.
Oliko sitten kylpeminen, köyhän poreamme?
No kyllä tuo pahimpaan nälkään menee
Hyvä. Mies väisti luodin tällä nokkelalla testillä.
Hernekeitto joulukinkusta on ihan perinteinen joulun jälkeinen ruoka ja kelpaa ainakin tälläiselle ihan tavalliselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Hernekeitto joulukinkusta on ihan perinteinen joulun jälkeinen ruoka ja kelpaa ainakin tälläiselle ihan tavalliselle naiselle.
Normaalit ihmiset tekee keiton itse eikä laita kinkun paloja tölkkikeittoon.
Hyh, mä en tykkää lihasta hernarissa.
Mies pyysi syömään, tarjosi ruokaa. Mikä on ongelma?
Jos olisi pyytänyt hienolle illalliselle, niin sitten voisi miettiä että häh?
Olisin kiitollinen, jos joku kutsuisi minut syömään. Jokapäiväisen aterian keksiminen on raskasta. Lisäksi tykkään purkkihernekeitosta.
Arvostan. Pysyi siellä omalla tasollaan, eikä naisen takia lähtenyt esittämään joitain mitä ei ole. Hyvä arkinen perusruoka. Harvalla se arki muuta on.
Vierailija kirjoitti:
Jep, järkevää taloudenpitoa ettei mene kinkku hukkaan. Hyvin ajateltu miesystävältä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit ihmiset tekee keiton itse eikä laita kinkun paloja tölkkikeittoon.
Ketä kiinnostaa sinun määritelmä normaalista ihmisestä?
Muistan yhden joulun, kun mies kutsui luokseen ja lämmitti purkkihernekeittoa.
Sitten oli sitä mieltä, että minun olisi syytä tiskata, koska hän laittoi ruokaa. 🙄
Tuossa on varmasti apn olemukseen nähden yritetty jo ihan riittävästi. Vähän jo ylikin.