Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustis miehen exästä

Vierailija
13.04.2015 |

Miten päästä eroon mustasukkaisuudesta miehen exää kohtaan? En tunne tätä, kerran olen ohimennen nähnyt mutta kuvittelen hänen olevan menevämpi, hauskempi ja sosiaalisempi kuin minä. Sitten kun hän soittaa miehelleni tai mies näkee tätä kun esim vaihtaa tälle renkaat niin saan hirveän ahdistuksen ja sydän tykyttää, kädet tärisee, rintaa puristaa, niskaa polttaa.. Miksei se voi varata johonkin aikaa renkaiden vaihtoon vaan pyytää miestäni. Nytkin maksoi 40e että mies laittoi hänelle renkaat vanteille& tasapainotti +laittoi renkaat alle. Varmasti näin sesonkiaikaan saisi liikkeestäkin siihen hintaan. Eikä mua auta kommentit "mies on valinnut sut eikä exäänsä, älä huoli". En pelkää että mies haluaisi exän takas, mutta tunnen itseni huonommaksi.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että hän voi tehdä parisuhdejuttuja vain yhden naisen kanssa kerrallaan. Niitähän nuo avunannotkin ym. ovat. Kysy, onko hän tosissaan päässyt irti exästä, kun mikä tahansa exän keksimä veruke kelpaa syyksi olla yhteydessä. Sano myös, että nykyasetelma on niin outo, että sun pitää varmaan tasapainottaa sitä hankkimalla kuvioihin oma suuritarpeinen exä tai joku muu, jolle sinä alat antaa huomiotasi ja aikaasi. Tai sitten molemmat elätte vain yhtä parisuhdetta kerrallaan... Kaverit ja ystävät on sitten eri asia.

Vierailija
42/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:58"]

Sano miehelle, että hän voi tehdä parisuhdejuttuja vain yhden naisen kanssa kerrallaan. Niitähän nuo avunannotkin ym. ovat. Kysy, onko hän tosissaan päässyt irti exästä, kun mikä tahansa exän keksimä veruke kelpaa syyksi olla yhteydessä. Sano myös, että nykyasetelma on niin outo, että sun pitää varmaan tasapainottaa sitä hankkimalla kuvioihin oma suuritarpeinen exä tai joku muu, jolle sinä alat antaa huomiotasi ja aikaasi. Tai sitten molemmat elätte vain yhtä parisuhdetta kerrallaan... Kaverit ja ystävät on sitten eri asia.

[/quote]

Voihan exäkin olla kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:58"]

[/quote]

Voihan exäkin olla kaveri.
[/quote]

Ei ainakaan heti eron jälkeen. Miehen ex oli suuttunut kun mies ei ollut sanonut että seurustelee mun kanssa, heillä pitää olla muka luottamusta ?! Ja silloin se miehen ex jatkuvasti soittelikin kun mies oli mun kanssa vasta alkanut seurustella ja he olivat eronneet. Ap

Vierailija
44/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:58"] Sano miehelle, että hän voi tehdä parisuhdejuttuja vain yhden naisen kanssa kerrallaan. Niitähän nuo avunannotkin ym. ovat. Kysy, onko hän tosissaan päässyt irti exästä, kun mikä tahansa exän keksimä veruke kelpaa syyksi olla yhteydessä. Sano myös, että nykyasetelma on niin outo, että sun pitää varmaan tasapainottaa sitä hankkimalla kuvioihin oma suuritarpeinen exä tai joku muu, jolle sinä alat antaa huomiotasi ja aikaasi. Tai sitten molemmat elätte vain yhtä parisuhdetta kerrallaan... Kaverit ja ystävät on sitten eri asia. [/quote] Voihan exäkin olla kaveri. [/quote] Ei ainakaan heti eron jälkeen. Miehen ex oli suuttunut kun mies ei ollut sanonut että seurustelee mun kanssa, heillä pitää olla muka luottamusta ?! Ja silloin se miehen ex jatkuvasti soittelikin kun mies oli mun kanssa vasta alkanut seurustella ja he olivat eronneet. Ap

[/quote]

Jos ovat eronneet sovussa. Exä jos joku ihmisen tuntee ja voi auttaa erosta eteenpäin läsnäolollaan.

Vierailija
45/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:33"]

Tekisi kyllä itse mieli laittaamiehen exälle asiallinen viesti mutta en tiedä kehtaanko.. miten mies sitten reagoi jos ex menee hänelle valittamaan ? Minun exäni kaveri aikanaan haukkui minua ja menin tälle kaverille laittamaan viestiä niin exäni suuttui koska kuulemma nolasin hänet. Ap

[/quote]

Tämä ei ole oikea ratkaisu. Eksä on miehesi ei sinun. Jos hän ei jo tiedä niin kerro miehellesi ettet voi sietää heidän "yhteistyötään" ja kehota häntä pistämään loppu tälle tilanteelle. Saa itse siivota sotkunsa eli laitat miehen pistämään välit poikki asiallisella, yksinkertaisella viestillä. Tuntuu vaikealta pitää näppinsä erossa tilanteesta, mutta huomaat kyllä myöhemmin että kaikkien kannalta on parasta että et sekaannu asioihin enempää. Itsekkin muistan miten pisti vihaksi ja monesti ajattelin soittaa tälle muijalle mutta tosiaan jälkeenpäin olen ollut tyytyväinen että laitoin mieheni tekemään päätöksen asiaan. Etpähän saa hullun ämmän mainetta muuta kuin miehesi silmissä (sori, vitsi) :D 

22

Vierailija
46/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:33"]

Tekisi kyllä itse mieli laittaamiehen exälle asiallinen viesti mutta en tiedä kehtaanko.. miten mies sitten reagoi jos ex menee hänelle valittamaan ? Minun exäni kaveri aikanaan haukkui minua ja menin tälle kaverille laittamaan viestiä niin exäni suuttui koska kuulemma nolasin hänet. Ap

[/quote]

Tämä ei ole oikea ratkaisu. Eksä on miehesi ei sinun. Jos hän ei jo tiedä niin kerro miehellesi ettet voi sietää heidän "yhteistyötään" ja kehota häntä pistämään loppu tälle tilanteelle. Saa itse siivota sotkunsa eli laitat miehen pistämään välit poikki asiallisella, yksinkertaisella viestillä. Tuntuu vaikealta pitää näppinsä erossa tilanteesta, mutta huomaat kyllä myöhemmin että kaikkien kannalta on parasta että et sekaannu asioihin enempää. Itsekkin muistan miten pisti vihaksi ja monesti ajattelin soittaa tälle muijalle mutta tosiaan jälkeenpäin olen ollut tyytyväinen että laitoin mieheni tekemään päätöksen asiaan. Etpähän saa hullun ämmän mainetta muuta kuin miehesi silmissä (sori, vitsi) :D 

22
[/quote]

No mutta muahan se ex haittaa, ei miestä, joten mielestäni mun pitäis sille laittaa viesti ja kertoa että sen yhteydenpito häiritsee. Ap

Vierailija
47/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:09"]

Voihan exäkin olla kaveri. [/quote] Ei ainakaan heti eron jälkeen. Miehen ex oli suuttunut kun mies ei ollut sanonut että seurustelee mun kanssa, heillä pitää olla muka luottamusta ?! Ja silloin se miehen ex jatkuvasti soittelikin kun mies oli mun kanssa vasta alkanut seurustella ja he olivat eronneet. Ap

[/quote]

Voi että, täällä on ollut ihan sama tilanne :D 

Me laitoimme kuukauden seurustelun jälkeen Facebookkiin parisuhdetilanne päivityksen eikä kestänyt montaa minuuttia kun eksältä tuli viestiä "Et oo vittu tosissas! :D Onko tää joku vitsi, oot sitten ottanu jonku laastarin. Ei mee sullakaan hyvin!" Että näin. Heillä oli menny jo tosi kauan huonosti ja parisuhde päättyi molempien yhteisymmärrykseen mieheni mielestä. Näytti vaan siltä että oli eksälle kuitenkin jäänyt jotain tunteita hampaankoloon. Tuossa vaan pitää muistaa itse pysyä järkevänä ja malttaa. 

22

Vierailija
48/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa ap. Kumman kanssa seurustelet, miehes vai miehen exän? Hoida tää asia miehes kanssa tai lähe menee siitä suhteesta.

Vierailija
49/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:20"]Hohhoijaa ap. Kumman kanssa seurustelet, miehes vai miehen exän? Hoida tää asia miehes kanssa tai lähe menee siitä suhteesta.
[/quote]

Miksi lähtisin suhteesta enemään kun meillä ei ole mitään muita ongelmia kuin miehen ex, ja sekin on vaan mulle ongelma. :) ap

Vierailija
50/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö jos he ovat eronneet kavereina? Kyllä minäkin pidän yhteyttä eksääni. Olemme hyviä ystäviä ja suhteessa olimme 4v. Hän on vielä jopa yksi parhaista ystävistäni, eikä se ole miestäni haitannut koska emme hengaile kahdestaan ikinä missään. Tuohan on hyvä että hän ehottaa että tekisitte KIMPASA jtn, eikä niin että hän ja mies. Mieheni on myös yhteyydessä ex koska heillä jäi suhteesta koira joka on viikko viikko periaattella aina toisen luona. Minäkin jopa haen ja vien koiraa yksin miehen eksälle eikä meillä ole mtn ongelmaa asian kanssa.

Vierailija
51/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:32"]Öö jos he ovat eronneet kavereina? Kyllä minäkin pidän yhteyttä eksääni. Olemme hyviä ystäviä ja suhteessa olimme 4v. Hän on vielä jopa yksi parhaista ystävistäni, eikä se ole miestäni haitannut koska emme hengaile kahdestaan ikinä missään. Tuohan on hyvä että hän ehottaa että tekisitte KIMPASA jtn, eikä niin että hän ja mies. Mieheni on myös yhteyydessä ex koska heillä jäi suhteesta koira joka on viikko viikko periaattella aina toisen luona. Minäkin jopa haen ja vien koiraa yksin miehen eksälle eikä meillä ole mtn ongelmaa asian kanssa.
[/quote]

Ehkä teillä ei ole ongelmaa mutta meillä on. Ja jos on kerran niin hyvä kaveri, niin pitäisi myös miettiä että miltä siitä eksän uudesta mahtaa tuntua. Ap

Vierailija
52/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:32"]Öö jos he ovat eronneet kavereina? Kyllä minäkin pidän yhteyttä eksääni. Olemme hyviä ystäviä ja suhteessa olimme 4v. Hän on vielä jopa yksi parhaista ystävistäni, eikä se ole miestäni haitannut koska emme hengaile kahdestaan ikinä missään. Tuohan on hyvä että hän ehottaa että tekisitte KIMPASA jtn, eikä niin että hän ja mies. Mieheni on myös yhteyydessä ex koska heillä jäi suhteesta koira joka on viikko viikko periaattella aina toisen luona. Minäkin jopa haen ja vien koiraa yksin miehen eksälle eikä meillä ole mtn ongelmaa asian kanssa.
[/quote]

Kuka ihme pitää eläimen yhteisenä eron jälkeen? Itse sopisin kummalle se jää

Vierailija
53/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:15"]

No mutta muahan se ex haittaa, ei miestä, joten mielestäni mun pitäis sille laittaa viesti ja kertoa että sen yhteydenpito häiritsee. Ap

[/quote]

Eikö miestäsi haittaa sinun epävarmuus eksää kohtaan? Eikö hän huomaa että sinulla on paha olo? Mielestäni on miehesi tehtävä päättää hänen ja hänen eksänsä väleistä. Sinä voit vain yrittää vaikuttaa siihen miehesi kautta, ilman että satutat hänen tunteitaan toimimalla hänen selkänsä takana.

22

Vierailija
54/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:15"]

[/quote]

Eikö miestäsi haittaa sinun epävarmuus eksää kohtaan? Eikö hän huomaa että sinulla on paha olo? Mielestäni on miehesi tehtävä päättää hänen ja hänen eksänsä väleistä. Sinä voit vain yrittää vaikuttaa siihen miehesi kautta, ilman että satutat hänen tunteitaan toimimalla hänen selkänsä takana.

22
[/quote]

Kuka väitti että toimin selän takana ? Laitoin kyllä miehelle viestin että tekis mieli laittaa x:lle viesti ni se tajuis et mua häirii sen soittelu. Ja haittaa toki mutta hän ei ymmärrä miten voin ahdistua asiasta niin paljon. Ei hän itse pidä exään yhteyttä, vain ex häneen. Ap

Vierailija
55/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailetko sä ap täällä itsellesi?

