Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sellaiset, jotka soittavat esim. 10 v tauon jälkeen. Mitä he hakevat sillä soitolla?

Vierailija
28.12.2021 |

?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soittaa 40 vuoden takainen poikaystävä silloin kun:

On eroamassa suhteestaan.

On aloittanut uuden suhteen.

Täsmentää aina, että on suhteessa 20 vuotta nuorempaan naiseen, hoikkaan ja nykyisin slaavilaiseen. Nämä slaavit on sitten kotimaassaan sairaalassa töissä.

Minä olen kysynyt häneltä, onko vena kko vai virolainen ja onko töissä sairaalassa siivoojan apulaisena.

Siitä tää loukkaantuu.

Olen sanonut suoraan sille, että en halua kuulla kuulumisias.

Vierailija
22/33 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on menneisyydestä soitettu, kun on

- houkuteltu takaisin uskonlahkoon, josta erosin heti 18 täytettyäni

- tarvittu yösijaa nykyisen naisystävän kanssa, kun on tultu antiikkimessuille mymään tuotteita

- soitettu umpikännissä, ilmeisesti koska kukaan muu ei enää tarjoa juttuseuraa

- vonkauspuheuita entisiltä miesystäviltä "minkä takia me edes koskaan erosimme?"

- tarjottu uskonnollisen lehden vuosikertatilauksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs luulisit..

Vierailija
24/33 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on selkeä kriteeri näille ihmisille. Jos yhteydenotto aiheuttaa minussa ajatuksen, että tälle ihmiselle en halua kertoa elämästäni mitään, niin se on sitten siinä.

Vierailija
25/33 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se soittotaito kymmenessä vuodessa niin ruostu? Kaverini isäkin kokosi uudelleen nuoruutensa bändin vanhemmalla iällä, ihan rokkia soittivat papparaiset. Ja samat mimmit heitteli yleisöstä alushousuja keikalla, tosin vähän isompia mummomallleja kuin silloin aikoinaan.

Vierailija
26/33 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostalgia iskee hämärän hetkellä ja haluavat muistella menneitä.

Vierailija
27/33 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se syy yleisimmin ole ihan uteliaisuus. Tai sitten yhteydenottajalla on jotakin niin suurta kehumisen arvoista, että pitää saada kertoa se jokaiselle ikinä tuntemalleen ihmiselle.

Vierailija
28/33 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisareni mies kuoli ja jo kahden viikon jälkeen sai puhelun entiseltä poikaystävältä 40vuoden takaa. Oli kuulemma kaipailut sisartani. Luuseri jätkä, kun oli lukenut lehdestä siskonmiehen kuolleen.  Aviomiehellä oli isoja yrityksiä ja sisarella myös omansa. Luuseri ajatteli tulla jakamaan omaisuutta varmaan. Kummasti tuop raha vetää ihmisiä törttöilemään sopimattomia.

Olen aina epäillyt, että jotkut saavat hautaan mukaan puhelimen, kuten tuo sisaren mies joka kuoli ja sai sitten puhelun.

Vierailija
29/33 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus siitä, että elinpiiri kapenee ja jossain vaiheessa ei kestä enää ja haluaa ottaa yhteyttä vanhoihin tuttuihin. 

Vierailija
30/33 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle soittaa 40 vuoden takainen poikaystävä silloin kun:

On eroamassa suhteestaan.

On aloittanut uuden suhteen.

Täsmentää aina, että on suhteessa 20 vuotta nuorempaan naiseen, hoikkaan ja nykyisin slaavilaiseen. Nämä slaavit on sitten kotimaassaan sairaalassa töissä.

Minä olen kysynyt häneltä, onko vena kko vai virolainen ja onko töissä sairaalassa siivoojan apulaisena.

Siitä tää loukkaantuu.

Olen sanonut suoraan sille, että en halua kuulla kuulumisias.

Nyt tämä sama tyyppi on lopettanut suhteensa molempiin venäläiseen. Kertoi hienostellen ensin naisten olevan slaavilaisia, myönsi kuitenkin myöhemmin heidän olleen vena kkoja.

Sitä ei kertonut koskaan, mitä tekivät sairaalassa töikseen. Tais osua naulan kantaan se apulaishomma, koska vaikeneminen on myöntymisen merkki.

Nyt hän kertoi seurustelevansa naisen kanssa, joka on jälleen 20 vuotta nuorempi, sairaalassa töissä, asuu samassa kaupungissa.

Hakee näillä puheluilla ihailua osakseen tyyliin: käypä sulla hyvä flaksi.

Lisäksi hän sanoo, ettei tapaile alle 170 senttisiä naisia, eikä suomalaisia kun kaupungissa asuu vaan turvonneita naisia.

Pari vuotta sitten hän kurvasi pihalleni yllättäen. Häädin pois saatesanoilla: minä kutsun vieraita sitten, kun olen seuraa vailla. Tyyppi tietää, että olen naimisissa. Haluaa vaan hämmentää ja saada tragediaa aikaseksi. Ei ole onnistunut. Olen kertonut tyypistä kaiken miehelleni.

Vierailija
31/33 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus yhteydenpito hiipuu vain elämäntilanteen takia, ilman että oikeastaan haluaisi päästä toisesta eroon. Sitten tulee syystä tai toisesta mieleen, että hei, voisin soittaa sille tyypille. Elämä kun on lyhyt eikä tärkeitä asioita kannata loputtomiin siirtää hamaan tulevaisuuteen, kuvitellen että ehtiihän sitä sitten myöhemmin.

Vierailija
32/33 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yks sukulainen, jonka kanssa en ole ollut tekemisissä sitten lapsuuden soitti ja olisi ollut kyytiä vaille (3h automatka). Ei oltu menossa siihen suuntaan niin ei kyytiä tippunut. Ei ole kuulunut sen jälkeen siitä mitään. :D

Vierailija
33/33 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sukulaisia joihin huonot suhteet tai ei ollenkaan. Yllättävät aina juhlapäivänä ja onnittelevat, toisin sanoen pilaavat koko juhlan. Kerran jopa oma äiti soitti ja kysyi että haluaisitko että se ja se tulee puhelimeen ja onnittelee? Mitään muuta syytä en keksi kun että haluavat olla ikäviä. Kaikkien kanssa voisin vanhat asiat keskustella muulloin kuin jouluna tai syntymäpäivänä. Oikeasti en enää uskalla tai halua mitään merkkipäivää juhlia kun aina menee pilalle. Tänä jouluna viesti tuli jo lapsen puhelimeen :(