Olen rokotettu kolmesti, emmin silti lapsien rokotusta?
Erityisesti kiinnostaa muiden vanhempien vastaavat aatteet. Voin elää rokotteista mahdollisesti tulevien haittojen kanssa itse, vaikka uskonkin niiden tehoon on pandemia täysin vierasta kenttää aivan kaikille.
Minusta kuitenkin alle kouluikäisten rokottaminen on aivan pimeää puuhaa yllämainitut epävarmuudet huomioon ottaen. Onko konkreettinen hyöty oikeasti niin suuri vai pitäisikö resurssit käyttää näiden lähipiirien rokotukseen ja sitä kautta suojaamiseen?
Kommentit (2)
Itse toivon lapsieni sairastavan tämän omikronin, vaikuttaa lapsilla lähinnä lievältä flunssalta toisten kokemusten perusteella. Lapseni ovat toki perusterveitä ja kaikki flunssat ovat olleet heille aina helppoja. Eri asia varmaankin, jos heillä olisi huono vastustuskyky, perussairauksia tms.
Meillä 13 ja 15 -vuotiaat lapset. En anna rokottaa tätä mrna -piikkiä. Sitäpaitsi pandemia on Omikronin myötä onneksi jo häviämässä pelkäksi flunssaksi joten turhaa olisi muutenkin. Lapseni on koko ikänsä omanneet todella hyvän vastustuskyvyn enkä missään nimessä lähde siihen sorkkimaan.