Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö sotaa?

Vierailija
13.04.2015 |

Tai uskotko että sota tulee vielä lähivuosina tänne?

Itse en osaa oikein sanoa, pelkään kyllä että jotain saattaa tapahtua, mutta itse sotaa pidän vielä aika kaukaisena ajatuksena. En tiedä miksi isommat mediat toitottavat kokoajan jotain sotaan liittyvää, aiheuttaen ihmisille pelkoa. Yrittävät saada ihmisiä Nato-myönteisimmiksi? 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään x(

Vierailija
2/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aivan varma, että sota tulee ja pian. Kohta varmaan meidän pitää lähteä "lomalle" Ruotsiin sukulaisille, koska sodan alkaessa rajaa ei ylitä kukaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryssä tulee aina kerran sadassa vuodessa, ei auta minkään. Toki pelottaa, mutta tuumaakaan en anna tappelematta. 

M35

Vierailija
4/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, tavallaan. Kyllä se sodan mahdollisuus valitettavasti jyllää takaraivossa, kun harva se päivä saa lukea Venäjän tai USA:n toisilleen uhittelusta.

Vierailija
5/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 12:19"]Mun mies on aivan varma, että sota tulee ja pian. Kohta varmaan meidän pitää lähteä "lomalle" Ruotsiin sukulaisille, koska sodan alkaessa rajaa ei ylitä kukaan..
[/quote]
Parasta mennä etäämmäs. Taitaa Ruotsikin olla kusessa.

Vierailija
6/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki merkit viittaavat siihen. Toisaalta tilanne läntisessä maailmassa on niin sekaisin, että jonkinlainen suurempi ravistelu vaaditaankin.
Suomi vaan on niin mahdollisimman huonossa paikassa maantieteellisesti, että meille se tarkoittaa väistämättä myös konkreettista kärsimystä ja surua.

Vierailija
7/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 12:19"]

Mun mies on aivan varma, että sota tulee ja pian. Kohta varmaan meidän pitää lähteä "lomalle" Ruotsiin sukulaisille, koska sodan alkaessa rajaa ei ylitä kukaan..

[/quote]Pistät sen ukon rintamalle taistelemaan kuten me muutkin. Ei olla samanlaisia paskahousuja kuin nämä tänne pyrkivät vellihousu pakolaiset. Nuoret 20-30 vuotiaat miehet tulee tänne kun pitäisi puolustaa omaa maataan sorrolta. Järkiki sanoo, ettei tuollaisia vellihousuja pitäisi otta vastaan. Ovat täällä yhtä saamattomia kuin kotimaassaan.

Vierailija
8/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Oon ehkä hieman paljon sairas, mutta toivon jopa sitä.

Vierailija
9/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. maailmansota on välttämätön. Nyt kun 2. maailmansodan kauheudet alkaa olla jo unohdettu on maailma valmis uuteen koitokseen. Talous on siinä pisteessä, että romahdus tarvitaan. Omaisuus jaetaan uudelleen, valtioiden rajoja siirretään. Hallitsijoita kaatuu ja uusia tulee tilalle. Tämän jälkeen alkaa taas uusi rauhan ja taloudellisen nousun aika, niille ketkä säilyivät hengissä.

Vierailija
10/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän. Ulospäin esitän reipasta ja neutraalia ja obkektiivista tarkkailijaa, mutta mielessäni mietin oman mummin sanoja minulle kun olin vielä teini-ikäinen. Katselin mummin valokuva-albumia ja päätin kokeilla hänen lottapukuaan. Mummi katsoi minua ja sanoi että kyllä sinä pärjäät sitten kun vuorollasi saman koet. Se oli ihan absurdi tilanne, mummini oli maailman järkevin ihminen joka ei uskonut enneuniin eikä mihinkään. 

Enkä minä tätä asiaa mielellään edes mielessäni ajattele. Tulee mitä tulee, en minä siihen voi vaikuttaa itse millään tavalla. 

Vierailija
11/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän jännittää kuin pelottaa. Kuulun siihen osaan ihmiskunnasta joka ei ikinä opi. Harmittaa vähän kun armeija jäi käymättä mutta pystyn toivottavasti jotenkin muuten olemaan hyödyksi jos alkaa tapahtua.

Vierailija
12/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pelkää. Sota on osa biologiaamme. Katsotaan solutasolle, niin huomataan, että siellä on käynnissä jatkuva kamppailu. En usko jumalaan, mutta totisesti toivon, että Kiinassa ja Intiassa tapahtuu pian jotain, joka puhdistaa maapalloa ylikuormitukselta. Luonto antaa ja luonto ottaa. Nuo kaksi maata on helvetillinen rasite.

Vierailija
13/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsikin joutuu todennäköisesti sotaan, jos se tulee, toivottavasti ei.

Vierailija
14/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 12:41"]3. maailmansota on välttämätön. Nyt kun 2. maailmansodan kauheudet alkaa olla jo unohdettu on maailma valmis uuteen koitokseen. Talous on siinä pisteessä, että romahdus tarvitaan. Omaisuus jaetaan uudelleen, valtioiden rajoja siirretään. Hallitsijoita kaatuu ja uusia tulee tilalle. Tämän jälkeen alkaa taas uusi rauhan ja taloudellisen nousun aika, niille ketkä säilyivät hengissä.
[/quote]

Talous ei ole missään "siinä pisteessä". Tämäkin on tahallaan tehty tilanne ja suuri syy tähän on juuri Usa. Kannattaa tutkia, ketä siellä Usa:n kanssa oikein häärää.

Vierailija
15/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taloushan on huijausta. Keskuspankit painavat lisää rahaa rahoittaakseen valtioita. Rikas eliitti on tyytyväinen niin kauan, kunnes löytyy investoitavaa. Ja sitähän löytyy kun valtiot heittävät ulos löysää rahaa hölmöihin hankkeisiin.

Vierailija
16/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään kun luen iltsikan uutisia ja täällä keskusteluja. Mutta sitten kun juttelen mieheni kanssa, rauhoitun. Hän vakuuttelee mulle, että sotaa ei syty, ja luettelee myös syyt perään. Varma en ole, lohduttaako vaan, mutta ainakin saa mun rauhoitettua. Ollaan myös mun pyynnöstä käyty muutaman kerran läpi, mitä mahdollinen tuleva sota tarkottaisi, minkälaista se olisi jne. Lapsia meillä kolme, heidän takia eniten pelkään.

Vierailija
17/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään sotaa yleisesti, mutta en pelkää että nyt olisi sota tulossa Suomeen.

Vierailija
18/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota on kuulunut ihmiskunnan toimintaan aina. Vain Neuvosotliiton hajoaminen lykkäsi tätä parillakymmenellä vuodella. No, nyt katsotaan sitten millainen maailma on 5 vuoden kuluttua? Toteutuuko salaliitot NWO:sta, vai jatketaanko jokseenkin samaa rataa, törmätäksemme tähän taas 50-70v. kuluttua?

Vierailija
19/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/35 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aktiivisesti pelkää, mutta tietysti seuraan tilannetta. Mietityttää siksi, että mieheni ja lapseni (1 v) eivät ole Suomen kansalaisia, eli tietysti sodan tullen he lähtisivät mahdollisuuksien mukaan miehen kotimaahan turvaan. Minä jäisin luonnollisesti puolustamaan maatani (ja niin jäisi muuten mieskin, jos tuota lasta ei olisi). Eli eniten sodassa pelottaa joutuminen eroon perheestä. Itse sodankäynti ei niin pelota, en esim. pelkää omaa kuolemaani. Lapsettomana koko sota ei pelottaisi ollenkaan vaan olisin sillä mielellä, että se tulee jos on tullakseen ja siitä sitten selviää tai ei. Vanhempana kantaa huolta eri tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme