Kaivataan neuvoa Tinderin käytössä
Minua mietityttää seuraava asia:
Muutaman kerran minulle on käynyt niin, että olen matchannut miehen kanssa ja ehkä viestitellytkin. Sitten mies on kadonnut matcheistani, eli joko Mies on poistanut meidän matchin tai sitten itse poistanut koko oman tilinsä.
Sitten parin kuukauden Kuluttua kun selaan profiileja, tuleekin tämän saman miehen profiili vastaan.
Selittyykö tämä sillä, että mies on aiemmin poistanut profiilinsa/tilinsä kokonaan ja luonut uuden profiilin vai alkaako jossain vaiheessa Tinder vaan näyttää minulle samoja profiileja siitä huolimatta, että mies on itse poistanut meidän matchin?
Eli voiko poistettu match tulla uudestaan vastaan Tinderissä?
Kommentit (5)
Jos poistaa tilin ja luo uuden, homma alkaa alusta ja kaikki aiemmin vasemmalle swaippaamasi miehet tulevat uudelleen näkyvillesi. Toiset saattavat tehdä tätä vaikka kerran viikossa tai useamminkin, koska tinderin algoritmi ei välttämättä näytä sinulle kaikkia lähistöllä olevia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos poistaa tilin ja luo uuden, homma alkaa alusta ja kaikki aiemmin vasemmalle swaippaamasi miehet tulevat uudelleen näkyvillesi. Toiset saattavat tehdä tätä vaikka kerran viikossa tai useamminkin, koska tinderin algoritmi ei välttämättä näytä sinulle kaikkia lähistöllä olevia miehiä.
Mutta silloinhan menettää kaikki siihen asti kertyneet matchit, jos Tinder - tilin poistaa?
Ohis. Huokaan "taas" syvään, että en ole itseäni laittanut tinderiin likoon.- Tosin suurin syy on tähän on se, että en pidä Tinderin maineesta seksitutkan ja pika-pano-sovelluksena. Mutta ehkä pitäsi rohkaistua kun välil tympii tämä sinkkuus.
Kristiina xx kirjoitti:
Mutta silloinhan menettää kaikki siihen asti kertyneet matchit, jos Tinder - tilin poistaa?
Juurikin näin. Mutta miehillä on pääsääntöisesti niin vähän matcheja, ettei sillä ole väliä. Moni mies poistaa vanhan profiilin ja tekee myöhemmin uuden, toiveissa siis parempi flaksi.
?