Exä seurustelee 19-vuotiaan kanssa.
Olemme molemmat 25-vuotiaita. Jotenkin ällöttää ja tuntuu todella oudolta. Mielestäni liian iso ikäero.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:22"]19-vuotias voi olla jo todella kypsä ja aikuinen tai sitten exäsi on lapsellinen. Itse olin jo tuon ikäisenä äiti ja elämä oli mallillaan, mies silloin 24v. Mitä se sinua liikuttaa minkäikäisen kanssa exäsi seurustelee, olisit onnellinen hänen puolestaan. Oudompaa olisi jos ikäeroa olisi kymmenen vuotta suuntaan tai toiseen.
[/quote]
Korjaan sen verran että exä _saattaa_ olla lapsellinen. Tai sitten ei. 5.
Fiksu veto mieheltä 6 vuotta nuorempi on 6 vuotta nuorempi myös vanhana = timmimpi . Naiset kun tuppaavat rupsahtamaan vanhentuessa .
lissäksi 19 tavara nyt ylennsä on tiukempaa kun jo käytetty 25 vuotias.
Varmasti ap tajuaa, ettei exän seurustelu enää hänelle kuulu. Siksi täällä palstalla on helppo ottaa tällainen asia puheeksi, kun ei sitä kovin monen kanssa naamatusten kehtaa ottaa puheeksi, ehkä korkeintaan jonkun parhaan ystävän kanssa. On ihan luonnollista, että exästä tuntee vähän mustasukkaisuutta ja ihmetyttää se, että uusi tyttöystävä on noin nuori. Varmasti kaikki tuntee alemmuuden tunnetta, jos exällä on nuori kaunis pitkä hoikka upea tyttöystävä ja toisaalta salaa pientä tyytyväisyyttä, jos exällä on vanha rupsahtanut ylipainoinen ei minkään -näköinen tyttöystävä. Pieni mustasukkaisuus ei edes tarkoita, että olisi edes itse enää valmis suhteeseen palaamaan. Toipuminen erosta kestää silti. Ymmärrän ap:n fiilikset. Ei auta muu kuin mennä omassa elämässä eteenpäin ja suunntata katse tulevaan, ei menneeseen.
Eipä kuulu sinulle minkään vertaa.
Huolestu sitten jos sekaantuu alaikäisiin ja tee ilmoitus poliisille tai soskuun.
Milloin ap erositte?:) suhteesta ylipääsemin (=siis niin ettei tunne edes pientä mustasukkaisuutta evästään) voi kestää monta vuotta.
Voi hyvänen aika. Minun 44-vuotias eksäni jätti minut 19-vuotiaan takia kun olin itse 32... Eikä se nyt sen enempää ällöttänyt, muuta kuin ajattelin että aika pinnallinen on mies vielä jos 44-vuotiaanakin vaan nuoruus ja nätteys on tärkeintä. Mutta eräänlainen win-win suhde tuo näin jälkeenpäin ajatellen on, ulkomaalainen nainen pääsi Suomeen minne halusikin ja sai kohtuuvarakkaan miehen ja hyvän elintason, ja mies sitä mitä halusi eli hyvännäköisen, nuoren naisen joka varmaan on nöyrempi kodinhengetärkin kuin meikäläinen koskaan.
tästä on tykätty 9 kertaa? Mitä??
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:34"]
Fiksu veto mieheltä 6 vuotta nuorempi on 6 vuotta nuorempi myös vanhana = timmimpi . Naiset kun tuppaavat rupsahtamaan vanhentuessa .
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:09"]
tästä on tykätty 9 kertaa? Mitä??
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:34"]
[/quote]
[/quote]
Mitä nuorempi, sitä tiukempi :)
Exäsi seurustelut eivät kuulu sinulle. Olette eronneet.