Ennen oli missitkin kauniimpia
Kukaan tän vuoden ehdokkaista ei todellakaan ollut suomen kauneinta naista nähnytkään.
Koskaan ei tuu enää niin kaunista miss suomea kuin Pirkko Mannola oli aikanaan.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:39"]iltalehden kuvassa uusi missi ja makunen lähikuvassa. samis nenät näyttää olevan.
[/quote]
Mä katoin myös samaa. Vois olla hyvinkin isä ja tytär.
Syyt miksi kauniit naiset eivät lähde kilpailuihin
- Sillä pilaa maineensa
- Joutuu roskalehtien silmätikuksi
- Misseydellä ei tienaa mitään. Tästä ovat jo monet aiemmat missit puhuneet
- Jos on korkeakoulutettuna esim. asiantuntijatyössä niin misseys voi vaikeuttaa uraa, koska uskottavuus menee
- Kiertueet ja edustustyöt ovat lähiöpubeissa ja laivoilla. Urassa ei ole mitään glamouria
- Siitä ei ole uralle mitään hyötyä jos ei halua joksikin iltapäivälehtien tositv lemmikiksi tai tissimalliksi
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:20"]
Ennen oli suomalaisia. Nykyään puolet on mulatteja
[/quote]
Joukossa ei ole yhtään mulattia. Kannattaisi tarkastaa mitä se sana MULATTI tarkoittaa. Varmaan kuitenkin liikaa vaatia että kaltaisesi wt-porukka tuntee mitään sivistyssanoja.
Kauheet nenät jokaisella. Se mistä itse pidän jää aina häviölle. Ihan kuin valittaisiin suhteiden vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:34"]
Mua naurattaa nämä ennen oli niin kaikki paremmin- jutut, mut tässä tapauksessa on pakko olla samaa mieltä.
Satu Östring, Virpi Miettinen, traaginen Ritva Lehto, Marita Lindahl, Leena Brusiin jne Todella kauniita naisia ovat olleet. Ja vielä 80-luvullakin oli missikisoissa kohtalainen taso. Mut sitten...
Ehkä missikisat kuvastavat naisten arvomaailman muutosta? Kauniit naiset eivät välttämättä mene kauneusalalle, vaan opiskelevat unelma-ammattiinsa, mikä se sitten onkin. Ja jos lähtevät kauneusbisnekseen, niin sitten malliksi, jolla voi myös ne opiskelut rahoittaa. Ennen muinoin missikisat voivat olleet oikeasti ponnahduslauta menestykseen. Pirkko Mannolakin sai tehdä levyjä, keikkoja ulkomaita myöten, elokuvia, tv:tä, ja lopulta päätyi sitten teatterityöhön. Ja kyllä siinä isoa roolia missivoitto pelasti. Samaten Lenita oli aikoinaan Suomen Neito ja Teija Sopanen.
Missikisat voi olla nykyään ponnahduslauta esim. mamu-taustaisille, kyllähän nytkin pääsee tv:n jotain kokkiohjelmaa pyörittämään päiväsaikaan jollekin pikkukanavalle.
[/quote]
Jos pärjää hyvin missinä, niin todennäköisesti ei ole nykyään mitään saumaa malliksi ainakaan parhaille toimistoille. Misseille ja malleille on erilaiset ulkonäkövaatimukset. Monet misseille tyypilliset piirteet eivät ole haluttuja näytösmalleilla.
Olen samaa mieltä siitä, että ennen oli kauniimpia missejä, mutta ei kai kukaan voi tosissaan väittää, että Pirkko Mannola on misseistä kaunein? Ei todellakaan.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:48"]
Yksi kaunis missi usein unohdetaan, Harriet Eriksson tuli 2. Miss Universum kisoissa, samoin Satu Östring.
[/quote]Juu, Harriet Eriksson on ollut kyllä oikea rotunainen, ja älykkö.