Vierailija
56/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:48"]Vastailetko sä ap täällä itsellesi?
[/quote]

Ja millä ihmeen perusteella niin kuvittelet ? Ap

Vierailija
57/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:44"]

Kuka väitti että toimin selän takana ? Laitoin kyllä miehelle viestin että tekis mieli laittaa x:lle viesti ni se tajuis et mua häirii sen soittelu. Ja haittaa toki mutta hän ei ymmärrä miten voin ahdistua asiasta niin paljon. Ei hän itse pidä exään yhteyttä, vain ex häneen. Ap

[/quote]

Anteeksi, käsitin tuon jostain syystä sillä tavalla. Ei minunkaan mies sitä minun ahdistustani tajunnut ennen kuin laitoin hänelle vaihtoehdot pöytään. Roikkui tämä eksä hänessä nimittäin niin kauan kiinni että mulla ei enää hermot pitänyt. Tietenkin jos miehellesi on ok että sinä hoidat puhumisen eksän kanssa niin eiköhän se ole teidän oma asianne. Itse ainakin tarvitsin mieheltäni päätöksen että hän on myös valmis katkaisemaan kaikki suhteet eksäänsä vaikka sitten minun mielenterveyteni vuoksi. En usko että minunkaan mieheni sitä ikinä kunnolla tajusi (minun ahdistusta). Olisi pitänyt sama tapahtua toisin päin...

22

Vierailija
58/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:45"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:39"] [quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:36"]Meillä mies ei saanut sanottua exällensä että ei soittele enää miehelleni. Olivat siis kavereita jne, mutta minusta exän kanssa ei olla kaveria ellei ole lapsia yhdessä. Minä sitten soitin tälle akalle ja sanoin ettei soittele enää. Niin vain loppui puhelut ja meillä on taas rauha maassa kun ei tarvi tapella existä. En minäkään kaveeraa entisteni kanssa, miksi siis mieskään. [/quote] Olen miettinyt että laittaisin tälle naiselle viestiä että jos haluaa nähdä niin näkee sitten mua, koska mua häiritsee sen jatkuva soittelu. Mutta en halua vaikuttaa hullulta :D ap [/quote] Mikä tässä on ongelma? Sanot miehellesi, että exän kanssa on pantava välit poikki tai sinä lähdet. Toimit sen mukaan. Ei sulle muuta neuvoa voi antaa. Kuinkahan moni sen on tänne jo kirjoittanut, mutta jostain syystä sivuutat sen ainoan järkevän neuvon. [/quote] Jos mies ei uskalla sanoa akalle että älä soita niin soita sinä! Jos ei se auta niin mies saa päättää kieltääkö exää vai lähdetkö sinä. Meillä onneksi akka uskoi minun soitostani, tosin kolmannen soiton jälkeen vasta...

[/quote]

Varsin mielenvikaista, että joku katsoo hyväksyttäväksi miehen eksälle soittelun.

Vierailija
59/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:45"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:39"] [quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:36"]Meillä mies ei saanut sanottua exällensä että ei soittele enää miehelleni. Olivat siis kavereita jne, mutta minusta exän kanssa ei olla kaveria ellei ole lapsia yhdessä. Minä sitten soitin tälle akalle ja sanoin ettei soittele enää. Niin vain loppui puhelut ja meillä on taas rauha maassa kun ei tarvi tapella existä. En minäkään kaveeraa entisteni kanssa, miksi siis mieskään. [/quote] Olen miettinyt että laittaisin tälle naiselle viestiä että jos haluaa nähdä niin näkee sitten mua, koska mua häiritsee sen jatkuva soittelu. Mutta en halua vaikuttaa hullulta :D ap [/quote] Mikä tässä on ongelma? Sanot miehellesi, että exän kanssa on pantava välit poikki tai sinä lähdet. Toimit sen mukaan. Ei sulle muuta neuvoa voi antaa. Kuinkahan moni sen on tänne jo kirjoittanut, mutta jostain syystä sivuutat sen ainoan järkevän neuvon. [/quote] Jos mies ei uskalla sanoa akalle että älä soita niin soita sinä! Jos ei se auta niin mies saa päättää kieltääkö exää vai lähdetkö sinä. Meillä onneksi akka uskoi minun soitostani, tosin kolmannen soiton jälkeen vasta...

[/quote]

Varsin mielenvikaista, että joku katsoo hyväksyttäväksi miehen eksälle soittelun.
[/quote]

Onko sitten hyväksyttävää että ex sekaantuu uuteen suhteeseen?

Vierailija
60/61 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jakomielinen luuska

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi