Kysymys suomenruotsalaisille
Missä asut, mikä on tulotasosi ja mitä puoluetta olet äänestänyt tai aiot äänestää?
Kommentit (36)
Suomenaruotsalaiset ei voi vastata tähän suomeksi, koska hehän ei ymmärrä suomea. Saisiko aloituksen ruotsiksi kuten tapaavat vaatia.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:23"]
Suomenaruotsalaiset ei voi vastata tähän suomeksi, koska hehän ei ymmärrä suomea. Saisiko aloituksen ruotsiksi kuten tapaavat vaatia.
[/quote] Vihaan tätä asennetta, ja inhoan niitä suomenruotsalaisia jotka aiheuttavat sen että kaikista suomenruotsalaisista ajatellaan näin.
Tosin se joka ajattelee näin ei voi myöskään kovin fiksu olla.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 07:47"]
enkä varmaan roiku täällä enään kun menen töihin :)
[/quote]
Niinhän sä luulet!
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 06:27"]
Jåå nå deva de, huru mycket jag ska har en köttbullar och också min katten är så söt. Ingen någonting pratar hon lika lekar med korv.
[/quote]
Mikä puolue Suomessa ajaa gibberishin puhujien etuja? Jag bara undrar?
Turussa, vuositulot n. 30 000, äänestän tyhjää.
Turku, opintotuella elän. Kokoomus.
Pk-seutu, vuositulot noin 50 000 e, äänestän vihreitä kuten olen aina tehnyt.
Olen pitkäaikaistyötön Länsi-uudeltamaalta. En ole vielä päättänyt ketä äänestän, mutta en äänestä Persuja, Kokoomusta, kristillisiä enkä RKP:ta. Viimeksi kun äänestin ehdokas oli Vihreistä. Tuloja ei Ole muuta kun tuet. Ei Ole optioita eikä lottovoittoja.
Hki, 40 000, todennäköisesti vasemmistoliitto.
Ketkä sitä RKP:ta muuten äänestävät, jos suomenruotsalaiset itsekään eivät?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 04:45"]Ketkä sitä RKP:ta muuten äänestävät, jos suomenruotsalaiset itsekään eivät?
[/quote] Illuminati!
Hämeenlinna, vuositulot 40 000, en äänestä.
Vaasa 50 000, äänestän Kokoomusta.
Ruotsinpyhtää 42000, persuja äänestän. Olen niin lopen kyllästynyt siihen rkp.n ylimielisyyteen. Olen tosin vain puoliksi suomenruotsalainen, isäni puolelta.