Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exäni teeskenteli olevansa raitis jopa juodessaan

Vierailija
13.04.2015 |

ja uskoi siihen itse. Raivoissaan syyllisti minuakin, kun lapsi oli hänen luonaan ja hän humalassa. Oli muka selvinpäin mutta lapsella olisi pitänyt olla mukan akaikenlaista, jonka hän olisi sitten voinut jättää palauttamatta. Kun niita tavaroita ei sitten ollutkaan mukana tai oli halvempi kaksoiskappale, siitä nousi raivokohtaus.

Että sen verran uskokaa alkoholistin puheisiin. Miksei voi suoraan sanoa milloin aikoo viihteelle ja ei ota silloin lasta ja silloin kun aikoo olla selvinpäin voisi lapsen kanssa oleminenkin olla muuta kuin lapsen kiusaamista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Raivoissaan syyllisti minuakin, kun lapsi oli hänen luonaan ja hän humalassa. Oli muka selvinpäin mutta lapsella olisi pitänyt olla mukan akaikenlaista, jonka hän olisi sitten voinut jättää palauttamatta. Kun niita tavaroita ei sitten ollutkaan mukana tai oli halvempi kaksoiskappale, siitä nousi raivokohtaus."

???!!
Ei aukea minulle tuo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 00:07"]"Raivoissaan syyllisti minuakin, kun lapsi oli hänen luonaan ja hän humalassa. Oli muka selvinpäin mutta lapsella olisi pitänyt olla mukan akaikenlaista, jonka hän olisi sitten voinut jättää palauttamatta. Kun niita tavaroita ei sitten ollutkaan mukana tai oli halvempi kaksoiskappale, siitä nousi raivokohtaus."

???!!
Ei aukea minulle tuo..
[/quote]
Joku sekopää toi ap...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän