Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustis miehen exästä

Vierailija
13.04.2015 |

Miten päästä eroon mustasukkaisuudesta miehen exää kohtaan? En tunne tätä, kerran olen ohimennen nähnyt mutta kuvittelen hänen olevan menevämpi, hauskempi ja sosiaalisempi kuin minä. Sitten kun hän soittaa miehelleni tai mies näkee tätä kun esim vaihtaa tälle renkaat niin saan hirveän ahdistuksen ja sydän tykyttää, kädet tärisee, rintaa puristaa, niskaa polttaa.. Miksei se voi varata johonkin aikaa renkaiden vaihtoon vaan pyytää miestäni. Nytkin maksoi 40e että mies laittoi hänelle renkaat vanteille& tasapainotti +laittoi renkaat alle. Varmasti näin sesonkiaikaan saisi liikkeestäkin siihen hintaan. Eikä mua auta kommentit "mies on valinnut sut eikä exäänsä, älä huoli". En pelkää että mies haluaisi exän takas, mutta tunnen itseni huonommaksi.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kyllä luultavasti mennä johonkin juttelemaan tästä.. ap

Vierailija
2/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotuksia ? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlaisia fiiliksiä miehen kaverista. Loppui vasta, kun ne katkas välit onneksi. Kyllä sulla on oikeus olla mustasukkainen. Sano miehelle, että häiritsee, jos se vaikka tajuais.

Vierailija
4/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:11"]Mulla oli samanlaisia fiiliksiä miehen kaverista. Loppui vasta, kun ne katkas välit onneksi. Kyllä sulla on oikeus olla mustasukkainen. Sano miehelle, että häiritsee, jos se vaikka tajuais.
[/quote]

Oon sanonut ja tietää kyllä kun saadaan aina hirveä riita aikaiseksi. Kun hän vaihtoi puhelinta niin ei ole sen jälkeen enää tallentanut exän numeroa mutta kuitenkin aina tekee kun tämä pyytää. Nytkin ex oli ehdotellut että 'voitte sitten lainata mun autoa jos meettemökille' ja 'voitais joku kerta tehdä porukalla jotain', miks se ees ehottelee tollasta ?? Kestäisin kyllä kahdestaan olla sen kanssa mutta en niin että mies mukana. Ja kyllä mä haluaisin etten ahdistuis näin, mutta toisaalta mietin että miksi niiden edes pitäisi nähdä, 2v suhde eikä edes lapsia, unohtaisi vaan.. ap

Vierailija
5/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoikaa älkääkä vaan alapeukutelko. Ap

Vierailija
6/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittele miehesi jollekin uudelle, kiinnostavammalle naiselle, niin ex unohtuu.

Vierailija
7/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kaheli. Todennäköisesti miehesi ex oli parempi puoliso.

Vierailija
8/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan sanoa, ettei tuo ole sinusta normaalia. Minunkin exäni yritti roikkua ja keksiä kaikenlaista paskaa saadakseen nähdä ja tavata minua edelleen. Se loppui vasta kun katkaisin välit täysin. Se roikkuja yritti pysytellä elämässäni ja saada minut takaisin. Hyi helvetti. :X

Sano miehellesi, että saa valita sinut tai exän renkaidenlaiton. Sittenpähän tiedät, mitä miehellä on oikeasti mielessä.

Vierailija
9/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:24"]Esittele miehesi jollekin uudelle, kiinnostavammalle naiselle, niin ex unohtuu.
[/quote]

Ei sillä olis historiaa sen uuden kanssa eikä tunteita joten miksi joku tuntematon mua haittaisi ? :D ap

Vierailija
10/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:24"]Esittele miehesi jollekin uudelle, kiinnostavammalle naiselle, niin ex unohtuu. [/quote] Ei sillä olis historiaa sen uuden kanssa eikä tunteita joten miksi joku tuntematon mua haittaisi ? :D ap

[/quote]

Joten se olis win-win-tilanne! Anna palaa.

Vierailija
11/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuo kyllä vähän hassua. Silloin kun mulla oli välit exääni tuollaiset se kävi minua paneskelemassa, vaikka sillä oli jo uusi tyttöystävä.

Vierailija
12/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei ymmärrän sua. Miehesi on liian kiltti kun suostuu vaihtaan ne renkaat ja muuta sellaista, pitäisi huomata että se tuntuu susta kurjalta ja sanoa "kulta mä sanon että en mä nyt ehdi". Mutta noin pitemmän päälle mun mielestä on ihan normaalia että exät pysyy ystävällisissä väleissä, se on ihan tervettä että menneisyydelle pannaan piste eikä anneta sen vaikuttaa nykyisyyteen. Nyt vaikuttaa siltä että ainoa joka siitä ei pääse yli olet sinä. Onko sinulla kovin huono itsetunto? Jos mies ei olisi yhteydessä exään niin keksisitkö jonkun muun jota pelätä? työkaveri, naispuolinen tuttu tai ystävä, jne. jne.?

Vierailija
13/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:27"]

No on tuo kyllä vähän hassua. Silloin kun mulla oli välit exääni tuollaiset se kävi minua paneskelemassa, vaikka sillä oli jo uusi tyttöystävä.

[/quote]

Hyvin epäitsekkäästi toimittu, pitäisi myöntää vähintään sukkahousuritarikunnan kunniahaarakiila.

Vierailija
14/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:25"]Voit ihan sanoa, ettei tuo ole sinusta normaalia. Minunkin exäni yritti roikkua ja keksiä kaikenlaista paskaa saadakseen nähdä ja tavata minua edelleen. Se loppui vasta kun katkaisin välit täysin. Se roikkuja yritti pysytellä elämässäni ja saada minut takaisin. Hyi helvetti. :X

Sano miehellesi, että saa valita sinut tai exän renkaidenlaiton. Sittenpähän tiedät, mitä miehellä on oikeasti mielessä.
[/quote]

Joo oli rasittavaa kun miehen ex heti meidän seurustelun alusta soitteli että 'tuu hakee näitä sun tavaroita niin mun ei tarvii itkeä kun nään niitä' 'löysin taas sun tavaroita' 'huollatko mun auton', 'löysin taas sun tavaroita ja mulla on tärkeetä asiaa'. Nyt soitteleenoiden renkaiden vaihtojen varjolla ja 'olitko sä soittanut mulle kun mun puhelin on rikki niin en nähnyt kuka soitti'. Enkä haluaisi olla niin ämmä että käsken miestä valita, haluaisin ettei ex häiritse mua. Mutta toisaalta, en mäkään mun exiä tapaile.. ap

Vierailija
15/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 siis on ystävä kaikkien exiensä kanssa. Mutta ei taatusti vietetä porukalla aikaa yhdessä tai muutenkaan, outo ajatus. Voi joskus käydä kahvilla kerran muutamassa vuodessa kun törmää että "mitäs sulle ja sun kolmannelle vaimolle kuuluu, vieläkö asutte siellä ..."

Vierailija
16/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset pysyvät eron jälkeen ihan kavereina ja se on ihan normaalia. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi eron jälkeen pitäisi polttaa sillat takana.

Vierailija
17/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:29"]Okei ymmärrän sua. Miehesi on liian kiltti kun suostuu vaihtaan ne renkaat ja muuta sellaista, pitäisi huomata että se tuntuu susta kurjalta ja sanoa "kulta mä sanon että en mä nyt ehdi". Mutta noin pitemmän päälle mun mielestä on ihan normaalia että exät pysyy ystävällisissä väleissä, se on ihan tervettä että menneisyydelle pannaan piste eikä anneta sen vaikuttaa nykyisyyteen. Nyt vaikuttaa siltä että ainoa joka siitä ei pääse yli olet sinä. Onko sinulla kovin huono itsetunto? Jos mies ei olisi yhteydessä exään niin keksisitkö jonkun muun jota pelätä? työkaveri, naispuolinen tuttu tai ystävä, jne. jne.?
[/quote]

Tiedän että minä olen se joka ei pääse yli. Siksi kaipaankin apua. Meidän seurustelun alussa olin tosi itsevarma ja iloinen mutta kun miehen ex alkoi soitella ja itkeskellä perään ja mies puhui exästä vaan mukavasti niin mun ahdistus alkoi. Pahin oli kun mies kerran jäi exälle kahville kun haki tavaroitaan, eikä edes ilmoittanut että jää. Ap

Vierailija
18/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:25"]Voit ihan sanoa, ettei tuo ole sinusta normaalia. Minunkin exäni yritti roikkua ja keksiä kaikenlaista paskaa saadakseen nähdä ja tavata minua edelleen. Se loppui vasta kun katkaisin välit täysin. Se roikkuja yritti pysytellä elämässäni ja saada minut takaisin. Hyi helvetti. :X Sano miehellesi, että saa valita sinut tai exän renkaidenlaiton. Sittenpähän tiedät, mitä miehellä on oikeasti mielessä. [/quote] Joo oli rasittavaa kun miehen ex heti meidän seurustelun alusta soitteli että 'tuu hakee näitä sun tavaroita niin mun ei tarvii itkeä kun nään niitä' 'löysin taas sun tavaroita' 'huollatko mun auton', 'löysin taas sun tavaroita ja mulla on tärkeetä asiaa'. Nyt soitteleenoiden renkaiden vaihtojen varjolla ja 'olitko sä soittanut mulle kun mun puhelin on rikki niin en nähnyt kuka soitti'. Enkä haluaisi olla niin ämmä että käsken miestä valita, haluaisin ettei ex häiritse mua. Mutta toisaalta, en mäkään mun exiä tapaile.. ap

[/quote]

Sanotaanko nyt näin, että jos sukupuolet olisi toisinpäin ja sinun exäsi soittelisi sinulle ja kehittelisi kaikenmaailman verukkeita nähdäkseen sinut, niin eiköhän miehesi jo tajuaisi, mikä on homman nimi. Tämä ex-nainen roikkuu miehessäsi, eikä sinun tarvitse alistua katselemaan tuollaista show'ta. Se että se häiritsee sinua, riittää syyksi sen lopettamiseen. Jos miehesi pitää exäänsä sinua tärkeämpänä, niin lähde kävelemään.

Vierailija
19/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:33"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:29"]Okei ymmärrän sua. Miehesi on liian kiltti kun suostuu vaihtaan ne renkaat ja muuta sellaista, pitäisi huomata että se tuntuu susta kurjalta ja sanoa "kulta mä sanon että en mä nyt ehdi". Mutta noin pitemmän päälle mun mielestä on ihan normaalia että exät pysyy ystävällisissä väleissä, se on ihan tervettä että menneisyydelle pannaan piste eikä anneta sen vaikuttaa nykyisyyteen. Nyt vaikuttaa siltä että ainoa joka siitä ei pääse yli olet sinä. Onko sinulla kovin huono itsetunto? Jos mies ei olisi yhteydessä exään niin keksisitkö jonkun muun jota pelätä? työkaveri, naispuolinen tuttu tai ystävä, jne. jne.? [/quote] Tiedän että minä olen se joka ei pääse yli. Siksi kaipaankin apua. Meidän seurustelun alussa olin tosi itsevarma ja iloinen mutta kun miehen ex alkoi soitella ja itkeskellä perään ja mies puhui exästä vaan mukavasti niin mun ahdistus alkoi. Pahin oli kun mies kerran jäi exälle kahville kun haki tavaroitaan, eikä edes ilmoittanut että jää. Ap

[/quote]

Ai nyt se on jo itkeskellyt perään? Exä ei ole yli miehestäsi ja jos miehesi ei suostu katkaisemaan välejään häneen, lähde sinä pois. Problem solved.

Vierailija
20/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei saanut sanottua exällensä että ei soittele enää miehelleni. Olivat siis kavereita jne, mutta minusta exän kanssa ei olla kaveria ellei ole lapsia yhdessä. Minä sitten soitin tälle akalle ja sanoin ettei soittele enää. Niin vain loppui puhelut ja meillä on taas rauha maassa kun ei tarvi tapella existä. En minäkään kaveeraa entisteni kanssa, miksi siis mieskään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi