IL: Tupla- ja kolmoisrokotetut Keuruun kuntapäättäjät käyttivät maskia ja käsidesiä tapaamisessa - nyt he sairastavat hengenvaarallista Covid-19-tautia. MITEN TÄSSÄ NYT NÄIN KÄVI?
Myös hotellin työntekijöitä taistelee samassa taudissa. :(
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5358c275-e693-4a7b-a9ab-8e4724493250
Nyt rukouksia ja toivotaan, että tartuntatautilääkärit pääsevät jo tämän talven aikana julistamaan sairastuneet terveeksi ja purkamaan eristyksiä ja karanteeneja ja long covid paranee muutamassa vuodessa. Taudin vähättelijöille tiedoksi että tauti voi olla aluksi lievä, mutta sairaalaan hakeudutaan vasta 10 - 14 päivän sairastamisen jälkeen.
Kommentit (644)
Vierailija kirjoitti:
Kirurgiset maskithan ei suojaa käyttäjäänsä.
Moniko sairastui vakavasti on se hyvä kysymys.
Kuinka moni olisi sairastanut vakavasti ilman maskeja ja rokotuksia on oikeampi kysymys.
Kun Korona alkoi. Puhuttiin koko ajan siitä 15 minuutista. Eli riskiaika mitä ei pitäisi olla samassa tilassa viruksen kanssa.
Nyt tästä ei enää muistuteta.
Itse pidän tätä lähes tärkeimpänä.
En pelkää esim kauppoja sun muita missä en pysähdy paikoilleen hengittämään.
Mutta kaikkia sisätiloja missä ihmiset ovat suht paikoillaan, puhuvat ja ovat äänessä. Niitä vältän. Ja muistan sen 15 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Käsidesi ei tapa viruksia.
Käsienpesu saippualla on tehokkaampaa. Kerrottiin jo pandemian alussa. Sellainen pikkuvinkki vielä, että älkää kuivatko puhaltimilla käsiänne, vaan siihen rullautuvaan pyyhkeeseen tai paperiin. Ne puhaltimet on pöpöpesiä, ja ne pitäisi kieltää joka paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä pitää tapahtua jotta uskotte etteivät piikit toimi?
Miten koronan tarttuminen on mielestäsi osoitus piikkien toimimattomuudesta?
🥴
Twitterissä oli kuvia tästä seminaarista. Ei ollut todellakaan kaikilla maskia ja lopuillakin lähinnä kirurgisia ja kangasmaskeja. Ja ruokaillessa nyt maskeja ei voi ainakaan pitää. Jos haluaa itselle suojaa, pitää käyttää FFP2/3-maskia.
Vierailija kirjoitti:
Kun Korona alkoi. Puhuttiin koko ajan siitä 15 minuutista. Eli riskiaika mitä ei pitäisi olla samassa tilassa viruksen kanssa.
Mutta kaikkia sisätiloja missä ihmiset ovat suht paikoillaan, puhuvat ja ovat äänessä. Niitä vältän. Ja muistan sen 15 minuuttia.
Mä oon koko ajan pitänyt kiinni tästä 15 minuutista. Olen ollut nyt 2 vuotta ruokakaupassa töissä.
Eli se ainoa toimiva keino puuttui ja sitten ihmetellään kuinka tässä nyt näin kävi. Ja se ainoa toimiva keino on riittävä etäisyys muihin ihmisiin ja kaikenlaisten kokoontumisten välttäminen.
Tässä ei ole oikopolkuja.
Jos olis ollu koronapassi esillä se viirus olis juossu karkuun täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä pitää tapahtua, jotta uskotte etteivät piikit toimi?
Vissiin omakohtainen kokemus kuolemasta. Sitten se on jo liian myöhäistä.
Mutta jos olisi ollut neljännet rokotukset niin kukaan ei olisi saanut tartuntoja.
"Maskit olivat lähestulkoon kaikilla käytössä ja muitakin ohjeita noudatettiin."
Ja kahvitellessa ei sitten kenelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Olin tilanteessa, jossa levisi korona. Minulle ei tarttunut, vaikka en ole piikitetty. Pahimman taudin sai henkilö, jolla oli kaksi piikkiä. Sairastin flunssana jo talvella 2020, joten hyvä immuniteetti tullut, kun variantitkaan eivät tartu. Hävettää, että miljardeja käytetään rahaa noin surkeisiin piikkeihin ja esitetään muka jotain. Noloa. Hankkikaa oikeita ja toimivia rokotteita, ettei mene rahat hukkaan ja ihmisiä sairastu. Harmittaa, että joudun syrjinnän kohteeksi, vaikka minä juuri en sairastu, nyt kun altistusta tullut monta kertaa, ei tauti tartu, eikä passi siksi päivity. Immuuni joutuu syrjityksi tässä yhteiskunnassa.
Terve on vihattu ja syrjitty. Pääsy kielletty joka paikkaan. Tällaisia aikoja...
Olisiko ollut kyse rokotehaitoista, jos kerran rokotettujen tartuntoja ei tunnusteta?
Vierailija kirjoitti:
TAJUTKAA NYT:
Ne sairastuu rokotteista!
Rokotteen mRNA-lähetti koodaa elimistön täyteen piikkiproteiinia, joka on se patogeeni joka sairastuttaa!
Kätevää.
Minusta tuollaisessa tilaisuudessa on kaikkien Koronapassit oltava näkyvillä. Ei korona muuten kierrä.
Mielummin paperisena koska puhelimen näytöltä ne näkyy huonommin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo 15 min muuttui ilmeisesti historiaksi jo deltavariantin aikana, jolloin kyse oli jo kymmenistä.sekunneista. Omikronin saa ilmeisesti vieläkin lyhyemmästä kohtaamisesta.
Turhinta koronanestossa on käsidesin kanssa lutraaminen.
Ei tunkaan väliä leviämisen estoon.
Eipä ole päättäjät paljon päivittänee tietojaan koronasta 2 vuoteen.
Sisätila
Pitkä altistusaika
Puhuminen, kenties myös nauru ja kovaan ääneen puhuminen
Maski päällä LÄHES kaikilla ja LÄHEs koko ajan
Herkästi tarttuva uusi variantti.
Käsidesi on tietysti hyvä yleishygienian kannalta, mutta ei sillä juuri tartuntoja estetä.
Onneksi eivät olleet vaikka jonkun pelastuslaitoksen tai sairaalan henkilökuntaa, vaan vain päättäjiä-
Meillä oli kirkossa kaksi joululaulutilaisuutta. Molemmissa altistuttiin koronalle.
Ja tällaiset idiootit sitten päättää meidän yhteisistä asioista. Voi tsiisus!
Teams ja etäpalaverit on keksitty.
Miten koronan tarttuminen on mielestäsi osoitus piikkien toimimattomuudesta?