Kysymys suomenruotsalaisille
Missä asut, mikä on tulotasosi ja mitä puoluetta olet äänestänyt tai aiot äänestää?
Kommentit (36)
Jåå nå deva de, huru mycket jag ska har en köttbullar och också min katten är så söt. Ingen någonting pratar hon lika lekar med korv.
Vastausten lukumäärästä voit ehkä päätellä että kovin monet meistä ruotsinkielisstä eivät roiku täällä aihe vapaalla-palstalla. Tämähän on vauva-lehden palsta, minulla on pikkuinen jota hoidan kotona enkä varmaan roiku täällä enään kun menen töihin :)
Raasepori, Opiskelija opintolainalla, Perussuomalaiset.
Mun mies, jäi ansiosidonnaiselle. On ollut ruotsinkielen ansiosta hyvässä työssä. Äänestää kai persuja tai kokoomusta. Rkp:n jäsen jopa oli aikoinaan. Ei enää, koska vastustaa mamutusta.
Miehen täti taas saa takuueläkettä ja äänestää rkp.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 04:45"]
Ketkä sitä RKP:ta muuten äänestävät, jos suomenruotsalaiset itsekään eivät?
[/quote] Minä. 9 lapsen suomenkielinen äiti.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:25"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:23"]
Suomenaruotsalaiset ei voi vastata tähän suomeksi, koska hehän ei ymmärrä suomea. Saisiko aloituksen ruotsiksi kuten tapaavat vaatia.
[/quote] Vihaan tätä asennetta, ja inhoan niitä suomenruotsalaisia jotka aiheuttavat sen että kaikista suomenruotsalaisista ajatellaan näin.
Tosin se joka ajattelee näin ei voi myöskään kovin fiksu olla.
[/quote]
Ne on kaikki ne ruotsinkieliset jotka ei tähän voi suomenkielisyyden takia vastata kun äänestää RKP:tä.:-D
Porvoo vuositulot 40 000 vasemmistoliitto.
Uusimaa, 30000e (nyt hoitovapaalla varmaan 6000e....), vihreät.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 04:45"]Ketkä sitä RKP:ta muuten äänestävät, jos suomenruotsalaiset itsekään eivät?
[/quote]
60+ suomenruotsalaiset.
Asså ja föstå int ens va du säjjä!
Helsinki, 25000 ja äänestän piraatteja.
helsinki vuositulot n 46.000E ja äänestän persuja.