Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei tullut apuun kun nyrjäytin nilkkani tien sivussa ja kaaduin

Vierailija
28.12.2021 |

Nilkka nyrjähti ihan kunnolla ja sen seurauksena päästin tuskaisen huudon ja kaaduin. En päässyt heti ylöskään. Bussipysäkillä oli pariskunta aivan vieressä, mutteivät tulleet apuun. Ei myöskään kukaan muukaan. Asun toki tällaisella omakoti/rivari-alueella ja on suht rauhallista, mutta voisi kuvitella että edes tuo pariskunta olisi tullut katsomaan pärjäänkö :D

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulivat varmaa sua humalaiseksi!

Mitä sitten? Ihan kuin humalaisia ei tarvitsisi auttaa. Jos ei uskalla, niin ei tarvitse koskemaan mennä, mutta ei hädässä olevan humalaisuus ole syy olla auttamatta.

Vierailija
22/93 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaiset kipukynnykset. Joku voi nähdä sinulle käyvän omasta mielestäsi pahasti ja ajatella, että eihän tuossa mitään. Ei ole vieraiden ihmisten velvollisuus puhaltaa pipiisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet auttavat vain naisia, joita haluaisivat panna. Tämä on ikävä totuus.

Mitä sitten? Miksi auttaisin rumaa naista? 

Ihan sama ketä autat. Selitin vain ap:lle miksi häntä ei autettu.

Pyydä vaikka jotain feministiä auttamaan. Minun puolesta saat jäädä pakkaseen kituamaaan.

Minä en mieheltä apua pyytäisi vaikka pääni roikkuisi kiinni vain säikeellä. Mutta olen sen verran kaunis, että tarjoajia on aina jonoksi.

Vierailija
24/93 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä tulevat panemismielessä olevat miehet auttamaan vaikka salilla kun nostelen kyykkytankoon painoja. Kun sitten kävelin kerran ulkona ja liukastuin ja löin pääni maahan, ja kylkeeni koski, kukaan ei tullut apuun. Olin pukenut paksun takin, pipon, ja siis toisinsanoen muotoni peittyivät vaatteisiin. Eipä enää näkynytkään näitä herra ”auttajia” missään.

Vierailija
25/93 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä vaikka jotain feministiä auttamaan. Minun puolesta saat jäädä pakkaseen kituamaaan.

Minä en mieheltä apua pyytäisi vaikka pääni roikkuisi kiinni vain säikeellä. Mutta olen sen verran kaunis, että tarjoajia on aina jonoksi.

No kaapumaiseen toppatakkiin vuorattuna minusta pahemmin sai edes selvää pannako vai eikö :D Ja mite tällä teorialla selitetään sitten se ettei naisetkaan auttaneet? Ap

Vierailija
26/93 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pyytänyt apua?

Vierailija
27/93 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä tulevat panemismielessä olevat miehet auttamaan vaikka salilla kun nostelen kyykkytankoon painoja. Kun sitten kävelin kerran ulkona ja liukastuin ja löin pääni maahan, ja kylkeeni koski, kukaan ei tullut apuun. Olin pukenut paksun takin, pipon, ja siis toisinsanoen muotoni peittyivät vaatteisiin. Eipä enää näkynytkään näitä herra ”auttajia” missään.

Niinpä.

Tämä on se totuus miehistä.

Vierailija
28/93 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettakaa joo päättää tarvitsetko sitä prinssiä pelastamaan itseänne vai ette?

Vierailija
29/93 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on erilaiset kipukynnykset. Joku voi nähdä sinulle käyvän omasta mielestäsi pahasti ja ajatella, että eihän tuossa mitään. Ei ole vieraiden ihmisten velvollisuus puhaltaa pipiisi.

Ap huusi tuskasta, eiköhän se nyt kerro että siinä oli mitään. Onneksi ihan kaikki ei ole yhtä empatiakyvyttömiä kuin sinä, vaikka liian iso vaikuttaa olevankin.

Vierailija
30/93 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kaapumaiseen toppatakkiin vuorattuna minusta pahemmin sai edes selvää pannako vai eikö :D Ja mite tällä teorialla selitetään sitten se ettei naisetkaan auttaneet? Ap

Mies ei auttanut kahdesta syystä: et ollut seksikäs eikä hänen suhteensa ollut enää niin tuore, että hänen olisi tarvinnut tehdä vaikutusta omaan naiseensa esittämällä avuliasta. Nainen ei auta, koska se on miehen homma.

Vierailija
31/93 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tuntematonta ap itse auttoi viimeksi?

Vierailija
32/93 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Tämä on se totuus miehistä.

Olen mies ja myönnän tämän. Rumien naisten oikeudet pitäisi poistaa.

Toivon, että tyttärestäsi tulee ruma nainen.

Vierailija
33/93 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on todella vahva suojeluvaisto ja halaua auttaa. Joskus kysyn ehkä turhaankin tarvitseeko joku apua. Mielummin kuitenkin kysyn kuin en kysy. Sen verta voi mielestäni kanssaihmisistä välittää. Ja hyvä voi mennä kiertoon. Ei toki aina, mutta joskus kun sinä olet hyvä toiselle hän on hyvä jollekin muulle seuraavan kerran.

Vierailija
34/93 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toiminta kuntoista aikuista pitäisi auttaa? Jolle on tiettäväsi suotu taito myös puhua?

Vierailija
35/93 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten mielestä oikeasti hyvät käytöstavat ja lähimmäisen kunnioittaminen ovat riippuvaisia siitä, saako pillua vongata vai ei?

Vierailija
36/93 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, jos satuttaa itsensä niin sehän tarkoittaa että odottelee prinssiä valkoisella ratsulla pelastamaan. Loukkaantuneiden ihmisten auttaminen pitäisi olla itsestäänselvää sukupuolesta riippumatta. En ymmärrä minkälainen ihminen edes vain kävelee ohi nähdessään tuskasta huutavan henkilön.

Vierailija
37/93 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa kaatunut, naiset tarjoavat apua, miehet teeskentelevät etteivät nähneet. Ensimmäinen kerta kompastuin katukivetykseen torinkulmalla ja kaaduin päistikkaa naamalleni kun kummassakin kädessä oli ostoskassi. Etuhampaat katkesivat ja veri virtasi. Heti tuli apua, yksikin vanhus rollaattorilla tuli paikalle auttamaan. Sain jopa nenäliinan lahjaksi pidättelemään verta. Toinen kerta oli kun liukastuin talvipakkasilla ja kaaduin lonkalleni niin että kunnon tälli tuli enkä päässyt itse ylös. Paikalla oli vain miehiä ja katsoivat vain poispäin ja kiiruhtivat menemään. Vasta kun huusi Apua auttakaa, eräs tuli kurkkimaan että mitenkäs kävi. Auttoi sentään pystyyn ja kaupan seinää vasten nojaamaan että sain noutajan soitettua.

Vierailija
38/93 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten logiikka: Autan jos saan pillua, jos en, en auta. Selvä. En minäkään jaksa auttaa teitä missään tilanteessa. Jääkää sitten vaikka auton alle kitumaan, kävelen ohi, koska en panisi teitä.

Vierailija
39/93 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se naapuri joka ei koskaan tervehdi kun tullaan vastaan? Jos olet niin älä enää ihmettele.

Vierailija
40/93 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan joutunut kovin vakavaan tilanteeseen ensimmäisenä, mutta autan kyllä jos näen avun tarvitsijan, ja lähes poikkeuksetta minua on kiitetty. Ainoa vihainen mulkoilija oli äiti, jonka taaperon autoin pois bussin alta kun tämä liukastui sinne jäisellä bussipysäkillä. Ilmeisesti tämä äiti olisi halunnut eroon lapsestaan.

Työssäni autan ihmisiä monenlaisissa asioissa vaikka se ei suoraan kuulukaan työnkuvaani. Tee toiselle niin kuin toivot itsellesi tehtävän. Ja kyllä, olisin auttanut ap:takin.

Jos ei ole varma onko joku humalassa vai saanut sairauskohtauksen, voi edes soittaa apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi