Mustis miehen exästä
Miten päästä eroon mustasukkaisuudesta miehen exää kohtaan? En tunne tätä, kerran olen ohimennen nähnyt mutta kuvittelen hänen olevan menevämpi, hauskempi ja sosiaalisempi kuin minä. Sitten kun hän soittaa miehelleni tai mies näkee tätä kun esim vaihtaa tälle renkaat niin saan hirveän ahdistuksen ja sydän tykyttää, kädet tärisee, rintaa puristaa, niskaa polttaa.. Miksei se voi varata johonkin aikaa renkaiden vaihtoon vaan pyytää miestäni. Nytkin maksoi 40e että mies laittoi hänelle renkaat vanteille& tasapainotti +laittoi renkaat alle. Varmasti näin sesonkiaikaan saisi liikkeestäkin siihen hintaan. Eikä mua auta kommentit "mies on valinnut sut eikä exäänsä, älä huoli". En pelkää että mies haluaisi exän takas, mutta tunnen itseni huonommaksi.
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:25"]Voit ihan sanoa, ettei tuo ole sinusta normaalia. Minunkin exäni yritti roikkua ja keksiä kaikenlaista paskaa saadakseen nähdä ja tavata minua edelleen. Se loppui vasta kun katkaisin välit täysin. Se roikkuja yritti pysytellä elämässäni ja saada minut takaisin. Hyi helvetti. :X Sano miehellesi, että saa valita sinut tai exän renkaidenlaiton. Sittenpähän tiedät, mitä miehellä on oikeasti mielessä. [/quote] Joo oli rasittavaa kun miehen ex heti meidän seurustelun alusta soitteli että 'tuu hakee näitä sun tavaroita niin mun ei tarvii itkeä kun nään niitä' 'löysin taas sun tavaroita' 'huollatko mun auton', 'löysin taas sun tavaroita ja mulla on tärkeetä asiaa'. Nyt soitteleenoiden renkaiden vaihtojen varjolla ja 'olitko sä soittanut mulle kun mun puhelin on rikki niin en nähnyt kuka soitti'. Enkä haluaisi olla niin ämmä että käsken miestä valita, haluaisin ettei ex häiritse mua. Mutta toisaalta, en mäkään mun exiä tapaile.. ap
[/quote]
Sanotaanko nyt näin, että jos sukupuolet olisi toisinpäin ja sinun exäsi soittelisi sinulle ja kehittelisi kaikenmaailman verukkeita nähdäkseen sinut, niin eiköhän miehesi jo tajuaisi, mikä on homman nimi. Tämä ex-nainen roikkuu miehessäsi, eikä sinun tarvitse alistua katselemaan tuollaista show'ta. Se että se häiritsee sinua, riittää syyksi sen lopettamiseen. Jos miehesi pitää exäänsä sinua tärkeämpänä, niin lähde kävelemään.
[/quote]
Mun ex teki mulle niin että pysyi porukassa jossa oli eräs nainen joka mua ahdisti koska mies oli meidän tauon aikana harrastanut seksiä tämän kanssa. Jouduin siis nähdä tätä naista joka vklp vuoden ajan jos halusin olla vklp miehen kanssa, ja tämä johti siihen että pelkkä sen miehen kosketus sai mut ahdistumaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:36"]Meillä mies ei saanut sanottua exällensä että ei soittele enää miehelleni. Olivat siis kavereita jne, mutta minusta exän kanssa ei olla kaveria ellei ole lapsia yhdessä. Minä sitten soitin tälle akalle ja sanoin ettei soittele enää. Niin vain loppui puhelut ja meillä on taas rauha maassa kun ei tarvi tapella existä. En minäkään kaveeraa entisteni kanssa, miksi siis mieskään.
[/quote]
Olen miettinyt että laittaisin tälle naiselle viestiä että jos haluaa nähdä niin näkee sitten mua, koska mua häiritsee sen jatkuva soittelu. Mutta en halua vaikuttaa hullulta :D ap
Exällä on ikävä miestäsi, käyttäydyin itse aikoinaan samalla tavalla (valitettavasti).... aika parantaa.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:36"]Meillä mies ei saanut sanottua exällensä että ei soittele enää miehelleni. Olivat siis kavereita jne, mutta minusta exän kanssa ei olla kaveria ellei ole lapsia yhdessä. Minä sitten soitin tälle akalle ja sanoin ettei soittele enää. Niin vain loppui puhelut ja meillä on taas rauha maassa kun ei tarvi tapella existä. En minäkään kaveeraa entisteni kanssa, miksi siis mieskään. [/quote] Olen miettinyt että laittaisin tälle naiselle viestiä että jos haluaa nähdä niin näkee sitten mua, koska mua häiritsee sen jatkuva soittelu. Mutta en halua vaikuttaa hullulta :D ap
[/quote]
Mikä tässä on ongelma? Sanot miehellesi, että exän kanssa on pantava välit poikki tai sinä lähdet. Toimit sen mukaan. Ei sulle muuta neuvoa voi antaa. Kuinkahan moni sen on tänne jo kirjoittanut, mutta jostain syystä sivuutat sen ainoan järkevän neuvon.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:36"]Meillä mies ei saanut sanottua exällensä että ei soittele enää miehelleni. Olivat siis kavereita jne, mutta minusta exän kanssa ei olla kaveria ellei ole lapsia yhdessä. Minä sitten soitin tälle akalle ja sanoin ettei soittele enää. Niin vain loppui puhelut ja meillä on taas rauha maassa kun ei tarvi tapella existä. En minäkään kaveeraa entisteni kanssa, miksi siis mieskään. [/quote] Olen miettinyt että laittaisin tälle naiselle viestiä että jos haluaa nähdä niin näkee sitten mua, koska mua häiritsee sen jatkuva soittelu. Mutta en halua vaikuttaa hullulta :D ap
[/quote]
Mikä tässä on ongelma? Sanot miehellesi, että exän kanssa on pantava välit poikki tai sinä lähdet. Toimit sen mukaan. Ei sulle muuta neuvoa voi antaa. Kuinkahan moni sen on tänne jo kirjoittanut, mutta jostain syystä sivuutat sen ainoan järkevän neuvon.
[/quote]
Jos mies ei uskalla sanoa akalle että älä soita niin soita sinä! Jos ei se auta niin mies saa päättää kieltääkö exää vai lähdetkö sinä. Meillä onneksi akka uskoi minun soitostani, tosin kolmannen soiton jälkeen vasta...
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:40"]
Exällä on ikävä miestäsi, käyttäydyin itse aikoinaan samalla tavalla (valitettavasti).... aika parantaa.
[/quote]
Ex tahtoo rusinat pullasta, eli ilmaisen remppa- ja kuljetusavun, minkä vuoksi hän suhteeseen alun perin ryhtyikin. Nyt on tilaisuus saada palvelut eikä tarvitse edes hametta nostaa.
Minulla vähän erilainen tilanne, mieheni eksä seurustelee myös uuden kanssa, ja välillä vietämme aikaa yhdessä heidän yhteisten lemmikkiensä takia.. ja välillä tämä miehen eksä ottaa oikeudekseen arvostella edelleen mieheni valintoja elämässä tai saattaa tokaista "kato tota sun tukkaas, mee parturiin!" Ja mua ärsyttää ihan tolkuttomasti, oon kai omistushaluinen.... koen ettei hänen kuulu enää sanoa tuollaisia asioita.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:37"]Heipä hei ap! :) Alkuun muutama kysymys. Kauanko ne seurusteli? Miksi tunnet alemmuutta exää kohtaan? Kauanko te olette seurustelleet? Ikänne? Miksi he pitävät yhteyttä (siis pieni paikkakunta, pitkä historia, kaveruus)?
Sitten hiukan omia kokemuksia. Itse olen ollut todella mustasukkainen mieheni ja eksän yhteyksistä. Kerkesivät seurustella useamman vuoden ennen eroa (onneksi ei kihlauksia tai lapsia). Olimme miehen kanssa vanhoja tuttuja (ensirakkauksiamme) ja päädyimme samaan baariin vuosien jälkeen iltana jolloin he olivat eronneet. Noh, minullahan ongelma oli tuo miehen ylipääseminen eksästä ja se jatkuva viestittely ja nahistelu (ilkeä ero). Aluksi mies olisi halunnut olla vielä väleissä eksään, mutta kun se haukkui minut laastariksi ja soitteli päissään miehelleni haukkuen tätä niin kyllä siinä piti jo keksiä keinoja päästä tästä eroon.
Mies yritti vakuutella että ei ole mitään syytä olla mustis (tällä periaatteella että minä valitsin sinut, en häntä).. Ei paljo auttanut. Lopuksi vain aika auttoi. Tein itselleni tavoitteen. Päätin että pääsen eroon muistasukkaisuudesta siihen päivään mennessä kun olemme mieheni kanssa seurustelleet kauemmin kuin mitä he seurustelivat. He seurustelivat 3 vuotta, pääsin eroon mustasukkaisuudesta 2 vuodessa. Tiivistettynä aika auttaa mutta omalla kohdallani sen mahdollisti vain tieto ettei mieheni ole (eikä halua olla) eksän kanssa missään tekemisissä.
Toivottavasti tästä oli apua. Kaikkea hyvää sinulle :)
[/quote]
Hei, mä oon miettinyt ihan samaa että ehkä pääsen yli sitten kun ollaan seurusteltu pidempään kuin he. He seurustelivat 2vuotta, olivat ensin kämppiksiä eli mies on ns.ihastunut hänen luonteeseensa. He ovat käyneet ulkomailla ja tehneet remonttia ja asuneet omistusasunnossa (naisen äidin asunto), nainen juo ja tällä vaikuttaa olevan paljon kavereita. Opiskelee lakia tms jamies on kehunut että hän on järkevä. Muunmuassa nuo asiat ahdistavat minua. Itsellä on vain pari ihan ok kaveria sillä parhaat kaverit pettivät luottamuksen joten ei olla väleissä. Me olemme seurustelleet noin vuoden ja meillä menee muuten hyvin. Molemmat olemme 20-25vuotiaita. He pitävät yhteyttä juurikin siksi kun ex soittelee milloin mitäkin. Ap
Taidat itse olla se exä tulit tänne kehumaan itseäsi. Hah. Olet surkea pelle ja menneessä roikkuja! Työnnä lakikirjasi sinne minne päivä ei paista!
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:49"]
Hei, mä oon miettinyt ihan samaa että ehkä pääsen yli sitten kun ollaan seurusteltu pidempään kuin he. He seurustelivat 2vuotta, olivat ensin kämppiksiä eli mies on ns.ihastunut hänen luonteeseensa. He ovat käyneet ulkomailla ja tehneet remonttia ja asuneet omistusasunnossa (naisen äidin asunto), nainen juo ja tällä vaikuttaa olevan paljon kavereita. Opiskelee lakia tms jamies on kehunut että hän on järkevä. Muunmuassa nuo asiat ahdistavat minua. Itsellä on vain pari ihan ok kaveria sillä parhaat kaverit pettivät luottamuksen joten ei olla väleissä. Me olemme seurustelleet noin vuoden ja meillä menee muuten hyvin. Molemmat olemme 20-25vuotiaita. He pitävät yhteyttä juurikin siksi kun ex soittelee milloin mitäkin. Ap
[/quote]
22 jatkaa..
Miehesi ei varmasti välitä sinun kavereiden laadusta tai määrästä. Lyhyestä ajasta huolimatta kuulostaa siltä että he kerkesivät tehdä paljon yhdessä, se varmasti jäytää jollakin tapaa. Itse pääsin yli näistä miettimällä asiaa kantilta "he kävivät ulkomailla kerran, mutta me ollaan käyty jo kahdesti". Tiedän, lapsellista, mutta minua se auttoi. (en tietenkään repostellut miehelleni tai kavereilleni tuota ajattelutapaani :D).
Kuulostaa myös tosiaan siltä että miehesi on turhan hyväsydäminen ja kiltti. Tuttua täälläkin.. Minunkaan mieheni ei aluksi millään saanut sanottua eksälleen että hänen viestinsä loukkaa ja jatkuva yhteydenotto milloin mistäkin syystä vaikuttaa uuteen suhteeseen. Esim. Kun eksä laittoi viestiä "Oot huijari!" Mies vastasi "No miten mä olen sua muka huijannut" Eli toisin sanoen eksä sai mitä halusi, huomiota. Oikeasti miehen olisi pitänyt minusta jättää vastaamata tai vastata "Hei, voisitko lopettaa yhteydenotot ja jättää meidät rauhaan. Kiitos." Miehelläsi ja eksällä ei ole mitään syytä pitää yhteyttä.
Meillä tämä viestittely loppui kun minä laadin viestin ja annoin miehelle päätösvallan lähettää se. Viesti meni kuta kuinkin näin "Hei. Minä olen onnellinen uudessa suhteessani ja en koe tarvetta olla enää kanssasi tekemisissä. Voisitko olla ottamatta yhteyttä minuun enää. Toivon kuitenkin sinulle kaikkea hyvää." Mies lähetti ja vastaukseksi tuli "Haha XD Joo ole vaan laastarisuhteessas tosi onnellinen. Ei vois vähempää kiinnostaa XDXDXD lol". Että tämmöstä aikusilta ihmisiltä. Mutta tajusin kyllä että eksällä tuntui olevan vieläkin tunteita miestäni kohtaan ja tästä syystä tuommonen halveksuttava viesti.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:51"]Taidat itse olla se exä tulit tänne kehumaan itseäsi. Hah. Olet surkea pelle ja menneessä roikkuja! Työnnä lakikirjasi sinne minne päivä ei paista!
[/quote]
valitettavasti ihan itse tuon kirjoitin.. ap
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:49"]
[/quote]
22 jatkaa..
Miehesi ei varmasti välitä sinun kavereiden laadusta tai määrästä. Lyhyestä ajasta huolimatta kuulostaa siltä että he kerkesivät tehdä paljon yhdessä, se varmasti jäytää jollakin tapaa. Itse pääsin yli näistä miettimällä asiaa kantilta "he kävivät ulkomailla kerran, mutta me ollaan käyty jo kahdesti". Tiedän, lapsellista, mutta minua se auttoi. (en tietenkään repostellut miehelleni tai kavereilleni tuota ajattelutapaani :D).
Kuulostaa myös tosiaan siltä että miehesi on turhan hyväsydäminen ja kiltti. Tuttua täälläkin.. Minunkaan mieheni ei aluksi millään saanut sanottua eksälleen että hänen viestinsä loukkaa ja jatkuva yhteydenotto milloin mistäkin syystä vaikuttaa uuteen suhteeseen. Esim. Kun eksä laittoi viestiä "Oot huijari!" Mies vastasi "No miten mä olen sua muka huijannut" Eli toisin sanoen eksä sai mitä halusi, huomiota. Oikeasti miehen olisi pitänyt minusta jättää vastaamata tai vastata "Hei, voisitko lopettaa yhteydenotot ja jättää meidät rauhaan. Kiitos." Miehelläsi ja eksällä ei ole mitään syytä pitää yhteyttä.
Meillä tämä viestittely loppui kun minä laadin viestin ja annoin miehelle päätösvallan lähettää se. Viesti meni kuta kuinkin näin "Hei. Minä olen onnellinen uudessa suhteessani ja en koe tarvetta olla enää kanssasi tekemisissä. Voisitko olla ottamatta yhteyttä minuun enää. Toivon kuitenkin sinulle kaikkea hyvää." Mies lähetti ja vastaukseksi tuli "Haha XD Joo ole vaan laastarisuhteessas tosi onnellinen. Ei vois vähempää kiinnostaa XDXDXD lol". Että tämmöstä aikusilta ihmisiltä. Mutta tajusin kyllä että eksällä tuntui olevan vieläkin tunteita miestäni kohtaan ja tästä syystä tuommonen halveksuttava viesti.
[/quote]
Mutta mun tilanne on sellainen, että kun mies puhuu näistä ulkomaanmatkoista tai edes niistä maista joissa kävivät niin minua alkaa ahdistaa. Välillä alkaa ahdistaa ihan matkailusta puhuminen. Olen yrittänyt siedättää itseäni olemalla hiljaa vaikka ärsyttää :D ap
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:29"]Okei ymmärrän sua. Miehesi on liian kiltti kun suostuu vaihtaan ne renkaat ja muuta sellaista, pitäisi huomata että se tuntuu susta kurjalta ja sanoa "kulta mä sanon että en mä nyt ehdi". Mutta noin pitemmän päälle mun mielestä on ihan normaalia että exät pysyy ystävällisissä väleissä, se on ihan tervettä että menneisyydelle pannaan piste eikä anneta sen vaikuttaa nykyisyyteen. Nyt vaikuttaa siltä että ainoa joka siitä ei pääse yli olet sinä. Onko sinulla kovin huono itsetunto? Jos mies ei olisi yhteydessä exään niin keksisitkö jonkun muun jota pelätä? työkaveri, naispuolinen tuttu tai ystävä, jne. jne.?
[/quote]
Tiedän että minä olen se joka ei pääse yli. Siksi kaipaankin apua. Meidän seurustelun alussa olin tosi itsevarma ja iloinen mutta kun miehen ex alkoi soitella ja itkeskellä perään ja mies puhui exästä vaan mukavasti niin mun ahdistus alkoi. Pahin oli kun mies kerran jäi exälle kahville kun haki tavaroitaan, eikä edes ilmoittanut että jää. Ap
[/quote]
Eli toisinsanoen jäi panolle.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 12:57"]
Mutta mun tilanne on sellainen, että kun mies puhuu näistä ulkomaanmatkoista tai edes niistä maista joissa kävivät niin minua alkaa ahdistaa. Välillä alkaa ahdistaa ihan matkailusta puhuminen. Olen yrittänyt siedättää itseäni olemalla hiljaa vaikka ärsyttää :D ap
[/quote]
Tähän ei tietääkseni valitettavasti ole poppaskonstia, mutta voin sanoa että tiedän tunteen. Alkuun jos mies puhui esim jostain menneistä tapahtumista jossa olivat olleet kahdestaan niin kehotin että voisiko se olla kertomasta muistoista joihin eksä liittyy koska se tekee mulle pahan mielen. Samalla tapaa kuin minäkään en retostellut menneillä. Kyllä se mies siitä oppi välttelemään aihetta.
Minulle pahin oli kuitenkin valokuvat sukujuhlista ja miehen perheen muistelot. Muistan vieläkin miten murtunut olin kun appeni oli alkanut pikku hiprakassa valitella miehelleni että miten mukava se eksän isä oli kun sen kanssa tuli niiiiiiin hyvin juttuun. Ja harmitteli että miksi erositte kun oli se isäkin niiiin mukava. Kyllä meinasi itku päästä (tietäen vielä että apella ja minun isälläni ei ole mitään yhteistä :D ).
Tähänkään en osaa neuvoa muuta kuin että vuosi on vielä lyhyt aika (itsekin olin ekan vuoden tosi mustis, jälkeenpäin ajateltuna ihan typerän mustasukkainen). Pääasia että sun ei tarttis kuluttaa hetkeäkään sen eksän ajattelemiseen. Ehdottaisinkin että nyt pistät miehes tekemään kunnon pesäeron tähän eksään! Loppu on susta kiinni, ole itsevarma ja anna miehesikin ymmärtää että sinä olet ainoa nainen jota hän tarvitsee
22
Älä ole kynnysmatto hyvä nainen! Mulla oli samanlainen tilanne ja sanoin miehelleni, että joko sinä nakkaat sen entisen ämmin pois elämästäsi tai se olen, joka häivyn. Se valitsi mut.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 12:57"]
[/quote]
Tähän ei tietääkseni valitettavasti ole poppaskonstia, mutta voin sanoa että tiedän tunteen. Alkuun jos mies puhui esim jostain menneistä tapahtumista jossa olivat olleet kahdestaan niin kehotin että voisiko se olla kertomasta muistoista joihin eksä liittyy koska se tekee mulle pahan mielen. Samalla tapaa kuin minäkään en retostellut menneillä. Kyllä se mies siitä oppi välttelemään aihetta.
Minulle pahin oli kuitenkin valokuvat sukujuhlista ja miehen perheen muistelot. Muistan vieläkin miten murtunut olin kun appeni oli alkanut pikku hiprakassa valitella miehelleni että miten mukava se eksän isä oli kun sen kanssa tuli niiiiiiin hyvin juttuun. Ja harmitteli että miksi erositte kun oli se isäkin niiiin mukava. Kyllä meinasi itku päästä (tietäen vielä että apella ja minun isälläni ei ole mitään yhteistä :D ).
Tähänkään en osaa neuvoa muuta kuin että vuosi on vielä lyhyt aika (itsekin olin ekan vuoden tosi mustis, jälkeenpäin ajateltuna ihan typerän mustasukkainen). Pääasia että sun ei tarttis kuluttaa hetkeäkään sen eksän ajattelemiseen. Ehdottaisinkin että nyt pistät miehes tekemään kunnon pesäeron tähän eksään! Loppu on susta kiinni, ole itsevarma ja anna miehesikin ymmärtää että sinä olet ainoa nainen jota hän tarvitsee
22
[/quote]
Kiitos viestistäsi !! :) ap
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:27"]No on tuo kyllä vähän hassua. Silloin kun mulla oli välit exääni tuollaiset se kävi minua paneskelemassa, vaikka sillä oli jo uusi tyttöystävä.
[/quote]
Sama juttu meillä. Palattiinkin sitten yhteen ja molempien laastarit sai kenkää. Vähän harmittaa niiden viattomien laastareiden puolesta, mut hei, elämä on.
Tekisi kyllä itse mieli laittaamiehen exälle asiallinen viesti mutta en tiedä kehtaanko.. miten mies sitten reagoi jos ex menee hänelle valittamaan ? Minun exäni kaveri aikanaan haukkui minua ja menin tälle kaverille laittamaan viestiä niin exäni suuttui koska kuulemma nolasin hänet. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:11"]
Mulla oli samanlaisia fiiliksiä miehen kaverista. Loppui vasta, kun ne katkas välit onneksi. Kyllä sulla on oikeus olla mustasukkainen. Sano miehelle, että häiritsee, jos se vaikka tajuais.
[/quote]
Miehesi katkaisi välit kaveriinsa?
Heipä hei ap! :) Alkuun muutama kysymys. Kauanko ne seurusteli? Miksi tunnet alemmuutta exää kohtaan? Kauanko te olette seurustelleet? Ikänne? Miksi he pitävät yhteyttä (siis pieni paikkakunta, pitkä historia, kaveruus)?
Sitten hiukan omia kokemuksia. Itse olen ollut todella mustasukkainen mieheni ja eksän yhteyksistä. Kerkesivät seurustella useamman vuoden ennen eroa (onneksi ei kihlauksia tai lapsia). Olimme miehen kanssa vanhoja tuttuja (ensirakkauksiamme) ja päädyimme samaan baariin vuosien jälkeen iltana jolloin he olivat eronneet. Noh, minullahan ongelma oli tuo miehen ylipääseminen eksästä ja se jatkuva viestittely ja nahistelu (ilkeä ero). Aluksi mies olisi halunnut olla vielä väleissä eksään, mutta kun se haukkui minut laastariksi ja soitteli päissään miehelleni haukkuen tätä niin kyllä siinä piti jo keksiä keinoja päästä tästä eroon.
Mies yritti vakuutella että ei ole mitään syytä olla mustis (tällä periaatteella että minä valitsin sinut, en häntä).. Ei paljo auttanut. Lopuksi vain aika auttoi. Tein itselleni tavoitteen. Päätin että pääsen eroon muistasukkaisuudesta siihen päivään mennessä kun olemme mieheni kanssa seurustelleet kauemmin kuin mitä he seurustelivat. He seurustelivat 3 vuotta, pääsin eroon mustasukkaisuudesta 2 vuodessa. Tiivistettynä aika auttaa mutta omalla kohdallani sen mahdollisti vain tieto ettei mieheni ole (eikä halua olla) eksän kanssa missään tekemisissä.
Toivottavasti tästä oli apua. Kaikkea hyvää sinulle :)